כאב בעיינים 8 חודשים לאחר ניתוח

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • כאב בעיינים 8 חודשים לאחר ניתוח
    עינב
    21/08/2011

    שלום,
    עשיתי ניתוח להסרת משקפיים לפני 8 חודשים' וסה"כ אני מרוצה מהתוצאה, אבל כל פעם שאני מקבלת מכה קטנה או משפשפת בעדינות את העין היא מאוד כואבת לי ולוקח לה עשר דקות להירגע (חשוב לציין שבעבר מכות כאלו לא כאבו ובלל לא הייתי מודעת עליהם). הייתי בביקורת והרופא אמר שזה יכול להיות מהלחמית שאינה בצבע רגיל. האם זה קשור או יכולה להיות בעיה נוספת?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • כאב בעיינים 8 חודשים לאחר ניתוח - תגובה

    פרופ' אור קייזרמן
    22/08/2011

    עינב שלום,
    התופעה שאת מתארת מופיעה לפעמים (המיעוט המקרים) ואמורה לחלוף לאחר מספר חודשים מהניתוח.
    לאחר שמונה חודשים הייתי מצפה כבר להעלמות התופעה, סביר להניח שזה יחלוף בהמשך.
    ברפואה כמו ברפואה - לפעמים יש יוצאים מן הכלל.
    עם זאת יש לציין כי אין כל סכנה או "סיבה אחרת" לתופעה ואין חשש לבעיה הנובעת מכך.
    רק בריאות
    פרופ' אור קיזרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו