מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיניים אדומות כל הזמןסיון25/10/2010
שלום רב,
עברתי ניתוח להסרת משקפיים בשיטת PRK לפני כעשרה חודשים ומאז אני סובלת מאדמומיות מסביב לאישונים ויובש תמידי. הדבר מפריע לי מאוד ונראה מאוד לא אסטתי. האם מדובר בתופעה חולפת? האם יש דרך להקל על האדמומיות? האם מותר להשתמש בטיפות סטילה או ויזולין להפחתת האדמומיות?
לתשובתכם, אודה.
נ.ב
נותחתי ע"י ד"ר דוייב ממרפאת עיניים של לוינגר.
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים אדומות כל הזמן - תגובה
ד''ר נדב בלפר25/10/2010סטילה ויזולין ודומיה מהווים טיפול קוסמטי (מלבין את העיניים) אך יכולים להחמיר את היובש ולכן אינם מומלצים כטיפול קבוע
תחליפי דמע הן המתאימות ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהיש תרופת סבתא
מ21/11/2010גם אני עברתי ניתוח לייזר ויש לי אדמומיות כזו לעיתים רחוקות, זה באמת לא נראה טוב, הרופה לא עזר, אבל יש תרופת סבתא...לטפטף כמה טיפות של תמצית תה של ויסוצקי(שיהיה חזק)בלילה לפני השינה...תוך יומיים זה נעלם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהיש תרופת סבתא - תגובה
ד''ר נדב בלפר21/11/2010אני מעדיף את התה שלי דרך הפה - ולא ממש חזק
תמצית התה יכולה להחמיר את הגירוי ואינה רעיון כל כך טוב, לטעמי. הייתי מציע בכל זאת תחליפי דמע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
