פיענוח בדיקת EEG

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח בדיקת EEG
    מיטל
    18/05/2008

    בני בן שנתיים ורבע עם איחור התפתחותי רב תחומי, בן השאר הוא גם לא מדבר אלא אומר רק כמה מילים ומילמולים לרוב באקראי. נשלח לבדיקה אצל נורולוג. כרגע אנחנו בשלבי האבחון, אך הכיוון הוא PDD. בין שאר הבדיקות שעשה היתה בדיקת EEG בשינה. התוצאה היתה בדיקת EEG בשינה טיבעית לא תקין , עקב גלים מחודדים אחוריים ימניים. שאלתי מה זה אומר?
    דבר שני הילד מאז שהיה תינוק היה מסתכל לצד אחד בצורה קיצונית אך לא היה נראה מנותק ולא היו שום התקפים הנראים לעין. אשמח אם תענה לשאלותי. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל שלום

    ד``ר שי מנשקו
    19/05/2008

    לבדיקת ה EEG יש חשיבות רק עם היא מתאימה לקליניקה( לשאלה) שבשמה נישלחה הבדיקה.
    התאור שציינת לא מאפיין מחלה או סינדרום ספציפי( במיקרה שלך חשד ל PDD) ואף יכול להיות מימצא אקראי. כמו כן איננו מסביר את אירועי הטיית הראש שתארת קודם לכן.
    ממליץ שתפני לנוירולוג מטפל אשר יוכל לנסות ולקשר במידת האפשר בין הדברים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו