בת שנה וארבעה חודשים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וארבעה חודשים.
    ורד
    09/08/2008

    בתי בת שנה וארבעה חודשים. בתקופה בה היתה בת שנה בערך חווינו איתה מצבים בהם היא התעוררה באמצע הלילה בבכי נוראי, יושבת ומזיזה עצמה אחורה וקדימה, ולא מוכנה שנחבק או נרים אותה. לקח לנו זמן רב להרגיעה, על ידי יציאה החוצה או נסיעה במכונית. ייחסנו זאת לתקופה קשה של משבר בזוגיות אשר עברנו בבית והענקנו המון חום ואהבה והסיפור חלף. לאחרונה, מזה כחודש חווה הילדה מעין קיפאון במצבים מסויימים- היא יכולה להיות באמצע משחק ולפתע להפסיק ולבהות בנקודה מסויימת כחולמת בהקיץ, ולא מגיבה לקריאה בשמה, אלא רק למגע יד ה"מנער" אותה ממצב זה. אח"כ ממשיכה לשחק כרגיל. לא נראה כי יש קשר למצב נפשי כיוון שהדבר קורה באמצע משחק, או פעילות מהנה אחרת. האם יש מקום לדאגה? אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וארבעה חודשים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לורד שלום

    ד``ר שי מנשקו
    10/08/2008

    התופעה ה 1 שציינת ביחס לגיל שהתרחשה (בהנחה כי תאור ההריון לידה והתפתחותה תקינים ובמישפחה אין כול מחלות כרוניות נילוות וכ"ו) איננה מטרידה היות וע"פ התאור ניראה כי ומדובר "ביעותי לילה". תופעה בזמן שינה אשר איננה דורשת כול טיפול רפואי וחולפת לבד.
    על התאור של בהיות או "קיפאון" (על אף שחסרים נתונים כגון האם נהית ישנונית לאחר מכן, בכי נילווה , הרטבה וכו)- מומלץ לצלם את הנ"ל בוידאו ביתי ואז לפנות להערכה נוירולוג ילדים עם אפשרות לבצע EEG בזמן האירועים הנ"ל בנסיון לקבל קוראלציה קלינית.

    אשמח לעזור ...צרי קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו