התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    ללי
    28/09/2008

    שלום רב, בתי בת שנה וחימשה חודשים. נולדה בשבוע 34+5 ימים, בניתוח קיסרי, שהתתה בפגיה 14 יום. בגיל 9 חוד' נפלה משידת החתלה. ללא פציעה נראית לעין היינו במיון טראומה להסתכלות 24 שעות. התפתחות תקינה. החלה ללכת לפני חודשיים ונוטה ליפול. מגיל 5 חוד' אנחנו במעב וטיפול פיזיוטרפי ומוכרים בהתפתחות הילד. בגיל 10 חוד' לערך היינו בביקור אצל נוירולוג בהמלצת הפיזיוטרפיסטית בעקבות מעין צמרומורות שהיו לה לעיתים 5 ביום. זה הלך ופחת. הנוירולג לא ראה משהו תקין ואמר שניתן לעשות EEG אבל לא חייב. לא עשינו. בחודשיים האחרונים לערך ישנן שתי התנהגויות מטרידות בעיני- האחת היא בהייה קצרה. היא אינה מגיבה ואם אני מניחה יד לפני העיניים לא מזיזה את העיניים. כשחוזרת לעצמה בדרך כלל מחייכת. התנהגות שנייה היא שכיבה על הריצפה - כאילו רוצה לישון. לרוב זה נראה משחק אך קשה לצפות את הזמן שהיא תעשה ואין בהכרח קשר לעייפות יש לה עדין מרפס פתוח. רופא המשפחה בנוגע לעניין המרפס איננו מודאג ולא ממליץ על בדיקות האם יש לי ממה לחשוש? האם לבקש הערכה רפואית לכיוון אפליפסיה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללי שלום

    ד``ר שי מנשקו
    29/09/2008

    אכן התאור של אותם אירועים או "נתקים" שעליהם את מדווחת דורשים התיחסות. ממליץ בהחלט לבצע בדיקת EEG ואז בהתאם לחזור להערכת נוירולוג ילדים.

    צרי קשר, אשמח לעזור בהערכתה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו