מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא מוטרדתיפית15/10/2008
בני בן ה12 נפל לפתע במהלך שיעור,הגענו לבית החולים ואושפזנו למשך 5 ימים,במהלך האישפוז עשו בדיקת C T ובדיקת EEG ששם קיבלנו תוצאה חד משמעית לגבי בני. שאלתי היא,האם אפשר לדעת בוודאות שבני חולה במחלת אפילפסיה כפי שציינו בבית החולים.? הוא קיבל טיפול טגרטול במינון של 200 מ"ג 2X
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית שלום
ד``ר שי מנשקו18/10/2008לא ציינת באם פרכס או לא מה נימצא בתרשים ה EEG או מה ציינו לפניכם לפני ההמלצה על התחלת טגרטול. האם לא קיבלת כול הסבר על כך ?. אבחנה "חד משמעית" למחלה אפילפטית מתבצעת לאחר איסוף של כול מה שציינתי קודם.
אשמח לעזור בהערכתו...צרי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שי ,שלום
יפית18/10/2008בוקר אור ושבת שלום ע"פ המסר שקיבלתי מהמורה והילדים בבית הספר הוא מעד ללא סיבה לפי תוצאות בדיקת ה-EEG כתוב במכתב השחרור כדלקמן: התפרצויות מרכזיות אחוריות ע"ג המספרה השמאלית המתגברות בגירוי אור ולאור זאת הוחלט על טיפול תרופתי בטגרטול.[לא הסבירו לי כלום מעבר למה שנכתב] לא נאמר לי כלום מעבר לזה,פשוט החליט שהילד צריך טגרטול. רצה לציין שהילד לא פירכס,רק מעד ומיד קם אך לא זכר את הפרטים הקטנים ולא ידע לספר לי אם הייתה סיבה לנפילה. רוצה לציין שאושפזנו בבית החולים רמבם ונוירולוגית ילדים בדקה אותו הוא גם עבר בדיקת אקו דרך בית החזה שיצאה תקינה,עד כמה שנאמר לי תודה מראש על היחס והעזרה,יפית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפית
ד``ר שי מנשקו20/10/2008באם אכן לא תואר כול אירוע פירכוסי כפי שאת כותבת (כאשר לרוב מומלץ התחלת טיפול תרופתי רק לאחר האירוע הפירכוסי השני) ולא דובר איתכם מדוע בחרו כבר להתחיל טיפול תרופתי - יש בהחלט צורך לחזור לנוירולוג הילדים המטפל ולבקש הבהרות בנושא.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם המוטרדת
יפית20/10/2008אני מודה לך על ההכוונה,העזרה הרבה שאתה נותן פה לכולם אתה עושה עבודת קודש לכל אותם אנשים שרוצים תשובות מיידיות אכן,הזמנתי בדיקה ושיחה אצל ניורולוג ילדים במכון להתפתחות הילד תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)