אפלפסיה הולנדית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפלפסיה הולנדית
    הודיה כהן
    17/12/2008

    שלום רב. רציתי לקבל פרטים לגבי אפלפסיה הולנדית. ביתי בת ה-9 הובחנה כנושאת המחלה. לאחר 2 התקפים ה-1 כ-דקה וחצי והשני עוצמתי יותר כ- 5 דקות .ההתקפים היו בהפרש של 4 ימים. כרגע ללא תרופות. הומלץ על( טרינוגור נידמה לי ). .החלטנו שאם יהיה התקף נוסף חלילה נשקול את ענין הכדורים שוב מה דעתך ? האם ההתקף הבא יכול להיות קשה יותר ? האם ללא טיפול המחלה אינה עוברת עד גיל 12 ? מה רצוי לעשות בשעת התקף ? תודה רבה על תשובתך ושנהיה בראים ושלמים. נ.ב. עדין לא עברה בדיקת M.M./R

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפלפסיה הולנדית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להודיה שלום

    ד``ר שי מנשקו
    17/12/2008

    באם אכן אובחנה "אפילפסיה רולאנדית" לביתך- הרי שמדובר באפילפסיה אשר ניקראת גם " אפילפסיה שפירה של גיל הילדות-התבגרות" אשר רב הדיון על הצורך לטפל בה בספרות הנוירולוגית בנושא. ישנם נוירולוגים רבים ( בעיקר בצפון אמריקה) אשר טוענים כי טיפול תרופתי לא משנה את התוצאה הסופית , שהיא ברוב המיקרים הפסקת פירכוסים (אשר גם כך אינם תכופים) סביב סיום גיל ההתבגרות ויש כאלט התומכים בטיפול בתרופות כגון אוספולוט טגרטול( כפי שהומלץ לכם ) וכו. אני דוגל בלהציג להורים את האופציות השונות ולדיין כול אפשרות על הפלוסים/מינוסים שלה. בכול אופן- למה הומלץ על MRI ? בדרך כלל אין צורך בהדמייה מוחית במיקרים האילו.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו