זמן ההתקף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זמן ההתקף
    haya
    23/07/2007

    שלום
    אני בת שבע עשרה והיו לי 4 התקפים טונים קלונים וכולם היו כשהתעוררתי משינה באמצע הלילה. כיום אני לוקחת למיקטל ואין לי התקפים (כשהפסיקו לי את הכדורים לפני כמה חודשים אחרי שנתיים בלי התקפים היה לי התקף כשהלכתי לישון אחרי לילה בלי שינה). (כל בדיקות הEEG. MRI/ ST יצאו תקינות.)
    האם להיות לי התקף כשאני ערה כלומר,באמצע היום?(לאחר הפסקת התרופה כמובן) או שיש באמת אנשים שסובלים מהתקפים רק בשינה?
    אשמח מאוד אם תוכלו לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמן ההתקף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפים ליליים

    ד''ר אלי שחר
    02/09/2007

    אכן מתוארת צורה מיוחדת של אפילפסיה, בעיקר ממקור של האונה המצחית (פרונטלית), עם התקפים ליליים בלבד ובאופן נדיר בערנות במשך היממה. מאחר וסבלת מהתקף חוזר לאחר שהיית חופשית מפרכוסים במשך שנתיים, הרי שבמצב זה מקובל טיפול ממושך של מספר שנים מעבר לשנתיים כך שהפסקת הטיפול כעת אני מניח שאינה נושא על העומד על הפרק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו