ילדתי בת השבע אובחנה כחולת אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדתי בת השבע אובחנה כחולת אפילפסיה
    אמא של פז
    17/01/2009

    שלום, לפני כשלושה שבועות בערב יום ראשון הבת שלי פז, בזמן שינה החלה בפרכוס ואיבוד הכרה, בהמשך היא נחנקה והפסיקה לנשום, לאחר טיפול ראשוני על ידי ניידת טיפול נמרץ, הובהלה למיון שם המשיכה עם הפרכוס. הילדה הייתה מחוסרת הכרה ופרכוס כמעט שעה ברציפות, ורק לאחר טיפול נוסף במיון הפרכוס נרגע והיא חזרה להכרה מעורפלת, ככל שהזמן עבר מצבה השתפר ולאחר כמה ימים השתחררה. במהלך האשפוז עברה הילדה בדיקות על ידי נוירולוג שהיו תקינות, עברה בדיקות עיניים שהיו תקינות אך בבדיקת אי אי ג'י, הראו שיש לילדה אפילפסיה... הילדה התחילה ביום האשפוז השני טיפול בטגרטול במינון עולה , והיום היא ממשיכה כמובן, אך כמו כן, ישנם כל מיני תופעות שמטרידות אותי, היא מתנתקת, יש לה איבוד זכרון לטווח קצר, קושי בלימודים, עייפות, עצבנות נוראית, כאבי ראש מרובים, חולשה... ניסינו לפני כמה ימים להחזירה לבית הספר לשעתיים בכל פעם וביום חמישי קראו לי לחזור לקחת את הילדה, ואז לאחר שיחה עם רופאת הילדים הבנתי שגם שם היו לה התקפים שכללו כאבי ראש חזקים ושהיא נרדמה כמה פעמים לשניה או שתיים ומיד חזרה לערות...אני פוחדת לשלוח אותה חזרה לבית הספר ולא יודעת איך להתנהג ומה בעצם עושים בהתקפים מהסוג הזה...הטגרטול לא אמור לעזור? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאימא של פז

    ד``ר שי מנשקו
    17/01/2009

    איזו סוג של אפילפסיה נאמר לך שאובחנה ? לא ברור מדוע הותחל טיפול תרופתי לאחר אירוע ראשון ( אלה עם היתה במצב של STATUS) האם בוצע הדמיית מוח?. חסרים לי עוד פרטים להביע דעה...

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו