מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוות דעת נוספתגל18/01/2009
שלום רב, סליחה מראש על האורך. ביתי היום בת 12. אובחנה בעבר כחולת אפילפסיה ועד גיל 6 טופלה בטיגרטול והיום מאוזנת ללא התקפים כבר מס' שנים. סוג האפילפסיה היה בשינה עם גילגולי עיניים רוק וכו'. בחודשים האחרונים מתלוננת על כאבי ראש אשר בתחילה היו בתדירות נמוכה מאוד אך לאחרונה התופעה היא יום יומית שמלווה בכאבי ראש חזקים שתופסים לה את כל הראש וסחרחורות. נערכו לה בדיקת עיניים,קרקעית העין וראייה, בדיקת סינוסיטיס והכל תקין. ערכנו לה טסט אלרגייה והיא אלרגית לרשימה ארוכה של צמחים ועצים והחלה טיפול נגד אלרגייה וגם זה לא השפיע על התופעות. נערך לה CTראש עם ובלי נוגדנים לפני כ-6 שנים ונמצא תקין. בבדיקות EEG בשינה ובעירות נמצא תקין חוץ מבדיקה אחת שנמצאו גלים בודדים שבבדיקה נוספת נמצא תקין. נבדקת אפשרות של מיגרנה שעד עכשיו לא הגענו לתוצאה ברורה. נכון לאתמול הילדה התעלפה לי באמבטיה לזמן קצר, כשלפני זה היא אמרה שיש לה סחרחורת ושהיא רוצה לישון. התעוררה אחרי כדקה להערכתי (הזמן בערבון מוגבל)וללא פירכוסים. כמובן שקבענו תור לניורולוג ילדים אך התור רק בעוד 3 שבועות. שאלותי הן: 1. האם תופעת ההתעלפות יכולה להיות התקף אפילפטי ללא פירכוס, למרות שלא היה לה בעבר? 2. מה עוד ניתן לבדוק עד להגעת התור לניורולוג הילדים? 3. והשאלה שמאז ומתמיד מרחפת אצלי: האם יתכן שאצל ביתי כל שינוי בהתפתחותה יכול לגרום לגירויים של החזרת ההתקפים? השאלה נשאלת מכיוון שעד גיל 6 פעמיים שלוש בשנה היו לה התקפים ומגיל 6 הפסיקו. כלומר אני בתור אמא רואה את השינויים הגופניים אצלה ומרגישה שכל שינוי רגיש אצלה. האם זה יתכן, ותחושת הבטן שלי נכונה.? תודה מראש על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידוד נושא ההתעלפות
גל18/01/2009בזמן ההתעלפות נדמה לי כי העיניים היו חצי פתוחות אך האישונים היו במצב של כאילו שינה. היא התעוררה מאוד חיוורת. עוד נקודה, הילדה עדיין לא קיבלה את המחזור החודשי. האם יכול להיות קשר בין רגישויותיה ההורמונליות להתעלפות? המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגל שלום
ד``ר שי מנשקו18/01/2009המקרה מורכב מדי לענות בקצרה וכולל אפשריות מיספר כאבחנה מבדלת החל מאירועי פירכוסים דרך הפרעות קצב הלב ודרך ירידות זמניות בלחצי הדם. יש לגשת לנוירולוג המטפל בהקדם להיבדק ואז להחליט בהתאם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך עדכון
גל19/01/2009תודה על תשובתך המהירה והמקצועית. אכן שמנו לב אני והאחות במרפאה על דופק גבוהה. כמו כן אחרי ההתעלפות - פירכוס מדדתי לה לחץ דם ואכן כהתחלה הדופק היה גבוה ולחץ הדם הנמוך היה נמוך. תודה על שהערת את הנקודות הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
