האם יש קשר לאפילפסיה וחולי נפש?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש קשר לאפילפסיה וחולי נפש?
    SIMONA
    24/01/2009

    בס"ד ביתי בת 15 והובחנה כאפילפסית מגיל 2 וטופלה בטיפול תרופתי -למיקטל ואספלוט עד גיל 12 לאחר ששנתיים ללא פירכוסים ובדיקת אי אי ג'י תקין הוחלט לפני שנתיים וחצי להוריד בהדרגה את התרופות ואז החלו התנהגויות קשות של כפייתיות ואלימות קשה סביבה. האם יש קשר בין מוקד אפילפטי לחולי נפש-היפומניה וסכיזופרניה?מטופלת כיום בלמיקטל ליטיום ורספרדל ועדיין לא מאוזנת כלל.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסימונה שלום

    ד``ר שי מנשקו
    24/01/2009

    ישנו קשר בין מחלה אפילפטית (בעיקר הקשה לאיזון) ובין טווח רחב של מחלות פסיכיאטריות- אולם לא קשר ישיר. ע"פ מה שכתבת לא נישמע כי על רקע הנסיון "לגמילה" תרופתית הופיע ההפרעה הפסיכיאטרית, אולם בהחלט יתכן כי היתה "ממוסכת" ע"י הטיפול התרופתי לאפילפסיה שקיבלה עד אז. יש לדוקא שעוברת גם הערכה גנטית ומטבולית לבירור אפשרות למחלה המשותפת לשני המימצאים (כגון בדיקת קריוטיפ, תפקודי בלוטת התריס, חומצות אורגניות ואמינו, פורפירין וכו..)- אם כי יש לציין כי הסיכוי לכך נמוך יחסית.


    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו