האם זה התקף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה התקף?
    מרב
    09/02/2009

    בני בן ה12 תאר שהוא מרגיש שהוא כאילו רואה את מה שעומד להתרחש,זה מלווה בכאב ראש חזק ותחושה של קור. ביום חמישי, הוא הרגיש זאת 4 פעמים במרווחים של שעה עד שעתיים. בעברו הרחוק(מיד אחרי הלידה) פירקוסים ואפרקסיה שמעולם לא חזרה שוב. תמונת האאג מהעבר הוכיחה על התקף שהיה בשעות הראשונות שלאחר הלידה ובמשך 6 שנים שבהם עקבנו כולל אאג , לא ניצפו התקפים חדשים. תמונת MRI מגיל 8 חודשים הראתה על פגיעה מסויימת ובבדיקה חוזרת התמונה נותרה זהה. האם מראה ה"זה ז'ה וו" מראה על ניתוק קצר ואז חזרה למציאות ? אם כן מה המלצתך ? המון תודה, (השאלה נשאלת בגלל העיתוי - יום לפני בחירות ושבתון,וממש אין למי לפנות...למעט מיון אם זה ממש דחוף....) מרב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה התקף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למרב שלום

    ד``ר שי מנשקו
    12/02/2009

    לא ציינת מה כן היה בתרשים ה EEG או MRI - מלבד "פגיעה". בכול אופן תחושות שכפי שקראת להם של " דה ז"ה וו " תוארו לעיתים בצורות של אפילפסיה מאיזורים טמפוראלים( אותם איזורים הנימצאים לבאיזורים המוחים "שמאחורי האוזניים"). באם ממשיכים ועל הרקע של מחלה פירכוסית קודמת- יש לשקול לבצע EEG בחסך שינה או בזמן אותם אירועים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו