בתי בת ה 9 פרכסה ללא סיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתי בת ה 9 פרכסה ללא סיבה
    ד``ר שי מנשקו
    14/02/2009

    שלום רב. בתי בת ה 9 פרכסה ללא סיבה בפעם הראשונה בחייה. בדיקת ה EEG אומרת: בערנות בסיס אחורית בטווח אלפא 9 לשניה בהמשך נמנום ושינה עם קשורי שינה. בערנות במנוחה נרשמו זיזים הפוכי פאזה באזור הצנטרלי והטמפורלי האמצעי משני הצדדים מודגשים מימין, בהמשך התרבו בנמנום ושינה בעיקר בצד ימין. לסיכום: מוקד צנטרו טמפורלי ימני עיקרי עם הקרנה לשמאל. אין תבנית של ESES.

    למרות שיחתי הטלפונית עם הנוירולוגית נשארתי מבולבלת ומפוחדת שהדבר יקרה שוב והאם יש רמות לבדיקה והיא בין הגרועות או שלא? האם כדאי להשתמש בתרופה טבעית שיכולה להרגיע או איזושהי רפואה משלימה??

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתי בת ה 9 פרכסה ללא סיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר שי מנשקו
    15/02/2009

    לא תארת לי את צורת הפירכוס שביתך חוותה, האם היה זה בערנות או שינה? מה נאמר לך לאחר בדיקתה הנוירולוגית?
    ע"פ תאור ה EEG נישמע ומדובר במה שנהוג לכנות כ " אפילפסיה שפירה של גיל הילדות" אשר מתאים גם לגיל של ביתך. באם כאן מדובר בכך אז ישנם מספר דעות אשר חלקם תומכות בטיפול תרופתי (בתרופות כגון אוספולוט טגרטול וכ"ו )וחלקם לא תומכים בכול טיפול תרופתי בטענה שלרוב ישנו מיספר פירכוסים בודד(לפעמים פירכוס אחד וזהו) וכי גם כך חולפת בסוף גיל ההתבגרות. לגבי תרופות טיבעיות- טרם נימצא אחת כזאת אשר ניבדקה ונימצאה יעילה לטיפול באיזה סוג של אפילפסיה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    אמא חרדה
    15/02/2009

    הבת שלי פרכסה כרבע שעה לאחר שנרדמה לידי. היא קמה על רגליה פיה התעקם וצווארה היה מוטה לצד, היא ניסתה לאמר לי מה היא רוצה אך מקולה יצאו רק קולות, התקשתה לנשום. הבאתי לה מים היא שתתה בקושי, כי פיה היה מעוות. זה ארך כ 30 שניות ולאחר מכן חזרה להתנהגות רגילה כשזכרה הכל למעט שפיה התעוות. הארוע קרה בשעה 21:30 לערך, הבדיקה ע"י נויורולוג בבוקר שלמחרת הייתה תקינה. האם יתכן שזה מצב שנבע מחרדה? הפחד משתק אותי ואינני מצליחה להרגע תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר שי מנשקו
    16/02/2009

    אכן נישמע כתאור של " אפילפסיה שפירה של גיל הילדות" -ראי תאור בתשובתי הקודמת.
    ממולץ לפנות להערכת נוירולוג מטפל

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו