להפסיק תרופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • להפסיק תרופה
    אמא מודאגת מא
    29/03/2009

    בני בן 3 וחצי קיבל 3 התקפים פתאומייםשל איבוד הכרה ורעידות קלות בכל הגוף.קיבל טגריטול במשך חודש ואז קיבל פריחה בכל הגוף אדומה ומגרדת.בחדר מיון הפסיקו את התרופה ואמרו לחכות שבועיים ואז לתת למיקטל.פגשנו רופאה פרטית מומחית והיא אמרה להתחיל מיד דפלפט. משום מה עדיין לא נתתי לילד את התרופה.כבר שבוע. האם יש בזה סיכון ?חוץ מסיכון להתקפים? מה אתה ממליץ לי לעשות? לחכות?יש לציין שהילד נמצא תחת השגחה 24 שעות שלי או של בעלי הוא לא הולך לגן בכל מקרה.{עוד מעט חופש פסח}האם אני מגזימה בזה? האם זה יכול לפגוע?אי נטילת התרופה? אודה לך מאד אם תענה לי בהקדם. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להפסיק תרופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאם המודאגת

    ד``ר שי מנשקו
    29/03/2009

    מה סוג האפילפסיה שנאמר לך שאובחנה אצל בנך, ואם אירועי הפירכוסים נצפו רק בשינה?
    בכול אופן- לרוב אצל חולה שפיתח רגישות לטגרטול ( וזאת לא בטוח במיקרה שלכם היות ולרוב מופיע כ 10 ימים עד שבועיים מהתחלת הטיפול, ורק במיקרים מועטים תיתכן בתקופה מאוחרת יותר) רצוי להמליץ על החלפה ללמיקטל, היות ובכעד 25% מהמיקרים מי שרגיש לטגרטול היה רגיש גם לדפלפט. מה שקובע את דחיפות והצורך בטיפול הם תדירות הפירכוסים וכמובן סוג האפילפסיה והסיבה (באם ידוע) למחלה הפירכוסית.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו