אחות מתעניינת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחות מתעניינת.
    ק
    06/12/2009

    אח שלי בן ה 8 חלה באפילפסיה לפני כמה שנים.
    המחלה מתבטאת יחסית קל.הניתוקים היו למס' שניות.הוא היה כאילו מפסיק להקשיב ואז מתעורר.וכשהיינו שואלים אותו מה קרה הוא לא היה זוכר את זה ש"לא היה איתנו" כמה רגעים..
    כמו חולם בהקיץ רק לא מודע לכך.
    הוא מטופל כבר כמה שנים בלמיקטל .התחיל ב 50 מג' ועבר לפני קצת יותר מחצי שנה ל 25 מג'.(בשני המקרים כדור בבוקר וכדור בערב)מתחילת הטיפול ההתקפים פסקו.
    יש לי 2 שאלות:
    1)ירידה בכמות התרופה יכולה ליהיות ניסיון לראות את תגובת הגוף לכמות קטנה יותר או שזה בהכרך סימן לשיפור במצב??
    2)שמעתי שאפילפסיה אצל ילדים עוברת איפשהו בגיל ההתבגרות,במידה ומטפלים בה.האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחות מתעניינת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר שי מנשקו
    06/12/2009

    לא לגמרי ברור לי מה את שואלת בנקודה ה1 - אולם כול שינוי בכמות התרופות יכולה לשמש גם מדד לעמידות המחלה[ החרפה] או מדד ליציבות. כמו כן כפי שאת מתארת לא נישמע שלאחיך אפילפסיה שפירה [ החולפת בסוף גיל ההתבגרות] ולכן לא ניתן לדון באופן כול כך כליי על סיכוי הפסקת האירועים האפילפטים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו