התקפי אבסנס - רמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי אבסנס - רמי
    רמי
    15/02/2010

    בני בן 9 שנים, בשנה שעברה אובחנו אצלו התקפי אבסנס והתחיל לקבל טיפול תרופתי.אחרי שלוש לארבע ימים הוא סרב לקבל את התרופה (נוזל) ניסינו לתת לו כדורים ,וגם זה לא הצליח.באותו זמן היינו כבר בסוף שנת הלימודים,במשך חודשיים בחופשת הקיץ הוא לא קבל שום התקף, וגם בחופשת החורף אותו דבר, חשבתי שהמחלה נעלמה. עכשיו ההתקפים חזרו . מאז שהתחילו ההתקפים עד עכשיו שמתי לב שהם מופיעים ברוב הזמן כשהוא סובל מכאב ראש וגם במיוחד כאשר הוא נמצא במצב לחץ,כמו פחד ממורה,מצב מבוכה או שאלות שמלחיצות אותו,בנוסף ההתקפים מופיעים בחלק מן השיעורים ( אצל מורים קשוחים ) ובחלק האחר הוא לא מקבל שום התקף.
    אנחנו לחוצים מאוד,ולא יודעים מה לעשות עם התרופה,והאם טיפול פסיכולוגי והתנהגותי מתאים במצבים כאלה ( בחופשות ההתקפים נעלמים וחוזרים בזמן הלימודים ) .

    אנחנו נשמח מאוד לקבל תשובה
    ותודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי אבסנס - רמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרמי שלום

    ד``ר שי מנשקו
    18/02/2010

    לחץ נפשי מכול סוג, כמו כן חוסר שינה, חום, שתיה אלכוהול וכ"ו מגבירים את הסיכוי להופעת אירוע אפילפטי אולם - רק אצל אותם חולים שלהם כבר אפילפסיה מאובחנת!!
    אין כול ספק כי יש להחזיר את הטיפול התרופתי - האירועים הפירכוסים שאתה רואה הם המעט ביחס לפעילות הלא תקינה חשמלית, של המוח המתקיימת באופן תדיר הרבה יותר.
    צור קשר, אשמח לעזור

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו