חרחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרחורים
    אמא מבולבלת
    14/10/2007

    שלום ד"ר שחר
    בני ,כמעט בן 13 ,לפני מספר חודשים התקף בו היה איבוד הכרה,הוא חרחר והיה אדום מאד.בדיקת EEG הצביעה על atypical absence ובדיקת MRI הראתה perisylvian polymicrogiria שלפי מה שהסביר הרופא עלול לגרום להתקף. על פי המלצת הרופא המטפל לא התחלנו בטיפול תרופתי.

    לאחרונה, שמעתי את בני מספר פעמים בלילה מחרחר ונראה לי שזהו התקף דומה,כאשר נגעתי בו הוא לא הגיב ולאחר מספר שניות חזר לנשימה רגילה ובבוקר לא זכר דבר מהארוע. השבוע נוספה תופעה נוספת,פעמיים היה איבוד שליטה על שתן במהלך הלילה.

    רציתי לדעת האם מצב זה מחייב התחלת טיפול תרופתי? האם הסימנים מראים החמרה במחלה? האם קיימים סיכונים במצב הנוכחי? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרחורים

    ד''ר אלי שחר
    17/10/2007

    מצב בנכם מורכב והשאלות אשר נשאלו הן רבות משקל ולכן אין מקום לתשובה קצרה בפורום זה. אני ממליץ לפנות לייעוץ למומחה באפילפסיה בילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו