תרופה לילדה עם חשד לאיפלפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופה לילדה עם חשד לאיפלפסיה
    יוסי
    18/04/2010

    שלום.
    הילדה שלי בת 14.5 עם היסטוריה של דימומים מהאף, וכבר מס' חודשים שהיא סובלת מ - התעלפויות על בסיס יומי.
    לאחרונה התחילו להופיע גם פירכוסים ( 3-5 ) דקות.
    בדיקות eeg היו תקינות , והיא שוחררה הביתה עם חשד לאפילפסיה וטיפול תרופתי .
    הטיפול התרופתי הוא : כדור אחד ליום ( 25 מ"ג ) של :Lamictal.
    לצערי עדיין אנו לא רואים שינוי מהותי.
    האם יש למישהוא נסיון עם התרופה ? מהו המינון היעיל ביותר ? תופעות לוואי ?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יוסי

    ד``ר טל גלבוע
    19/04/2010

    מינון זה של למיקטל הינו מינון נמוך מאוד. למיקטל היא תרופה מצויינת ונמצאת בשימוש רב. המינון הסופי נקבע לפי המשקל אך לוקח שבועות להגיע אליו.
    למיקטל היא תרופה שמתחילים לתת במינון מאוד נמוך ועולים לאט ובהדרגה .אם מדובר באירועים יום-יומיים מומלץ לשקול תרופה אחרת שעובדת יותר מהר.

    אם יש ספק לגבי האבחנה ועדיין יש התעלפויות כדאי לשקול ביצוע ניטור וידאו-EEG.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו