אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילפסיה
    איילת
    05/05/2010

    שלום רב,
    ביתי בת ה-3 מטופלת בדלפלט במינון של 4 CC מזה 5 חודשים לאחר שאובחנה כאפיליפסיה בבית החולים תה"ש (מטופלת בפיקוחה של ד"ר בן זאב ע"י ד"ר גלי )לאחר שביתי עלתה במשקל לא מצאו לנכון לעלות את מינון התרופה .
    שאלתי היא: ביתי שקלה כאשר גילינו את המחלה 16 קילו והיום לאחר כמעט 5 חודשים עלתה 3 קילו כלומר 19 קילו.
    האם זה לא המון לעלות במשקל?אייך גורמים לילה קטנה כזאת לא להשמין כחה?
    אייך יודעים שזה אפילפסיה של ילדות?
    ביצענו EEG לפני שבועיים ונמצא שהמוקד בשניי הצדדים עד כה היה בצד אחד.האם זה סימן "טוב"?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אמא של בת 3

    ד``ר טל גלבוע
    05/05/2010

    קביעת מינון התרופה לוקחת בחשבון הרבה דברים אך בראש ובראשונה האם הפרכוסים ממשיכים. גם הקלות של השליטה בפרכוסים חשובה וגם רמת התרופה בדם ותופעות הלוואי חשובות. הרופא המטפל לוקח בחשבון את כל הפרטים ויחליט אם יש צורך להעלות מינון.
    כדאי להתייעץ עם דיאטנית לילדים על מנת לתכנן תפריט מאוזן ובריא אך דפלפט הרבה פעמים גורמת עליה במשקל.
    קיום מוקד אחד או יותר בבדיקות שונות אינו בעל חשיבות.

    בברכה,  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו