מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התכווצויות לאחר השגת איזון תרופתיהורים של ה18/08/2010
שלום רב
מאז שהחלה ביתינו ליטול פריזיום ( בשילוב עם דפלפט ) ההתכווצויות נעלמו כליל וחלה התקדמות התפתחותית. אתמול בבוקר ראינו כשלוש התכווצויות במרווח של כשלוש עד חמש דקות בינהן. יש לה אפילפסיה מוקלונית וההתקפים הם מאוד עדינים כך שקשה להבחין בהם. אנו מאוד חוששים . הרופא העלה את מינון הדפלפט. לא שאלנו אותו ,האם יתכן מקרים חד פעמיים בהם יופיעו שוב ההתקפים לאחר השגת איזון תרופתי? יש לציין שהיא הייתה עייפה אבל עבר זמן מאז שהתעוררה. כמו כן לפני כשלושה שבועות בזמן שהייתה לה מחלת חום הרגשנו מספר התכווצויות , אך ייחסנו זאת לחום. לפני כשבוע וחצי ערכנו בדיקת EEG שהרופא היה מרוצה מתוצאותיה. האם כדאי לבצע עוד בדיקה ?
נשמח לתגובה מהירה .
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום הורים של ה
ד``ר טל גלבוע18/08/2010לעתים ישנה תקופה טובה ("ירח דבש") אחרי התחלת תרופה חדשה ואז שוב ההתקפים חוזרים
לעתים זה משהו חד פעמי אך בדרך כלל כשזה חוזר זה לא חד פעמי
לא כתבתם כמה זמן לא היו התקפים ומה היתה תדירות ההתקפים לפני כן
במקרים רבים אין התאמה בין מספר ההתקפים ל-EEG
לא רואה סיבה לחזור על ה-EEG
מה רמת הדפלפט? האם עלתה הרבה במשקל והרמה ירדה ולכן החלו פרכוסים?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה ועל מהירות המענה
הורים של ה19/08/2010נמשיך לעקוב כמובן.
היה חשוב לנו לדעת לגבי בדיקת הEEG כיון שבדאגתינו כבר מיהרנו לקבוע תור, כעת נוכל לבטל אותו. נראה לי שהיא אכן עלתה במשקל , אני מקוה שזאת הסיבה.
שוב תודה, התשובות שמופיעות בפורום מאוד עוזרות לנו
הרבה בשורות טובות לכולם , שתהיה שנה מתוקה ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
