אפילפסיה בתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילפסיה בתינוק
    דודה
    05/02/2011

    לשי שלום,
    לאחיין שלי בין ארבעה וחצי חודשים אבחנו אפילפסיה ממוקדת מורכבת. הוא מטופל היום בריבוטריל, טופמקס ולאחרונה בקפרה. לא ניראה שיפור במספר ובאורך ההתקפים שמתבטאים בהסתת עניים לצד ואיבוד הכרה למספר שניות עד חצי דקה. האם קיים מצב שבו לא יהי ניתן לאזן אותו? במידה והשילוב התרופתי לא יעבוד מהם התרופות הבאות אותם ניתן לנסות? כמה זמן יעבור עד שנדע אם תרופות אלו יעילות? כמה זמן יכול להמשך תהליך האיזון?
    לאחייני יש בנוסף תנועות בלתי נשלטות של הידיים והרגלים, האם הם התנהגות נורמלית לילד בגיל שלו או האם הם תוצר של האפילפסיה? בנוסף במחצית הפעמים שאני מנסה ליצור עמו קשר עין הוא בוהה לנקודה אחרת (בעיקר משחקים) ובמחצית השנייה הוא מגיב ומתקשר. האם זה מצב נורמלי או תוצר של התנתקויות? מתי ועל ידי מי נבדקת ההתפתחות שלו?
    תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה בתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בתינוק - תגובה

    ד``ר שי מנשקו
    05/02/2011

    לא ברור מה את בדיוק שואלת - הפורום הזה מיועד לשאלות ממוקדות.
    האם פניתם עם הנ"ל לנוירולוג המטפל שלכם ?

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו