שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שרית
    03/01/2008

    בני בן שנה וחודשיים כיום, מזה כחודש ללא תרופות פרט לויטמין B(פירידוקסל פוספאט) וריבוטריל וללא פירכוסים לפחות חיצוניים.

    שאלתי האם יכולים להיות פירכוסים פנימיים שלא ניראים לעין, יש לנו תור רק בסוף חודש הבא, אני כ"כ לחוצה לגבי ה- E.E.G.

    הילד החל לחייך ולהזיז את הרגליים והחל להראות קצת סימנים חיוביים, האם אנחנו בדרך הנכונה והילד יכול מהיום להתחיל להתפתח כאילו נולד ממש לפני חודשיים, כולם אומרים כי נראה כאילו הוא מתפתח כמו ילד בן חודשיים בכל זאת הוא שנה שלמה היה על תרופות ופירכוסים ורוב הזמן לא היה בפוקוס.

    ד"ר נורא מדאיג אותנו שהילד לא רואה או לא ממקד מבט, האם בעתיד ניתן יהיה לעשות משהו בנושא אולי ניתוח האם ראייתו תשתפר אם הזמן אם הפירכוסים לא יחזרו ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ד''ר אלי שחר
    06/01/2008

    תיאור המקרה אינו ברור כולל ההתיצגות של הפרכוסים, גיך הופעתם, ממצאי ה- EEG, התפתחותו, ממצאי הדמיה. לכן לא ניתן לענות באופן מהימן על תיאור מקרה מסובך מעין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו