מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בבקשה בבחירת שםמור04/09/2011
בני נולד ב17/8 יז' באב בשעה 1:47 בלילה.
אנחנו לא מצליחים למצוא לו שם מתאים
אשמח לעזרתכם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מור
ליאת יוגב04/09/2011בחירת שם נעשית ע"י אמא . אנא צייני מספר שמות שמתחברת אליהן ,כמו גם את שם המשפחה ואשמח לעזור לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות..אודליה סנטוס03/09/2011
בחרתי לבני את השם דניאל...עקב חילוקי דעות עם האבא לגבי השם החלטנו שנינו לשנות את השם לשם - אדם. שאלתי אם השם - אדם מתאים לו או לא. ואם כן אז אם אכן מותר לשנות לו את השם בגיל 3 שבועות?? והאם צריך לעשות שינוי שם בבית כנסת עם רב??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אזכיר
אודליה סנטוס03/09/2011ששמי אודליה דוס - סנטוס ושם האב הוא יוסף אנגד אך בני נושא את שם משפחתי - דוס סנטוס. והוא נולד בתאריך 11.08.2011 בשעה 15:58.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אודליה
ליאת יוגב04/09/2011ראשית , מציינת שינוי השם כעובדה , לא כשאלה .
על כל פנים , בחירת השם הראשון היא המשמעותית , גם כי חשוב לבחון לאיזה שם השתנה שמו של בינכם. חשוב לציין שהשם דניאל יצר מפה הרמונית ,
לעומת בחירת השם אדם , שיוצר קונפליקט מאד משמעותי בכל תחומי החיים , גם הזוגיים , כמו גם המקצועיים .
קיימים חלקים זורמים קלילים מול חלק האומר - מה פתאום ? חייב להיות בוגר רציני . מעשי , מסגרתי , מה שנקרא- מפחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור - מצבים של הפתעות בדרך החיים !
וכמו שציינתי , קיימים קונפליקטים בכל מישורי החיים ,
אולי כדאי לשוחח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
אודליה סנטוס05/09/2011לקחתי לתשומת ליבי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאור03/09/2011
אשמח לעזרה בבחירת שם לתינוקת שמגיעה עוד כמה חודשים
הנסיכה אמורה להיוולד ב 29.11
שמי אור , שמי המקורי אורה אך הוחלף בגיל 18. ושם בעלי עמית ושם משפחתנו ליאון
השם של הגדולה הוא ליה והשם השני שלה- דניאלה, על שם סבה שנפטר.
אני ובעלי לא מצליחים להסכים על שם. השמות שחשבנו:
יובל, טל, עדי
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אור
ליאת יוגב03/09/2011מעניין שכל אחד מהשמות שהצעתם ערכו הגימטרי =3
מאחר ושם המשפחה ליאון = 16-7 משום כך , השם המלא המתקבל הוא 19-1
זהו מספר קרמטי ,שמשמעותו קורבנות , מסכנות , או חווית עליונות ,
כשתמיד יושב על בעיית ערך עצמי ,
אם כך , האפשרות בבחירת השמות יובל עדי או טל , בעייתית ,
נסו להתחבר לשמות נוספים והיו בקשר לאחר הלידה !
להשתמע .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ליאת, שם נוסף
אור04/09/2011תודה רבה על המהירות לשאלתי
מה לגבי השם אריאל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אור
ליאת יוגב05/09/2011השם אריאל ליאון יכול להתאים , חשוב לראות מהו מספר הגורל = צמצום תאריך הלידה ,
המספרים המתקבלים , נכון לעכשיו , מדי נשיים , אך נחכה ללידה ונחכים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה על הזריזות
אור05/09/2011הי ליאת
את חוזרת ואומרת לחכות ללידה אך אני רוצה למצוא שם שיתאים עוד קודם ללידה ולכן מתלבטת
האם ישנם שמות שהיית ממליצה עליהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אור
ליאת יוגב05/09/2011אין שום דרך לבחור שם לפני שיודעים את תאריך הלידה ,שמהווה 50%
מערך המפה .
אם כך , אין ברירה אלא לחכות ללידה ורק אז לנסות ולהציע השמות שמתחברת ואוהבת .
עד הלידה עשי רשימה של אותם שמות ונהיה בקשר לאחריה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטלבטים לגבי שמות מריאל או מריאלהליאת יוגב03/09/2011
שלום רב
בתאריך 01.09.2011 בשעה 07.40 נולדה לנו בת.
מטלבטים לגבי שמות מריאל או מריאלה
תודה
לודמילה ומיכאל סימברג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצה
לודמילה04/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לודמילה
ליאת יוגב05/09/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על הצורך בסקרנות , עניין , חופש , תנועה , חברה ועוד . מול זה , מבין שני השמות שהצעת השם מריאל הוא היותר מתאים , גם כי , נוצרת מפה שלפיה , קיים צד של פחות קבלה עצמית ,כאשר מרבית מספרי המפה מספרים רכים , מ ול העובדה שכלפי חוץ יהיה חשוב לה להראות לעולם החיצון , צדדים נוקשים יותר , חוזק , כוח וכו. אם כך , למה חשוב להראות לעולם משהו אחר מכפי שאני , מכאן שלא תמיד תקבל עצמה ...
אפשרות נוספת , צדדים דינמיים , קצב עניין היסחפות , מול חלק האומר , חייבת להיות יותר שקולה , מאטה הקצב , מה פתאום "לרוץ" , אם כך , מה שנקרא - רצוי מול מצוי ,ד בר היוצר חווית תסכול , לא פעם .
לכן כל שנשאר , האם מתאים ונראה לכן לאחר כל ההערות שציינתי ?
או לחילופין לחשוב על אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק.. מחר הברית!!!!אמיר03/09/2011
שלום...
שמי אמיר ושם אשתי נטלי..
שם המשפחה הוא : מנשה
אנחנו מתלבטים בין השמות: רני, רום, נעם או נועם...
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאריך לידה
אמיר03/09/2011תאריך הלידה שלו הוא 28.8
שעה 12:55* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמיר
ליאת יוגב03/09/2011מספר הגורל של התינוק הינו 4 , מספר המדגיש צורך בבטחון, מסגרת יציבות , מספר המייצג מידה רבה של אחריות , דגש לפרטים וצדדים מעשיים במיוחד .
מול זה , מבין השמות שהצעתם , השם המתאים ביותר , הינו רום .
זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במרביתה , גם כי , לא באופן המושלם .
ה-4 הינו מספר פרקטי , עצור רגשית , מול המספרים האחרים שבמפה , שהינם מספרים רכים , יותר , שזו תהיה הדרישה ממנו , להיות רך יותר , כמו לראות , שלא תמיד יבינו אותו בצדדים היותר עצורים , נוקשים , אם כך , סוג של מפת חנק .
כמו כן , המספרים האחרים מייצגים מידה רבה של רוחניות , אך לא לכך נועד . שוב , סוג של קונפליקט בין מה שנועד לבין מה הדרישות , שיקלוט מהסובבים אותו שמצפים שיהיה ,
נראה גם על פי המפה , שהדרישות של אבא ממנו למידה רבה של ליברליות , פתיחות , רצון לבגדול , מול העובדה שלא פעם יתעסק בפרטים הקטנים .
כמו לראות , עד כמה אבא לא תמיד יבין לליבו ? ..
חשוב מצד שני לציין , שמבין השמות האחרים שהצעתם , זהו השם המועדף ,
כאשר מספרי 4 מול 2 המספרים הדומיננטיים במפה על פי השם רום , קיימת מידה רבה של הרמוניה .
אם כך , לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמיר03/09/2011תודה רבה ליאת... עזרת לנו מאד..
שבוע טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקקובי גרינמן01/09/2011
נולד לי בן זכר ביום 30.08.2011 בשעה 04.13 לפנות בוקר.שמי קובי ולאשתי קוראים שלומית.שם משפחה-גרינמן.יש לי 2 בנים נוספים-איתי ויובל.אנו מתלבטים בין השמות :רועי,רואי,גיא ונועם.אשתי מעדיפה את השם נועם.איזה שם הכי מתאים לרך הנולד??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קובי
ליאת יוגב01/09/2011שוב , מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה , הרמוניה משפחתיות , מול זה , מבין השמות שהצעתם , השם המתאים ביותר הוא רועי ,
נועם - מפה פרפקציוניסטית , מפה שיש בה - פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור מצבים של הפתעות.. כמו גם פחות קבלה עצמית .
השם רואי , מפה הרמונית אך נשית , מספרים נשיים במפה של בנים , עלולה ליצור מצבים של קושי באינטימיות , כמו גם בלבול בזהות המינית , לימים .
השם גיא , מפה שיש בה צדדים של שמירת חיץ , כמו גם , מי שיכיר אותו מבחוץ יראה צדדים נוקשים , כאשר הפנים מאד רך ורגשי .
אם כך , נראה שמבין השמות שהצעתם , השם רועי הוא המתאים ביותר ,
בהתחשב בעובדה , שכבר ניתנו שמות נוספים מצד הסבתא , שלא נמצאו כמתאימים יותר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקאתי גרינמן31/08/2011
שלום לחברי הפורום
לבני וכלתי בשמות קובי ושלומית נולד תינוק בתאריך ה-30.8.11
בשעה 04.13
יש לו 2 אחים בשמו8ת יובל ואיתי
הם מתלבטים בין השמות רועי האם אפשר גם בא' ומה המשמעות?,עידו, עומר ויהלי
מה השם הכי מתאים לרך הנולד
מצפה לתשובה מהירה כי הברית ביום שלישי בע"ה
נ.ב. בני ביקש ממני לברר על שמות אלה ועכשו הוא שואל גם על השם אלמוג
בברכה
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אתי
ליאת יוגב31/08/2011מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוק הינו גרינמן ,
תקני אותי באם טועה ,
מבין השמות שהצעתם , השם המתאים ביותר הינו רועי , גם כי לא באופן המושלם .
המפה המתקבלת , צדדים רגשיים במיוחד , צורך באהבה הרמוניה משפחה , זאת על פי מספר הגורל שנולד אליו (צמצום תאריך הלידה) = 6
כאשר , המספרים האחרים מעידים על צדדים השגיים מטרתיים רצון לבגדול ,
נראה , שמי מההורים הינו טיפוס מנהיגותי , האם כך הוא הדבר ?
השמות האחרים ,נבחנו אף הם , אך מתקבלות מפות נשיות מדי , או קונפליקטיות יותר .
לשיקולכם , אלא אם כן , קיימות אופציות נוספות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה מפות נשיות מדי?
סקרנית01/09/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סקרנית
ליאת יוגב01/09/2011מפה נשית , משמעותה מספרים שקיימים במרבית חלקי המפה כמספרים המייצגים צדדים רכים , רגשיים , נשיים , דבר המאפיין נשים , כמובן ,
כשלא פעם , כאשר מפות נשיות הקיימות עבור בנים , יוצרות קשיים בכל הקשור באינטימיות , כמו גם בלבול בזהות המינית .
אפשר באופן כזה לראות גם אצל נשים , שמקבלות מספרים גבריים במפתן , שקיים אצלן קושי בהיבט הזוגי אינטימי וכו.
מוזמנת לבוא ללמוד לעומק...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
אתי גרינמן03/09/2011לליאת שבת שלום ושבוע טוב
מודה לך על היעוץ
בברכה אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ומה עם השם נעהאודליה30/08/2011
בכתיב חסר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומה עם השם נעה - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לאודליה שלום,
עם השם נעה - נוצרת מפה שכמעט כולה אותו מספר - 6 חוץ מיום הלידה. זאת מפה מיוחדת, לא תמיד קלה, כי האדם כל הזמן עם אותה אנרגיה.
מספר 6 - כולו רגש, משפחה, נתינה, לחשוב על כולם, חשיבה קהילתית, צריכה הרמוניה סביבה, שכולם יאהבו את כולם ולא יריבו, אחריות לסובבים. זה לא פשוט ולכן קשה לי להמליץ על שם כזה.
מספרי 6 מומחים בלהדחיק כעסים, בלטפל בכולם ולא בעצמם, לדאוג שהקרובים יהיו תלויים בהם, לפשר ולוותר.
ממליצה - אם השמות מיכל ורומי לא נראים לך. אולי תחשבי על שמות נוספים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלהאודליה30/08/2011
אז לא כדאי ללכת על השם נועה זה שם שאנחנו מאוד אוהבים האם זה קריטי" הפצע הגלגולי"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לאודליה שלום,
הכי חשוב שתאהבי את השם. השם הוא בחירה שלך בלבד.
עם השם נועה נוצרת מפה הרמונית במיוחד. אך הפצע הגלגולי - סכום המספרים החסרים בשם המלא = למספר היעוד - מספר 6. ניתן לומר שהפצע הזה הגיע מחיים קודמים (למי שמאמין), אך מה שחשוב זה, שכאשר הוא כמספר היעוד הוא מקשה על האדם להגיע ליעודו. אנו הרי אומרים שכאשר אדם יתחבר ליעודו, יבינו, ינהג לפי המספר - הוא יהיה מאושר וכאן אנו מקשים על הילדה מראש להגיע ליעודה.
השם מיכל ורומי בהחלט אפשרי.
ניתן גם לחשוב על שמות נוספים אם ברצונכם בכך.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על התשובה ---מיטל30/08/2011
החלק הראשון של התשובה שלך מאוד נכון וכבר בא לידי ביטוי אצלה- היא בחלט אוהבת מסגרות, שגרה וסדר
לא הבנתי את החלק השני של התשובה- מה הכוונה גברי מול נשי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על התשובה --- - תגובה
חנה עטיה30/08/2011למיטל שלום,
ילד קטן לא מבין עדיין את מפתו. רק בגיל 7-8 הוא מתחיל להתחבר לשם הפרטי שלו.
המפה מורכבת מכל מיני מספרים, ובמפה של ביתך יש מספרים של בגרות, אחריות, מסגרת, מעשיות, פרקטיות ופחות רגישות, ומנגד - היכולות שלה הן יותר קלילות, יצירתיות, ילדיות, חברתיות, רגשיות, לדבר, להקסים את הסובבים אותה.
זה יהיה אתגר שהיא תצטרך להתמודד איתו במהלך חייה - כי אלה מספרים נוגדים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בחירתנו נכונה?מיטל30/08/2011
בתינו הבכורה נולדה ב- 08/12/09 בשעה 18:20. שמה רומי ששון
רציתי לדעת שהשם מתאים לה נומורולוגית, אין ספק שהשם מאוד מתאים לה ואנחנו מרוצים מהבחירה.
אשמח לתשובה כנה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בחירתנו נכונה? - תגובה
חנה עטיה30/08/2011למיטל שלום,
בחירת השם היא שלך וכפי שאמרת, אתם מרוצים מהבחירה וזה הכי חשוב.
יעודה של הילדה מספר 22/4 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות מסגרתית, משפחתית, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי, אחראית, פרקטית ומעשית. בגלל ה 22 המאסטר - היא תוכל בבגרותה להביאו לידי ביטוי על ידי עשיה בקנה מידה גדול.
לא אכנס לניתוח המפה - אך יש כאן שילוב של בוגר מול ילד, מופנמות מול מוחצנות, פתיחות מול סגירות, גברי מול נשי - זאת תהיה ההתמודדות שלה במהלך חייה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתגילה30/08/2011
שלום רב,
אני מתלבטת בין שני שמות לתינוקת. נולדה ב 22/8/11 בשעה 13:10 והשמות הם אלמוג ו רוני. אודה לכם על מענה. אני ובעלי ממש לא מצליחים להחליט....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו...
גילה30/08/2011שם המשפחה מגן ושמות ההורים בנימין ומיכל, תודה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו... - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לגילה שלום,
ילדתכם הגיעה לעולם עם יעוד מספר 7 - יעודה להיות חכמה, איכותית, בוגרת, נוקשה, אינדיבידואליסטית, נבדלת וכו'.
השם רוני - נוצרת מפה מאוד גברית לבת, דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותה.
השם אלמוג - גם מפה במרביתה גברית אך גם עם צרוף של מספרי חרדה.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חשוב ליצור לילדה מפה עם יותר רכות ונשיות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקרינת30/08/2011
שלום חנה,
בני נולד ב26/8 בשעה 16:40
שמות ההורים: רינת וגלעד, אחות גדולה: יהלי
מתלבטים בין: יותם, נדב, יובל, אלון
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לרינת שלום,
מה שם המשפחה של הילד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה...
רינת30/08/2011שכחתי את החלק הכי חשוב...
שם המשפחה שריר
נולד ב26/8 בשעה 16:40
אם אפשר לבדוק את השמות: נדב, יותם, יובל, אלון ורותם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה... - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לרינת שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 2 - יעודו להיות רגיש, אימפטי, מתחשב, משתף פעולה, עדין, מופנם, זוגי וכו'.
השם נדב - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית - גם הקו המרכזי בין היעוד ליכולות וגם בתחום הזוגיות. הצרוף 1-2 מאוד קונפליקטי ועלול לגרום למשברים בחיים.
יובל - אובר מספר 2 - לכן עלול להביא לשלילי של המספר - לחץ, מצבי רוח, חרדות, פגיעות - לכן לא מומלץ.
יותם, אלון - דיס הרמוניה בקו המרכזי וגם מספר קארמטי ביכולות - 14/5.
רותם - "פצע גילגולי" כמספר היעוד - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא גם 2 ולכן זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתמלי30/08/2011
בוקר טובב
במזל טוב נולדה לי אחיינית ביום שבת 27 אוגוסט בשעה 11:30 בבוקר
אודה לחוות דעתך לשמות אופיר ו-נועם (האמא נוטה לבחור באופיר)
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינונקת-שכחתי משהו...
מלי30/08/2011שכחתי לציין ששם המשפחה הוא -חדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינונקת-שכחתי משהו... - תגובה
חנה עטיה30/08/2011למלי שלום,
יעודה של הילדה הינו - מספר 3 - היא הגיעה לעולם לשמח, להיות בעלת קסם אישי, אופטימית, חברתית, יצירתית, אוהבת להביע עצמה בדיבור וכו'.
אופיר - היעוד הרגיש והעדין מוקף במספרים גבריים, נוקשים ודעתנים. זה נקרא "חנק על היעוד" - עלול ליצור קושי להגיע ליעוד, יתכנו כעסים והדחקות רגשיות כי האדם מרגיש שלא מבינים את הפנימיות שלו.
נועם - נוצרת מפה נשית, רגשית, עם יכולת של שיתוף פעולה, משפחתיות, מסגרתיות, זוגיות - אך התדמית שהיא תציג תהיה שונה - צורך בשינויים, עושה מה שבא לה, פחות מסגרתית ואחראית. לכן תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומנם כבר מאוחר מידי אבל עדיין...טל29/08/2011
שלום,
בני הבכור נולד בתאריך 26/5/2011 בשעה 00:09.
השם שניתן לו הינו לי אור. האם מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה
טל29/08/2011הינו גבריזון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טל
ליאת יוגב29/08/2011נכון , השם נבחר !
על כל פנים מספר הגורל של התינוק הינו 8 , כך גם יום הלידה ומספר השם המלא , כך שהמספר 8 מספר דומיננטי במפתו , מספר המעיד על גישה פרקטית מעשית , שאפתנות השגיות , תוך צורך בקצב ודינמיות , כל המפה מוכיחה זאת באופן מודגש , צדדים דינמיים , חשוב להפנות אותו לעשיית ספורט !!
כמו גם צדדים סגורים מול הצורך להיות יותר פתוח ותקשורתי .
כך שאפשר יהיה לראות גם וגם במפתו .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

