פורום בחירת שם לתינוק, שמות לתינוקות, נומרולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת שם לתינוקת
    אורטל
    01/12/2011

    שלום שמי אורטל ןלאב קוראים רפי נולדה לנו תינוקת יפיפיה בשעה טובה בתאריך 25.11.11 בשעה תשע וחצי בבוקר יש לנו ילדה בכורה שקוראים לה תהל ואנחנו מתלבטים בשמות הלל הללי מורל אופל לוטם אשמח עם תכווני אותנו לשם טוב תודה מראש משפחת אגסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת

    אורטל
    01/12/2011

    ועוד שם ליהי תודהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    01/12/2011

    שלום אורטל,
    יעודה של ילדתך הינו 13/4 - יעודה להיות מיסגרתית ומשפחתית, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי, פרקטית, מעשית ופחות רגישה.
    בגלל ה 13 הקארמטי יהיה לה קשה יותר להגיע ולהבין את יעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של ה 4.
    השם שבא בחשבון מהשמות שהצעת הוא לוטם - היעוד הגברי יוצר קשר הרמוני עם היכולות שהוא מספר רגשי יותר, נשי, משפחתי עם צורך בנתינה לסביבה.
    אך ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד - זה קושי שהגיע מגילגולים קודמים, וכאשר הוא כמספר היעוד הוא יוצר קושי בחיים האלו להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
    שאר השמות יוצרים מפות דיס הרמוניות.
    מציעה לחשוב על שמות נוספים, כדי ליצור לילדה מפה יותר נשית ורכה.
    אני לרשותכם
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם קים
    כרמית
    01/12/2011

    שלום רב,
    אני צפויה ללדת בן ב"ה בתאריך 07.04.11 חשבנו על השם קים אך לא מצאנו לכך פירוש בשום מקום. שמות נוספים ירדן, יהב, ראם ודותן שם המשפחה זכריה אני לא יודעת אם זה משנה אבל הוא ילד שלישי במשפחה לאחים קוראים יותם - בן ותומר - בת

    תודה
    כרמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השם קים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם קים - תגובה

    חנה עטיה
    01/12/2011

    לכרמית שלום,
    רק לאחר הלידה ניתן יהיה לתת יעוץ איזה שם מתאים לילדה שתיוולד.
    כרגע אומר שהשם דותן יוצר צרוף מספרים מאוד הרמוני למפה.
    אך רק לאחר שאדע את תאריך הלידה המדויק ניתן יהיה לבדוק ולהמליץ על השם המתאים.
    שאר השמות פחות מומלצים.
    מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לשם
    לורין
    01/12/2011

    אני חייבת לציין שזה מדאיג, שמי הוא לורין ושמי הנוסף הוא שרית אם תוכלו לתת לי תשובה רציתי לדעת אם שם נוסף יוצר בעיה ב"גורל" מאחר ושמעתי על כך דבר מה.
    תאריך לידה: 8.2.91
    שם מלא: לורין שרית ממן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לשם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לשם - תגובה

    חנה עטיה
    01/12/2011

    ללורין שלום,
    לפי הידע שלי שם נוסף רלוונטי מבחינת המפה רק אם הוא בשימוש ביום יום.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לורין
    27/04/2012

    לצוות הפורום, מטעמי פרטיות - האם תוכלו להוריד את ההודעה שמעל אשר כתבתי לפני מספר חודשים?
    אני אודה לכם מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ועצה במציאת שם לילדה
    יפעת
    01/12/2011

    חנה שלום וברכה,
    נעים לקרוא את הארותייך לגבי שמות לילדים.
    בהמשך לכך, רציתי לבקש את עזרתך:
    אני עומדת ללדת עוד שבוע-שבועיים ולא מצליחה למצוא שם .
    יש לי ילדה בבטן.
    אנו מאוד רוצים שם עם צליל רך, נעים.
    אולי אפילו משהו עם הקשר רוחני.

    משהו כמו: גלי, הללי, אליה, יהלי.
    שם משפחתנו : דותן.
    אשמח מאוד לשמוע הצעות נוספות, אחרות.

    בתודה מראש
    ויום נעים
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה ועצה במציאת שם לילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ועצה במציאת שם לילדה - תגובה

    חנה עטיה
    01/12/2011

    ליפעת שלום,
    כדי לייעץ על שם מתאים לילדה שתיולד אני צריכה את תאריך הלידה המדויק ושמות שאת מציעה וכמובן את שם המשפחה.

    כרגע ניתן להתייחס לשמות שהצעת ולעשות כאין ניפוי ראשוני.
    אך רק לאחר הלידה ניתן יהיה באמת ליעץ לך על מי מהשמות שרק את תציעי הוא שמתאים ביותר.

    כרגע אומר ש:
    השמות יהלי ואליה - יוצרים מספר קארמטי בחשיבה ולכן לא מומלצים.
    השם הללי יוצר דיס הרמוניה בתחום התעסוקה, לימודים וקריירה.
    השם גלי המספרים יחסית הרמונים אך זה צרוף גברי ודעתן ולכן כאשר נדע את תאריך הלידה נוכל לבדוק האם נוצרת מפה הרמונית לילדה.
    ממליצה לך עד הלידה לחשוב על שמות נוספים ולהתייעץ לאחריה.
    בהצלחה חנה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבן שנולד ב-09.10.2011
    לי
    28/11/2011

    שלום רב,

    אני מעוניינת להתייעץ לגבי שם שניתן לבן שנולד ב-09.10.2011 בשעה 3:30.

    השם שנתנו הנו : אורי. שם משפחה : מויאל.


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לבן שנולד ב-09.10.2011

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבן שנולד ב-09.10.2011 - תגובה

    חנה עטיה
    28/11/2011

    ללי שלום,
    יעודו של ילדך מספר 5 - יעודו להיות תקשורתי, חברתי, מקסים, זריז, אוהב חברה ואנשים, פותר בעיות בצ'יק ופחות רגיש.
    היעוד הקליל והילדי מוקף במספרים בוגרים, איכותיים, חכמים, נבדלים מאוד שונים מהיעוד. זאת אומרת שיתכן ויהיה קושי בגיבוש האישיות.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק שנולד ב-09.10.11

    לי
    29/11/2011

    תודה רבה על המענה המהיר.

    שאלה נוספת: אנחנו מתכננים בקרוב לעברת את שם המשפחה לאילון או איילון, זה יכול

    לאזן בצורה מסויימת את הפערים שכתבת עליהם.

    נ.ב. יש לי שתי בנות נוספות : מאי 19.04.2005 ונויה 14.09.2008 שינוי שם

    המשפחה יטיב עמן.

    בברכה,

    לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק שנולד ב-09.10.11 - תגובה

    חנה עטיה
    29/11/2011

    ללי שלום,
    השם הקובע במפה ההתנהגותית של האדם הוא השם הפרטי ושם המשפחה איתו נולד (80%).
    גם אם האדם נולד בחו"ל, אני מכינה את המפה עם השם המולד.
    כך שהשפעת שם המשפחה החדש הוא מינורי, כמובן שזכותכם להעניק למשפחה שם משפחה חדש לדורות הבאים.
    לגבי אורי - עדיף השם איילון בגלל שעם אילון נוצר לו מספר קארמטי בראש - דבר מאוד לא מומלץ.
    עם איילון נוצרת מפת מנהיגות מאוד הרמונית לילד.
    לגבי מאי ונויה - לא ניתן לתת תשובה חד משמעית. מעורבים כאן מספרים קארמטים עם 2 השמות. התשובות כאן הן יותר מורכבות ולכן איני יכולה לתת מענה במסגרת הפורום הזה.
    בהצלחה חנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם שנבחר לתינוק
    מוריה
    28/11/2011

    היי. בני נולד ב4.8.11 ושמו כפיר סגל נולד בשעה 18.01 כמובן שאיני יכולה לחזור אחורה אך מעניין אותי מבחינה נומרולוגית האם השם מתאים לתאריך הלידה ואם פחות למה כדאי לשים לב בתכונות הילד(נחשפתי לעולם הנומרולוגיה לאחרונה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם שנבחר לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם שנבחר לתינוק - תגובה

    חנה עטיה
    28/11/2011

    למוריה שלום,
    כיוון שהשם כבר נבחר אענה לך בקצרה.
    יעודו של ילדך הינו מספר 7 - יעודו להיות בוגר, איכותי, מעמיק, נבדל, חכם, פרפקציוניסט ועוד.
    השם כפיר סגל העניק לו מפה מאוד אינדיבידואליסטית, עם הרבה מספר 7 - חוכמה רבה, חשוב שילמד הרבה ויחקור דברים לעומק. אך יתכנו גם פחדים וחרדות נטישה. מאוד ממליצה לאפשר לו להביע רגשות (כי הם מאוד עמוקים והוא יעדיף לא לשתף).
    לעומת זאת כלפי חוץ הוא יקירן תדמית של איש משפחה, שיתופי, אוהב הרמוניה, אוהב לתת מעצמו לסביבה. אך הוא יצטרך בעזרתכם ללמוד לאהוב את הנבדלות והבגרות שבתוכו.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבת - תאריך משוער תחילת מאי
    אלינור
    28/11/2011

    היי שם משפחה קיקוזשוילי ואנחנו מתלבטים בין השם נטע (ע"ש הסבתא נטלה ז"ל)
    או שיהיה 2 שמות אלמוג - נטלה קיקוזשוילי.
    עכשיו בעלי סגור 100% על נטע ואני לא ככ נדלקתי על השם אלמוג אבל יש עוד סיכוי טוב שאחליף עד אז...
    יש עוד וריאציות של השם נטלה חוץ מנטלי/נטעלי/נטע-לי?
    אהבנו רק את נטע ולא רוצים חרוז לשם משפחה... :)
    תודה רבה על הייעוץ אשמח לשמות אחרים אם יש לך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    אלינור
    28/11/2011

    נדלקתי על השם אלמוג אבל יש סיכוי שאחליף עד אז...
    ומהשם של הסבתא נטלה הבחירה היותר הגיונית בשבילנו זה נטע בלבד ולא נטלי, נטעלי, או נטע-לי.
    גם השם שחר קורץ לי מאוד אבל בעלי מאוד מתנגד לשם הזה..
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבת - תאריך משוער תחילת מאי - תגובה

    חנה עטיה
    28/11/2011

    לאלינור שלום,
    השם נטע קיקוזשוילי - מאוד מתאים בשלב זה כאשר עדין אין את תאריך הלידה שהינו קריטי בהמלצה על שם מתאים
    ממליצה לפנות לאחר הלידה כאשר נדע את תאריך הלידה המדויק ואז ניתן יהיה לבדוק האם השם באמת יוצר מפה הרמונית לילדה.

    לגבי שם שני - הוא נכנס לחישוב במפה רק כאשר הוא בשימוש ביום יום.
    את השמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
    בהצלחה חנה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!

    אלינור
    29/11/2011

    ב"ה לאחר הלידה נפנה אליך שוב במידת הצורך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם
    יעל
    27/11/2011

    שלום,
    בשעה טובה נולד בננו הבכור ב- 22/11 בשעה 16:40.
    מתלבטים עם השמות: יהב והראל.
    נשמח לקבל חו"ד נורמולוגית.
    המון תודה,
    משפ' חזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני

    ליאת יוגב
    27/11/2011

    מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על הצורך ביחודיות פרטיות , להוביל על פי דרכו , עצמאות רבה , במהות שלו יום וגורל מוכיח על מידה רבה של מנהיגות .
    על פי השם הראל - מתקבל שם מלא 13-4 שהינו מספר קרמטי , המדגיש מצבים של הגבלה , תקיעות וחוסר שביעות רצון , בעיקר ביכולות ובכישורים , כמו גם מפה שמוכיחה על חנק , נועד ללכת בדרכו המיוחדת , אך יקלוט מתוך הסביבה , הורים מורים וכו, שחייב ללכת בתלם , על פי נורמות , מה פתאום להיות מיוחד בדרכו ?
    אם כך , עלול ליצור בעיות בריאותיות , חלילה , כמו גם מי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכו ? בעייתי !!!
    השם יהב , יוצר מפה שלפיה השם המלא המתקבל הינו 1 , כמו מספר הגורל , אם כך , דגש חזק למספר 1 , אך לעומת זאת , קיים המספר 6 המתנגש באופן ניכר עם ה-1 עד כמה מצד אחד קיימים בי חלקים כל כך מיוחדים עצמאיים פרטיים מול החלק האומר , חייבים להיות יותר משפחתי , הרמוני ביתי , אם כך , מה שנקרא - פחד מללכת עם החלקים הכל כך פרטיים עצמאיים ויחודיים , מפה העלולה להביא מציאות של הפתעות לדרך החיים .
    גם כלפי חוץ חשוב יהיה לו לשדר צדדים סטנדרטיים , אם כך , עד כמה מקבל את מי שהוא ??
    בעייתי ,
    נסו להתחבר לשמות נ
    לשמות נוספים , כדי להיטיב את דרכו של ילדכם ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת
    danny
    26/11/2011

    שלום,
    בתנו נולדה ב-24/11/2011 בשעה 05:59 לפנות בוקר.
    אנחנו לא מצליחים לבחור שם ונשמח לקבל חוו"ד נומרולוגית.
    השמות האופציונליים הם - שלי,אמילי,אלין,ליאנה,נלי,נטע או נטע-לי.
    שם המשפחה הוא רודין.
    ולבת הבכורה קוראים מאיה
    תודה מראש,
    משפחת רודין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת - תגובה

    ליאת יוגב
    26/11/2011

    מספר הגורל של התינוקת הוא 3 , מספר המציין צדדים חברתיים , ביטוי , יצירתי או מילולי , כמו גם , צורך ללכת עם גישה אופטימית בחיים , צדדים ילדיים ..
    מול זה , מבין השמות שהצעתם , השמות היותר מתאימים הם אלין או אמילי .
    על פי השם אמילי , מתקבלים צדדים עצמאיים , יחודיים , זרימה רבה ,
    כלפי חוץ חשוב יהיה לה להיראות יותר בוגרת !
    השם אלין מוכיח שוב על מפה הרמונית במיוחד , צדדים עצמאיים גם כן , יכולות נפלאות בכיוון העצמאי ניהולי ,
    אם כך , בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם עדי לבת
    דנה
    24/11/2011

    שלום רב

    ביתי בת שנה נולדה בתאריך 28.10.10 שמה המלא עדי לוזון

    כיום היא בת שנה . . רציתי לשאול האם השם עדי מתאים לה מבחינה נמרולוגית ,
    לאחרונה שמעתי ששם זה הינו בעל אופי קשה והרי שם זה דבר חשוב מאוד . אני אפילו שוקלת להוסיף שם שני שירכך את העניין טיפה .גם הבנתי שזהו שם של בן ...

    אשמח לתגובה תודה דנה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השם עדי לבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם עדי לבת - תגובה

    חנה עטיה
    24/11/2011

    לדנה שלום,
    השם שניתן בלידה הוא הקובע במפה הנומרולוגית שנוצרת מתאריך הלידה והשם המלא (80%).
    לכן השם כבר ניתן והקו המרכזי שהוא יום לידה - תאריך לידה מלא - יכולות - מאוד הרמוני 1-5-3.
    בחשיבה יושב מספר הנוגד את המפה, כמו שוטר שיושב לה בראש, ואומר לה מה צריך לעשות, או איך צריך להתנהג. בתוכה היא קלילה, זורמת, מקסימה, תקשורתית, יצירתית, אוהבת את החיים הטובים, עושה מה בראש שלה ופחות מסגרתית. תצטרכי ללמדה לאהוב את מי שהיא באמת.

    אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית ולכן אני מתייחסת רק לערך של המספר ולא יכולה לענות לך על שמות "קשים". היום שמות רבים ניתנים גם לבן וגם לבת, זאת כנראה רוח התקופה וכך אני מתייחסת לזה.
    לגבי הוספת שם שני - הוא נכנס לחישוב המפה רק אם הוא בשימוש.

    הכי חשוב לטעמי שתאהבי את השם שבחרת לילדתך.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בחזרה

    דנה
    25/11/2011

    תודה רבה על התגובה

    שלא תטעי , אני מאוד אוהבת את השם

    וגם מה שכתבת לי אכן מתאר את הילדה ... היה חשטב לי להבין את הדברים תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בחזרה - תגובה

    חנה עטיה
    25/11/2011

    לדנה שלום,
    מאוד שמחה בשבילך.
    תגדלי אותה באהבה והבנה - גם זה הכי חשוב.
    ואוהבת את רצונך להבין דברים לעומק.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת
    איילת
    23/11/2011

    שלום,
    בתי נולדה ב-17/11/2011 בשעה 04:12 לפנות בוקר.
    אנחנו מתקשים לגבש החלטה לגבי השם ואשמח לקבל חוו"ד נומרולוגית.
    השמות האופציונליים הם - נטע, עלמה, עמית או רומי.
    שם המשפחה הוא עצמון.
    ולבן הבכור קוראים נדב, אם יש לכך איזושהי משמעות.
    תודה מראש,
    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    23/11/2011

    לאיילת שלום,
    יעודה של ילדתך הינו מספר 5 - יעודה להיות פקחית, זריזה, קלילה, חברותית, אוהבת שינויים ואנשים, בעלת כושר אילתור, פחות רגישה וכו'.
    השמות שהצעת כולם יוצרים מפות דיס הרמוניות ולכן חשוב להציע שמות נוספים.
    נטע - הדיס הרמוניה המרכזית היא בקשר יעוד - יכולות כ 70% מהמפה ועלול ליצור משברים בחיים, בלגן, חוסר יציבות (המספרים מאוד קונפליקטים).
    עלמה - אובר מספר 5 - עלול להביא לשלילי של המספר ודברים נוספים.
    עמית - דיס הרמוניה גם בקו המרכזי וגם בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
    רומי - מספר קארמטי בחשיבה דבר העלול ליצור קושי או תחושה של תקיעות בחיים. וגם דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
    אני לרשותך
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להתייעצות על שם לתינוקת

    איילת
    23/11/2011

    תודה על תגובתך המהירה,
    אופציות נוספות: נועה, שירה, מיקה או מילה.
    מקווה שתימצא התאמה טובה יותר...
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להתייעצות על שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    23/11/2011

    לאיילת שלום,
    נועה - נוצרת מפה מאוד הרמונית לבת. היעוד הקליל והמקסים מוקף במספרים עוצמתיים עם יכולות נהדרות בכל תחום בו תבחר, אך לצערי - "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד - זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים. זה יוצר קושי בחיים האלו להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
    מילה - נוצרת מפה הרמונית עם שאיפות ורצון ל"חיים הטובים" - קסם אישי, חברותיות, תקשורת טובה, פחות מסגרת אך עם יכולות עוצמתיות של הובלה, עשיה, ארגון וניהול.
    יש כאן "רצוי מול מצוי" - זה אומר שהשאיפה והצורך הוא יותר קליל וזורם והיכולות הן יותר דינאמיות, זריזות, פקחות, פרקטיות ומעשיות.
    השמות שירה ומיקה יוצרים מפות דיס הרמוניות ולכן לצערי הם לא מומלצים.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להתייעצות על שם לתינוקת...

    איילת
    24/11/2011

    הי,
    אם אני מבינה נכון, כל השמות אינן מומלצים למעט מילה?
    אודה לך אם תוכלי לענות על כמה שאלות:
    1. האם יש שם ברשימה שהדיס-הרמוניה פחות קיצונית?
    2. מה לגבי נעה בלוי 'ו' ?
    3. ע"פ ת.ל. איזה ערך נומרולוגי הכי מתאים?
    המון תודה, איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להתייעצות על שם לתינוקת... - תגובה

    חנה עטיה
    24/11/2011

    לאיילת שלום,
    אענה לך על כל שאלותייך:
    לגבי נעה - כבר בדקתי ויוצאת דיס הרמוניה גם בתקשורת וגם ביחסים הקרובים.
    לגבי נועה ומילה עניתי כבר.
    לגבי שירה - המספרים מסביב ליעוד מאוד הרמוניים ונשיים עם המון טוב לב, יצירה, אומנות, משפחתיות, אחריות אך לצערי הם נוגדים את היעוד הקליל, הפחות אחראי, אוהב החופש. זה הקו המרכזי 70% - גיבוש האישיות ולכן איני יכולה להמליץ על שם כזה.
    מיקה - כנ"ל - גם שם במספר 11/2.

    לגבי השמות בקבוצה הראשונה, שפסלתי את כולם.
    נטע - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות - אך בצרוף מספרים נוגדים במיוחד, זה עלול לגרום למשברים בחיים, ואפילו לאיבודי שליטה.
    עלמה - אובר מספר 5 - כאשר מספר מסויים הוא מעל 50% (וכאן מדובר על 70%) עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר, זה כמו מספרים שהקשר שלהם הוא דיס הרמוני. דבר נוסף - בחשיבה יושב מספר הנוגד את היעוד וגם את היכולות זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה" - פחד להסתכל פנימה לראות מה קיים בתוכי. יתכן מצב שאדם כזה יאחז במספר החשיבה ויפחד להתיחס ולהבין את יעודו והיכולות שלו.
    עמית - היעוד חנוק עם מספרים שמאוד נוגדים אותו, והם גם "מספרי הפחד". במקרה כזה קשה לאדם להבין ולהגיע ליעודו כי הוא נוהג כמספרים מסביב, דבר העלול לגרום לכעסים, הדחקות רגשיות וכו'.
    רומי - שוב חנק על היעוד וגם מספר קארמטי בחשיבה.
    כך שכל השמות מהקבוצה הראשונה יוצרים מפות דיס הרמוניות.
    לגבי מספרים מתאימים לשם - הכנסי לאתר בשם "שם לי" - שם לכל שם יש את הערך הנומרולוגי שלו. חפשי שמות מספר - 5, 4, 8,
    אני לרשותך חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבן- בריאל
    שירן
    22/11/2011

    שלום,אני בשבוע 34,אמורה ללדת בסוף דצמבר , אני ובעלי חשבנו על כמה שמות אבל יש שם אחד שלא מפסיק לעזוב אותי , השם הוא בריאל (מדובר בבן), מכיוון שהשם לא מוכר,לא קיים ולא מפורסם בשום מקום בעלי מפחד לקחת את הסיכון בלקרוא לילד בשם זה, אני יודעת שעדיין קשה לכם לעשות את החישוב ללא תאריך לידה,אבל אם אפשר פרטים על השם הזה בכללי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לבן- בריאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם מאוד מוכר לידיעתך

    דרומית 27
    23/11/2011

    אני מכירה 4 אנשים שקראו ככה לילדים שלהם 3קראו לבנות ואחד לבן..שם נורא יפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק
    אסתר
    22/11/2011

    ברצוני להתייעץ על שם לתינוקת שנולדה ב- 12.11..2011 בשעה 00:25 , שם המשפחה הןא גשם( ראשי תיבות של שמות המשפחה המשותפים).
    חשבנו על אבייה אביה אביגאיל, האם יש מספר נומורולוגי מתאים וכך נוכל לבחור באתר שם לי לפי מספר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסתר

    ליאת יוגב
    22/11/2011

    מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה , נתינה , מספר המדגיש רצון לבגדול כמו גם מרחבי מחיה ... מספר בהחלט מנהיגותי ,
    השם אביגיל בכתיב זה נראה כמתאים יותר , נוצרת מפה שיש בה צדדים חברותיים , מבטאים , נשיים .
    אפשר בהחלט לחשוב על אופציות נוספות , חפשי שמות פרטיים 2 , 5 7 ו-8 וחיזרי אלי .
    להשתמע !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להתייעצות על השם

    אסתר
    22/11/2011

    בהמשך להתיייעצות על השמות האם אבייה כלל לא בא בחשבון?? ואם כן מהו הקונפליקט אנחנו דיי מעונינים בשם זה. כמו כן האלטרנטיבות הנוספות: אביגיל, שלה (שילה), אורייה, אבינועם. מה נראה הכי מתאים?? תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסתר

    ליאת יוגב
    24/11/2011

    השם אביגיל בהחלט אפשרי , כפי שציינתי , אין סיבה להסביר השמות שאינם מתאימים , אך ברור שהשמות אוריה , שלה , שילה ,
    לא מתאימים , השם אורייה , בכתיב זה אפשרי בהחלט המפה המתקבלת מפה דינמית במיוחד , פעלתנות , קצב עניין רב , יופי !!
    לא ידוע לי שאפשר לרשום השם באופן הזה , אך אם בכל זאת בוחרים בו , חשוב לשים דגש על שני ה"יוד"
    השם אבינועם יוצר מפה שגם היא אפשרית בהחלט , צירוף מספרים מנהיגותי , קיים עודף של מספר 9 - היכולת להגיע לבגדול , נתינה , הבנה , מול חלקים שאפתניים במיוחד , מול העובדה שיתר המספר 9 עלול ליצור פיזור אנרגיות , למרות זאת בהחלט אפשרי . לשיקולכם !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק
    יעל
    22/11/2011

    היינו רוצים להתייעץ לגבי בחירת שם לתינוק שלנו.
    הוא נולד ב - 16.11.2011 בעה 3:51 לפנות בוקר.
    אנחנו מתלבטים בין השם יהונתן או כפיר
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    ליאת יוגב
    22/11/2011

    מהו שם המשפחה של התינוק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת תגובה

    יעל
    22/11/2011

    תשבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל

    ליאת יוגב
    22/11/2011

    מצטערת אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת ,
    מספר הגורל של התינוק הינו 4 , מול זה על פי השם יהונתן א. נוצר קונפליקט מאד גדול בין מספר הגורל למספר השם המלא , ב. נוצר מספר קרמטי 13-4 המוכיח על מצבים של חוסר שביעות רצון , תחושת תקיעות ועוד .
    השם כפיר , יוצר שם מלא 14-5 מספר היוצר קונפליקט מאד גדול ביחס למספר הגורל דבר העלול ליצור אירועים משבריים בחים .
    נסו להתחבר לשמות נוספים !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    יעל
    23/11/2011

    תודה על התשבה.
    שאלה נוספת - אם נוסיף למי מהשמות שם נוסף האם יפתור את הבעיה?
    איזה מספר צריך לייצג השם המלא שלו כדי שישתלב טוב עם המספר גורל לפי תאריך הלידה?
    תודה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    יעל
    23/11/2011

    אם אוסיף לשם יהונתן את השם פלג (יהונתן פלג תשבי) תאריך לידה 16.11.11- האם ישנה את המצב?
    תודה רבה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם
    סאשה
    22/11/2011

    שלום
    הינו רוצים להתייעץ בקשר לבחירת שם לבנננו. הוא נולד ב16/11/2011
    בשעה 8:02 בבוקר. שם המשפחה שלנו הוא עקיבא. רצינו להתייעץ בקשר לשם יהלי או עילאי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת...

    סאשה
    22/11/2011

    האם גם יאלי הוא שם טוב.. כי אנחנו אוהבים את הצליל ולאו דווקא חשובה לנו המשמעות..יהלי או יאלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת... - תגובה

    ליאת יוגב
    22/11/2011

    יאלי - לא מומלץ באופן חד משמעי !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סאשה

    ליאת יוגב
    22/11/2011

    מבין שני השמות שהצעת השם עילי , בכתיב זה , הוא היותר מתאים
    המפה המתקבלת - מספר גורל 4 המוכיח על צדדים מעשיים , צורך בבטחון מסגרת יציבות , כאשר על פי השם עילי , מתקבלת מפה שלפיה עולם הצרכים יהיה מאד ברור עבורו , מה באמת רוצה , את מי ירצה לימים, כבת הזוג שלו - מישהי היוצרת תחושת בטחון כמו גם מעשית במיוחד ואחראית . מעבר לכך , השם המלא המתקבל הינו 6 - הוכחה ליכולות היותר רגשיות , יצירת הרמוניה , נועם , אם כך , מרבית חלקי המפה הינם מספרים זוגיים , אלא שכלפי חוץ חשוב יהיה לו להראות עצמו יותר יחודי , שונה ולא סטנדרטי , מה שנקרא - פחות קבלה עצמית , למה חשוב לי להראות משהו אחר ממי שאני ,
    למרות זאת , מבין שתי האפשרויות , יהלי או עילי , השם המומלץ יותר הוא עילי .
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום