מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקתאורטל01/12/2011
שלום שמי אורטל ןלאב קוראים רפי נולדה לנו תינוקת יפיפיה בשעה טובה בתאריך 25.11.11 בשעה תשע וחצי בבוקר יש לנו ילדה בכורה שקוראים לה תהל ואנחנו מתלבטים בשמות הלל הללי מורל אופל לוטם אשמח עם תכווני אותנו לשם טוב תודה מראש משפחת אגסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת
אורטל01/12/2011ועוד שם ליהי תודהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה01/12/2011שלום אורטל,
יעודה של ילדתך הינו 13/4 - יעודה להיות מיסגרתית ומשפחתית, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי, פרקטית, מעשית ופחות רגישה.
בגלל ה 13 הקארמטי יהיה לה קשה יותר להגיע ולהבין את יעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של ה 4.
השם שבא בחשבון מהשמות שהצעת הוא לוטם - היעוד הגברי יוצר קשר הרמוני עם היכולות שהוא מספר רגשי יותר, נשי, משפחתי עם צורך בנתינה לסביבה.
אך ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד - זה קושי שהגיע מגילגולים קודמים, וכאשר הוא כמספר היעוד הוא יוצר קושי בחיים האלו להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
שאר השמות יוצרים מפות דיס הרמוניות.
מציעה לחשוב על שמות נוספים, כדי ליצור לילדה מפה יותר נשית ורכה.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם קיםכרמית01/12/2011
שלום רב,
אני צפויה ללדת בן ב"ה בתאריך 07.04.11 חשבנו על השם קים אך לא מצאנו לכך פירוש בשום מקום. שמות נוספים ירדן, יהב, ראם ודותן שם המשפחה זכריה אני לא יודעת אם זה משנה אבל הוא ילד שלישי במשפחה לאחים קוראים יותם - בן ותומר - בת
תודה
כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם קים - תגובה
חנה עטיה01/12/2011לכרמית שלום,
רק לאחר הלידה ניתן יהיה לתת יעוץ איזה שם מתאים לילדה שתיוולד.
כרגע אומר שהשם דותן יוצר צרוף מספרים מאוד הרמוני למפה.
אך רק לאחר שאדע את תאריך הלידה המדויק ניתן יהיה לבדוק ולהמליץ על השם המתאים.
שאר השמות פחות מומלצים.
מציעה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לשםלורין01/12/2011
אני חייבת לציין שזה מדאיג, שמי הוא לורין ושמי הנוסף הוא שרית אם תוכלו לתת לי תשובה רציתי לדעת אם שם נוסף יוצר בעיה ב"גורל" מאחר ושמעתי על כך דבר מה.
תאריך לידה: 8.2.91
שם מלא: לורין שרית ממן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לשם - תגובה
חנה עטיה01/12/2011ללורין שלום,
לפי הידע שלי שם נוסף רלוונטי מבחינת המפה רק אם הוא בשימוש ביום יום.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
לורין27/04/2012לצוות הפורום, מטעמי פרטיות - האם תוכלו להוריד את ההודעה שמעל אשר כתבתי לפני מספר חודשים?
אני אודה לכם מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה ועצה במציאת שם לילדהיפעת01/12/2011
חנה שלום וברכה,
נעים לקרוא את הארותייך לגבי שמות לילדים.
בהמשך לכך, רציתי לבקש את עזרתך:
אני עומדת ללדת עוד שבוע-שבועיים ולא מצליחה למצוא שם .
יש לי ילדה בבטן.
אנו מאוד רוצים שם עם צליל רך, נעים.
אולי אפילו משהו עם הקשר רוחני.
משהו כמו: גלי, הללי, אליה, יהלי.
שם משפחתנו : דותן.
אשמח מאוד לשמוע הצעות נוספות, אחרות.
בתודה מראש
ויום נעים
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה ועצה במציאת שם לילדה - תגובה
חנה עטיה01/12/2011ליפעת שלום,
כדי לייעץ על שם מתאים לילדה שתיולד אני צריכה את תאריך הלידה המדויק ושמות שאת מציעה וכמובן את שם המשפחה.
כרגע ניתן להתייחס לשמות שהצעת ולעשות כאין ניפוי ראשוני.
אך רק לאחר הלידה ניתן יהיה באמת ליעץ לך על מי מהשמות שרק את תציעי הוא שמתאים ביותר.
כרגע אומר ש:
השמות יהלי ואליה - יוצרים מספר קארמטי בחשיבה ולכן לא מומלצים.
השם הללי יוצר דיס הרמוניה בתחום התעסוקה, לימודים וקריירה.
השם גלי המספרים יחסית הרמונים אך זה צרוף גברי ודעתן ולכן כאשר נדע את תאריך הלידה נוכל לבדוק האם נוצרת מפה הרמונית לילדה.
ממליצה לך עד הלידה לחשוב על שמות נוספים ולהתייעץ לאחריה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן שנולד ב-09.10.2011לי28/11/2011
שלום רב,
אני מעוניינת להתייעץ לגבי שם שניתן לבן שנולד ב-09.10.2011 בשעה 3:30.
השם שנתנו הנו : אורי. שם משפחה : מויאל.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן שנולד ב-09.10.2011 - תגובה
חנה עטיה28/11/2011ללי שלום,
יעודו של ילדך מספר 5 - יעודו להיות תקשורתי, חברתי, מקסים, זריז, אוהב חברה ואנשים, פותר בעיות בצ'יק ופחות רגיש.
היעוד הקליל והילדי מוקף במספרים בוגרים, איכותיים, חכמים, נבדלים מאוד שונים מהיעוד. זאת אומרת שיתכן ויהיה קושי בגיבוש האישיות.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק שנולד ב-09.10.11
לי29/11/2011תודה רבה על המענה המהיר.
שאלה נוספת: אנחנו מתכננים בקרוב לעברת את שם המשפחה לאילון או איילון, זה יכול
לאזן בצורה מסויימת את הפערים שכתבת עליהם.
נ.ב. יש לי שתי בנות נוספות : מאי 19.04.2005 ונויה 14.09.2008 שינוי שם
המשפחה יטיב עמן.
בברכה,
לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק שנולד ב-09.10.11 - תגובה
חנה עטיה29/11/2011ללי שלום,
השם הקובע במפה ההתנהגותית של האדם הוא השם הפרטי ושם המשפחה איתו נולד (80%).
גם אם האדם נולד בחו"ל, אני מכינה את המפה עם השם המולד.
כך שהשפעת שם המשפחה החדש הוא מינורי, כמובן שזכותכם להעניק למשפחה שם משפחה חדש לדורות הבאים.
לגבי אורי - עדיף השם איילון בגלל שעם אילון נוצר לו מספר קארמטי בראש - דבר מאוד לא מומלץ.
עם איילון נוצרת מפת מנהיגות מאוד הרמונית לילד.
לגבי מאי ונויה - לא ניתן לתת תשובה חד משמעית. מעורבים כאן מספרים קארמטים עם 2 השמות. התשובות כאן הן יותר מורכבות ולכן איני יכולה לתת מענה במסגרת הפורום הזה.
בהצלחה חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם שנבחר לתינוקמוריה28/11/2011
היי. בני נולד ב4.8.11 ושמו כפיר סגל נולד בשעה 18.01 כמובן שאיני יכולה לחזור אחורה אך מעניין אותי מבחינה נומרולוגית האם השם מתאים לתאריך הלידה ואם פחות למה כדאי לשים לב בתכונות הילד(נחשפתי לעולם הנומרולוגיה לאחרונה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם שנבחר לתינוק - תגובה
חנה עטיה28/11/2011למוריה שלום,
כיוון שהשם כבר נבחר אענה לך בקצרה.
יעודו של ילדך הינו מספר 7 - יעודו להיות בוגר, איכותי, מעמיק, נבדל, חכם, פרפקציוניסט ועוד.
השם כפיר סגל העניק לו מפה מאוד אינדיבידואליסטית, עם הרבה מספר 7 - חוכמה רבה, חשוב שילמד הרבה ויחקור דברים לעומק. אך יתכנו גם פחדים וחרדות נטישה. מאוד ממליצה לאפשר לו להביע רגשות (כי הם מאוד עמוקים והוא יעדיף לא לשתף).
לעומת זאת כלפי חוץ הוא יקירן תדמית של איש משפחה, שיתופי, אוהב הרמוניה, אוהב לתת מעצמו לסביבה. אך הוא יצטרך בעזרתכם ללמוד לאהוב את הנבדלות והבגרות שבתוכו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת - תאריך משוער תחילת מאיאלינור28/11/2011
היי שם משפחה קיקוזשוילי ואנחנו מתלבטים בין השם נטע (ע"ש הסבתא נטלה ז"ל)
או שיהיה 2 שמות אלמוג - נטלה קיקוזשוילי.
עכשיו בעלי סגור 100% על נטע ואני לא ככ נדלקתי על השם אלמוג אבל יש עוד סיכוי טוב שאחליף עד אז...
יש עוד וריאציות של השם נטלה חוץ מנטלי/נטעלי/נטע-לי?
אהבנו רק את נטע ולא רוצים חרוז לשם משפחה... :)
תודה רבה על הייעוץ אשמח לשמות אחרים אם יש לך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
אלינור28/11/2011נדלקתי על השם אלמוג אבל יש סיכוי שאחליף עד אז...
ומהשם של הסבתא נטלה הבחירה היותר הגיונית בשבילנו זה נטע בלבד ולא נטלי, נטעלי, או נטע-לי.
גם השם שחר קורץ לי מאוד אבל בעלי מאוד מתנגד לשם הזה..
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת - תאריך משוער תחילת מאי - תגובה
חנה עטיה28/11/2011לאלינור שלום,
השם נטע קיקוזשוילי - מאוד מתאים בשלב זה כאשר עדין אין את תאריך הלידה שהינו קריטי בהמלצה על שם מתאים
ממליצה לפנות לאחר הלידה כאשר נדע את תאריך הלידה המדויק ואז ניתן יהיה לבדוק האם השם באמת יוצר מפה הרמונית לילדה.
לגבי שם שני - הוא נכנס לחישוב במפה רק כאשר הוא בשימוש ביום יום.
את השמות רק את תציעי ואני אבדוק איזו מפה התנהגותית נוצרת.
בהצלחה חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
אלינור29/11/2011ב"ה לאחר הלידה נפנה אליך שוב במידת הצורך!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםיעל27/11/2011
שלום,
בשעה טובה נולד בננו הבכור ב- 22/11 בשעה 16:40.
מתלבטים עם השמות: יהב והראל.
נשמח לקבל חו"ד נורמולוגית.
המון תודה,
משפ' חזן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שני
ליאת יוגב27/11/2011מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על הצורך ביחודיות פרטיות , להוביל על פי דרכו , עצמאות רבה , במהות שלו יום וגורל מוכיח על מידה רבה של מנהיגות .
על פי השם הראל - מתקבל שם מלא 13-4 שהינו מספר קרמטי , המדגיש מצבים של הגבלה , תקיעות וחוסר שביעות רצון , בעיקר ביכולות ובכישורים , כמו גם מפה שמוכיחה על חנק , נועד ללכת בדרכו המיוחדת , אך יקלוט מתוך הסביבה , הורים מורים וכו, שחייב ללכת בתלם , על פי נורמות , מה פתאום להיות מיוחד בדרכו ?
אם כך , עלול ליצור בעיות בריאותיות , חלילה , כמו גם מי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכו ? בעייתי !!!
השם יהב , יוצר מפה שלפיה השם המלא המתקבל הינו 1 , כמו מספר הגורל , אם כך , דגש חזק למספר 1 , אך לעומת זאת , קיים המספר 6 המתנגש באופן ניכר עם ה-1 עד כמה מצד אחד קיימים בי חלקים כל כך מיוחדים עצמאיים פרטיים מול החלק האומר , חייבים להיות יותר משפחתי , הרמוני ביתי , אם כך , מה שנקרא - פחד מללכת עם החלקים הכל כך פרטיים עצמאיים ויחודיים , מפה העלולה להביא מציאות של הפתעות לדרך החיים .
גם כלפי חוץ חשוב יהיה לו לשדר צדדים סטנדרטיים , אם כך , עד כמה מקבל את מי שהוא ??
בעייתי ,
נסו להתחבר לשמות נ
לשמות נוספים , כדי להיטיב את דרכו של ילדכם ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתdanny26/11/2011
שלום,
בתנו נולדה ב-24/11/2011 בשעה 05:59 לפנות בוקר.
אנחנו לא מצליחים לבחור שם ונשמח לקבל חוו"ד נומרולוגית.
השמות האופציונליים הם - שלי,אמילי,אלין,ליאנה,נלי,נטע או נטע-לי.
שם המשפחה הוא רודין.
ולבת הבכורה קוראים מאיה
תודה מראש,
משפחת רודין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב26/11/2011מספר הגורל של התינוקת הוא 3 , מספר המציין צדדים חברתיים , ביטוי , יצירתי או מילולי , כמו גם , צורך ללכת עם גישה אופטימית בחיים , צדדים ילדיים ..
מול זה , מבין השמות שהצעתם , השמות היותר מתאימים הם אלין או אמילי .
על פי השם אמילי , מתקבלים צדדים עצמאיים , יחודיים , זרימה רבה ,
כלפי חוץ חשוב יהיה לה להיראות יותר בוגרת !
השם אלין מוכיח שוב על מפה הרמונית במיוחד , צדדים עצמאיים גם כן , יכולות נפלאות בכיוון העצמאי ניהולי ,
אם כך , בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם עדי לבתדנה24/11/2011
שלום רב
ביתי בת שנה נולדה בתאריך 28.10.10 שמה המלא עדי לוזון
כיום היא בת שנה . . רציתי לשאול האם השם עדי מתאים לה מבחינה נמרולוגית ,
לאחרונה שמעתי ששם זה הינו בעל אופי קשה והרי שם זה דבר חשוב מאוד . אני אפילו שוקלת להוסיף שם שני שירכך את העניין טיפה .גם הבנתי שזהו שם של בן ...
אשמח לתגובה תודה דנה ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם עדי לבת - תגובה
חנה עטיה24/11/2011לדנה שלום,
השם שניתן בלידה הוא הקובע במפה הנומרולוגית שנוצרת מתאריך הלידה והשם המלא (80%).
לכן השם כבר ניתן והקו המרכזי שהוא יום לידה - תאריך לידה מלא - יכולות - מאוד הרמוני 1-5-3.
בחשיבה יושב מספר הנוגד את המפה, כמו שוטר שיושב לה בראש, ואומר לה מה צריך לעשות, או איך צריך להתנהג. בתוכה היא קלילה, זורמת, מקסימה, תקשורתית, יצירתית, אוהבת את החיים הטובים, עושה מה בראש שלה ופחות מסגרתית. תצטרכי ללמדה לאהוב את מי שהיא באמת.
אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית ולכן אני מתייחסת רק לערך של המספר ולא יכולה לענות לך על שמות "קשים". היום שמות רבים ניתנים גם לבן וגם לבת, זאת כנראה רוח התקופה וכך אני מתייחסת לזה.
לגבי הוספת שם שני - הוא נכנס לחישוב המפה רק אם הוא בשימוש.
הכי חשוב לטעמי שתאהבי את השם שבחרת לילדתך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בחזרה
דנה25/11/2011תודה רבה על התגובה
שלא תטעי , אני מאוד אוהבת את השם
וגם מה שכתבת לי אכן מתאר את הילדה ... היה חשטב לי להבין את הדברים תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה בחזרה - תגובה
חנה עטיה25/11/2011לדנה שלום,
מאוד שמחה בשבילך.
תגדלי אותה באהבה והבנה - גם זה הכי חשוב.
ואוהבת את רצונך להבין דברים לעומק.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאיילת23/11/2011
שלום,
בתי נולדה ב-17/11/2011 בשעה 04:12 לפנות בוקר.
אנחנו מתקשים לגבש החלטה לגבי השם ואשמח לקבל חוו"ד נומרולוגית.
השמות האופציונליים הם - נטע, עלמה, עמית או רומי.
שם המשפחה הוא עצמון.
ולבן הבכור קוראים נדב, אם יש לכך איזושהי משמעות.
תודה מראש,
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה23/11/2011לאיילת שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 5 - יעודה להיות פקחית, זריזה, קלילה, חברותית, אוהבת שינויים ואנשים, בעלת כושר אילתור, פחות רגישה וכו'.
השמות שהצעת כולם יוצרים מפות דיס הרמוניות ולכן חשוב להציע שמות נוספים.
נטע - הדיס הרמוניה המרכזית היא בקשר יעוד - יכולות כ 70% מהמפה ועלול ליצור משברים בחיים, בלגן, חוסר יציבות (המספרים מאוד קונפליקטים).
עלמה - אובר מספר 5 - עלול להביא לשלילי של המספר ודברים נוספים.
עמית - דיס הרמוניה גם בקו המרכזי וגם בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
רומי - מספר קארמטי בחשיבה דבר העלול ליצור קושי או תחושה של תקיעות בחיים. וגם דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להתייעצות על שם לתינוקת
איילת23/11/2011תודה על תגובתך המהירה,
אופציות נוספות: נועה, שירה, מיקה או מילה.
מקווה שתימצא התאמה טובה יותר...
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להתייעצות על שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה23/11/2011לאיילת שלום,
נועה - נוצרת מפה מאוד הרמונית לבת. היעוד הקליל והמקסים מוקף במספרים עוצמתיים עם יכולות נהדרות בכל תחום בו תבחר, אך לצערי - "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד - זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים. זה יוצר קושי בחיים האלו להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
מילה - נוצרת מפה הרמונית עם שאיפות ורצון ל"חיים הטובים" - קסם אישי, חברותיות, תקשורת טובה, פחות מסגרת אך עם יכולות עוצמתיות של הובלה, עשיה, ארגון וניהול.
יש כאן "רצוי מול מצוי" - זה אומר שהשאיפה והצורך הוא יותר קליל וזורם והיכולות הן יותר דינאמיות, זריזות, פקחות, פרקטיות ומעשיות.
השמות שירה ומיקה יוצרים מפות דיס הרמוניות ולכן לצערי הם לא מומלצים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להתייעצות על שם לתינוקת...
איילת24/11/2011הי,
אם אני מבינה נכון, כל השמות אינן מומלצים למעט מילה?
אודה לך אם תוכלי לענות על כמה שאלות:
1. האם יש שם ברשימה שהדיס-הרמוניה פחות קיצונית?
2. מה לגבי נעה בלוי 'ו' ?
3. ע"פ ת.ל. איזה ערך נומרולוגי הכי מתאים?
המון תודה, איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להתייעצות על שם לתינוקת... - תגובה
חנה עטיה24/11/2011לאיילת שלום,
אענה לך על כל שאלותייך:
לגבי נעה - כבר בדקתי ויוצאת דיס הרמוניה גם בתקשורת וגם ביחסים הקרובים.
לגבי נועה ומילה עניתי כבר.
לגבי שירה - המספרים מסביב ליעוד מאוד הרמוניים ונשיים עם המון טוב לב, יצירה, אומנות, משפחתיות, אחריות אך לצערי הם נוגדים את היעוד הקליל, הפחות אחראי, אוהב החופש. זה הקו המרכזי 70% - גיבוש האישיות ולכן איני יכולה להמליץ על שם כזה.
מיקה - כנ"ל - גם שם במספר 11/2.
לגבי השמות בקבוצה הראשונה, שפסלתי את כולם.
נטע - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות - אך בצרוף מספרים נוגדים במיוחד, זה עלול לגרום למשברים בחיים, ואפילו לאיבודי שליטה.
עלמה - אובר מספר 5 - כאשר מספר מסויים הוא מעל 50% (וכאן מדובר על 70%) עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר, זה כמו מספרים שהקשר שלהם הוא דיס הרמוני. דבר נוסף - בחשיבה יושב מספר הנוגד את היעוד וגם את היכולות זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה" - פחד להסתכל פנימה לראות מה קיים בתוכי. יתכן מצב שאדם כזה יאחז במספר החשיבה ויפחד להתיחס ולהבין את יעודו והיכולות שלו.
עמית - היעוד חנוק עם מספרים שמאוד נוגדים אותו, והם גם "מספרי הפחד". במקרה כזה קשה לאדם להבין ולהגיע ליעודו כי הוא נוהג כמספרים מסביב, דבר העלול לגרום לכעסים, הדחקות רגשיות וכו'.
רומי - שוב חנק על היעוד וגם מספר קארמטי בחשיבה.
כך שכל השמות מהקבוצה הראשונה יוצרים מפות דיס הרמוניות.
לגבי מספרים מתאימים לשם - הכנסי לאתר בשם "שם לי" - שם לכל שם יש את הערך הנומרולוגי שלו. חפשי שמות מספר - 5, 4, 8,
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן- בריאלשירן22/11/2011
שלום,אני בשבוע 34,אמורה ללדת בסוף דצמבר , אני ובעלי חשבנו על כמה שמות אבל יש שם אחד שלא מפסיק לעזוב אותי , השם הוא בריאל (מדובר בבן), מכיוון שהשם לא מוכר,לא קיים ולא מפורסם בשום מקום בעלי מפחד לקחת את הסיכון בלקרוא לילד בשם זה, אני יודעת שעדיין קשה לכם לעשות את החישוב ללא תאריך לידה,אבל אם אפשר פרטים על השם הזה בכללי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם מאוד מוכר לידיעתך
דרומית 2723/11/2011אני מכירה 4 אנשים שקראו ככה לילדים שלהם 3קראו לבנות ואחד לבן..שם נורא יפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקאסתר22/11/2011
ברצוני להתייעץ על שם לתינוקת שנולדה ב- 12.11..2011 בשעה 00:25 , שם המשפחה הןא גשם( ראשי תיבות של שמות המשפחה המשותפים).
חשבנו על אבייה אביה אביגאיל, האם יש מספר נומורולוגי מתאים וכך נוכל לבחור באתר שם לי לפי מספר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסתר
ליאת יוגב22/11/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה , נתינה , מספר המדגיש רצון לבגדול כמו גם מרחבי מחיה ... מספר בהחלט מנהיגותי ,
השם אביגיל בכתיב זה נראה כמתאים יותר , נוצרת מפה שיש בה צדדים חברותיים , מבטאים , נשיים .
אפשר בהחלט לחשוב על אופציות נוספות , חפשי שמות פרטיים 2 , 5 7 ו-8 וחיזרי אלי .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להתייעצות על השם
אסתר22/11/2011בהמשך להתיייעצות על השמות האם אבייה כלל לא בא בחשבון?? ואם כן מהו הקונפליקט אנחנו דיי מעונינים בשם זה. כמו כן האלטרנטיבות הנוספות: אביגיל, שלה (שילה), אורייה, אבינועם. מה נראה הכי מתאים?? תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתר
ליאת יוגב24/11/2011השם אביגיל בהחלט אפשרי , כפי שציינתי , אין סיבה להסביר השמות שאינם מתאימים , אך ברור שהשמות אוריה , שלה , שילה ,
לא מתאימים , השם אורייה , בכתיב זה אפשרי בהחלט המפה המתקבלת מפה דינמית במיוחד , פעלתנות , קצב עניין רב , יופי !!
לא ידוע לי שאפשר לרשום השם באופן הזה , אך אם בכל זאת בוחרים בו , חשוב לשים דגש על שני ה"יוד"
השם אבינועם יוצר מפה שגם היא אפשרית בהחלט , צירוף מספרים מנהיגותי , קיים עודף של מספר 9 - היכולת להגיע לבגדול , נתינה , הבנה , מול חלקים שאפתניים במיוחד , מול העובדה שיתר המספר 9 עלול ליצור פיזור אנרגיות , למרות זאת בהחלט אפשרי . לשיקולכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקיעל22/11/2011
היינו רוצים להתייעץ לגבי בחירת שם לתינוק שלנו.
הוא נולד ב - 16.11.2011 בעה 3:51 לפנות בוקר.
אנחנו מתלבטים בין השם יהונתן או כפיר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעל
ליאת יוגב22/11/2011מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת תגובה
יעל22/11/2011תשבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעל
ליאת יוגב22/11/2011מצטערת אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת ,
מספר הגורל של התינוק הינו 4 , מול זה על פי השם יהונתן א. נוצר קונפליקט מאד גדול בין מספר הגורל למספר השם המלא , ב. נוצר מספר קרמטי 13-4 המוכיח על מצבים של חוסר שביעות רצון , תחושת תקיעות ועוד .
השם כפיר , יוצר שם מלא 14-5 מספר היוצר קונפליקט מאד גדול ביחס למספר הגורל דבר העלול ליצור אירועים משבריים בחים .
נסו להתחבר לשמות נוספים !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
יעל23/11/2011תודה על התשבה.
שאלה נוספת - אם נוסיף למי מהשמות שם נוסף האם יפתור את הבעיה?
איזה מספר צריך לייצג השם המלא שלו כדי שישתלב טוב עם המספר גורל לפי תאריך הלידה?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
יעל23/11/2011אם אוסיף לשם יהונתן את השם פלג (יהונתן פלג תשבי) תאריך לידה 16.11.11- האם ישנה את המצב?
תודה רבה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםסאשה22/11/2011
שלום
הינו רוצים להתייעץ בקשר לבחירת שם לבנננו. הוא נולד ב16/11/2011
בשעה 8:02 בבוקר. שם המשפחה שלנו הוא עקיבא. רצינו להתייעץ בקשר לשם יהלי או עילאי. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת...
סאשה22/11/2011האם גם יאלי הוא שם טוב.. כי אנחנו אוהבים את הצליל ולאו דווקא חשובה לנו המשמעות..יהלי או יאלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוספת... - תגובה
ליאת יוגב22/11/2011יאלי - לא מומלץ באופן חד משמעי !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סאשה
ליאת יוגב22/11/2011מבין שני השמות שהצעת השם עילי , בכתיב זה , הוא היותר מתאים
המפה המתקבלת - מספר גורל 4 המוכיח על צדדים מעשיים , צורך בבטחון מסגרת יציבות , כאשר על פי השם עילי , מתקבלת מפה שלפיה עולם הצרכים יהיה מאד ברור עבורו , מה באמת רוצה , את מי ירצה לימים, כבת הזוג שלו - מישהי היוצרת תחושת בטחון כמו גם מעשית במיוחד ואחראית . מעבר לכך , השם המלא המתקבל הינו 6 - הוכחה ליכולות היותר רגשיות , יצירת הרמוניה , נועם , אם כך , מרבית חלקי המפה הינם מספרים זוגיים , אלא שכלפי חוץ חשוב יהיה לו להראות עצמו יותר יחודי , שונה ולא סטנדרטי , מה שנקרא - פחות קבלה עצמית , למה חשוב לי להראות משהו אחר ממי שאני ,
למרות זאת , מבין שתי האפשרויות , יהלי או עילי , השם המומלץ יותר הוא עילי .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

