מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקטוני28/08/2011
שלום
בשעה טובה נולד בן בתאריך לידה 28.8.2011 בשעה 8.27 בבוקר מבקש להתייעץ בבחירת שם מתאים לתינוק .
השמות הם
1. נדב
2. אוריה
3. יונדב
שם המשפחה בן גל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה29/08/2011לטוני שלום,
יעודו של ילדכם הוא 13/4 - יעודו להיות מסגרתי, משפחתי, חי בבטחון כלכלי, אחראי, אוהב שגרה, סדר וארגון ופחות רגיש. ה 13 הקארמטי יקשה עליו להגיע ליעודו עד שיתגבר על השלילי של המספר. תחושה שהולך לאט, עקשנות, תסכול, חוסר מרוצות וכו'.
נדב - חסרות אותיות אהו"י גם בשם הפרטי וגם בשם המשפחה ולכן לא מומלץ.
אוריה - מספרים קארמטים (בנוסף ליעוד) גם ביכולות ובחשיבה - מאוד לא מומלץ.
יונדב - אובר מספר 4 - ולכן עלול לנהוג בשלילי של המספר. נוצרת מפה של סגירות רגשית, נוקשות, כבדות, בגרות, מפה גברית אך, כלפי חוץ יציג תדמית שונה - רגישות, משפחתיות, הרמוניה, נתינה, פשרנות - זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
טוני29/08/2011שלום ובוקר טוב ותודה על העזרה
ברצוני לשאול מדוע השם אוריה לא מומלץ
והשמות הנוספים הם
1. אוריאן
2. עופרי
3. אמרי
תודה טוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה29/08/2011לטוני שלום,
לגבי השם אוריה - כבר כתבתי ואסביר שוב.
כאשר נוצר מספר קארמטי באחד המיקומים במפה - זה מעיד על קושי באותו תחום. האדם הגיע לעולם עם "חוב" - אותו הוא אמור להחזיר לאחר הבנת הקושי (השלילי של המספר). אם זה ביעוד (תאריך הלידה) זה גורל. אך, אם נוצר מספר קארמטי מהשם - אני ממליצה להמנע מכך כדי להקל על חייו של הילד.
עם השם אוריה נוצרים כמה וכמה מספרים קארמטים- ביעוד, בחשיבה, ביכולות - זה מעל ומעבר בודאי מאוד לא מומלץ.
ולגבי השמות הנוספים:
אוריאן - נוצרת מפה של בית, משפחה, מסגרת, שגרה, זוגיות, מופנמות. בחשיבה יושב מספר 9 - רחב האופקים, חכם, מוחצן, מאוד שונה מכל המפה. זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה" - פחד להסתכל ולראות מי אני באמת, מי אני אמור להיות - לכן לא מומלץ. מכאן גם נוצרת בעיה בתחום הקריירה ובתחום הזוגיות.
עופרי - קארמטי ביכולות - 19/1 - קושי לממש את יכולת ההובלה, עסק עצמאי, יוזמה - יצור לו קושי בעבודה עם אנשים כי ירגיש שהם מתחתיו או מעליו, יתכן ויהיה לו קושי לשתף פעולה ודברים נוספים
אמרי - דיס הרמוניה בקו המרכזי בין היעוד ליכולות (70%) דבר נוסף - בעיה של תקשורת עם הסביבה ולכן לא מומלץ.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
טוני30/08/2011שוב תודה על עזרתך
שמות שחשבתי נוספים
1. רומי
2. אפק
3. דניאל
4. אופיר
תודה שוב ולילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין למענה
טוני30/08/2011בוקר טוב ממתין למענה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין למענה - תגובה
חנה עטיה30/08/2011לטוני שלום,
השם המומלץ הוא רומי.
נוצרת מפה הרמונית למדי, גברית, השגית, איכותית, סגורה רגשית, נוקשה.
אך זה השם המועדף.
יש לעבוד איתו על הצד הרגשי - ז"א להביע רגשות ולעסוק בהם ולא רק בדברים המעשיים והפרקטיים בחיים. זאת ההמלצה שלי לכם כהוריו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טוני30/08/2011תודה רבה על הכל החלטה קשה
השם מצויין
תודה טוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתאומותאפרת28/08/2011
שלום,
בתאריך ה- 27.8.11 נולדו בשעה טובה תאומות הראשונה בשעה 13:00
והשנייה בשעה 13:07.
לראשונה אנו רוצים לקרוא מאיה ולשניה ליה,
שמות נוספים אפשריים: טליה, שירה, ליהיא, ליהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפרת
ליאת יוגב28/08/2011מהו שם המשפחה של התאומות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה של התאומות הדר
אפרת29/08/2011שם המשפחה של התאומות הדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אפרת
ליאת יוגב29/08/2011ראשית , מספר הגורל של התאומות הינו 3 , מספר המוכיח על הצורך בביטוי , יצירתיות , או ביטוי מילולי , צדדים ילדותיים , כמו גם חברותיות , רגישות ועוד .
מול זה , על פי השם מאיה כמו גם שירה , נוצר צירוף קונפליקטי בין מספר הגורל לבין השם המלא , 3 מול 4 , שני מספרים שלא הולכים יחד ! דבר העלול ליצור משברים בדרך ...
כמו כן , השמות ליה וטליה , אפשר בהחלט היה למצוא כמתאימים אלא, שמספר הגורל הינו 3 וכך גם מספר הפצע הגלגולי , דבר העלול להקשות בלהגיע ולממש היעוד .
כאשר מספר הפצע הגלגולי , שהינו פצע שהאדם חווה כבר מגלגולים קודמים ומהווה קושי גם בחיים אלה , כאשר הפצע תואם למספר הגורל יוצר קושי בלממש היעוד ...
השם ליהי , יוצר מפה שכולה 3 , עודף מספר עלול ללכת לכיוון השלילי של אותו מספר , ילדותיות יתר, רגישות עודפת , פטפטנות , נאיביות ועוד .
כמו כן , בשם ליהי מספר הפצע הגלגולי שוב =3 . בעייתי .
ליהיא , קרמה 13-4 בעייה .
אין ברירה , אלא לנסות ולהתחבר לשמות נוספים .
תיעזרי באתר שם לי , שמות פרטיים 1 , 3 , 7 אפשרייים .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד קצת מוקדם אבל..זהר28/08/2011
אני אמנם רק בהתחלה (שבוע 13 ) אבל כבר אני ובעלי מתחילים לחשוב על שמות אפילו עוד לא יודעים בוודאות אלא רק 80% שזו בת...
יש לנו כמה שמות שאני ובעלי מסכימים עליהן: אלמוג, אלה, גון
לי יש עוד כמה שמות באפשרויות: גל, לב, ים, שיר, רז
בעלי מאוד אוהב את השם אלמוג אני יותר נוטה לשם גון או אלה
שם המשפחה שלנו הוא להב ותאריך הלידה הצפוי הוא ב 4 במרץ 2012
אם אפשר לקבל מידע מבחינה נורמולגית לפחות לשלושת ההעדפות הראשונות אני אשמח!
תודה
זהר להב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד קצת מוקדם אבל.. - תגובה
חנה עטיה28/08/2011לזהר שלום,
תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לתינוק שיוולד.
כרגע ניתן להתיחס חלקית לשמות שהצעת, ומציעה שתתקשרי לאחר הלידה כאשר תדעי את התאריך המדויק ואז נדע את יעודו של הילד, ונוכל להתאימו לשמות המוצעים.
בשלב זה עם השם אלמוג נוצרת מפה מאוד הרמונית.
אלה, גל, לב, שיר - מאוד לא מומלץ.
גון, ים, רז - אפשרי בהחלט.
שוב, רק לאחר הלידה ניתן יהיה להמליץ על שם מתאים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנהנ תודה על תגובתך
זהר29/08/2011תודה על תגובתך חבל שאין אתר שמנתח שמות מבחינה נורמולוגית ובאופן מעמיק אני אישית מאוד מתחברת לאסטרולוגיה נורמולוגיה קבלה ומסטיקה בכלל ואפילו אשמח לשמוע עצה באשר להיכן ניתן ללמוד זאת (למרות שכרגע אני חיה בלוס אנג'לס)
שוב תודה למרות שלא יודעת את הסיבות לאי מוצלחותן של חלק מהשמות למען האמת יש לי את הספר של הקרן כהן ספר השמות הענק והוא קצת כללי מידי לטעמי למרות שהוא כן עוזר ולפי הספר הזה דווקא חלק מהשמות שאמרת שלא מומלצים נראים לפי הניתוח די טובים אבל אני מניחה שזה כללי עד שאין יותר פרטים מדוייקים ואישיים של הילד...
אשמח לדעת אם יש ספרים נוספים מומלצים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנהנ תודה על תגובתך - תגובה
חנה עטיה29/08/2011לזהר שלום,
אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית - לכן ההתייחסות היא רק למספר של השם. השם המלא (שם פרטי + שם משפחה) ותאריך הלידה המלא יוצרים מפה התנהגותית של האדם.
אני מאמינה שכאשר נוצרת מפה הרמונית, ארועי חייו של הילד יהיו קלים יותר והוא יחווה פחות קשיים בחייו בתחומים השונים - זוגיות, עבודה, תקשורת, גיבוש האישיות כו'.
לא היה טעם כרגע להסביר לך על כל שם מדוע אינו מתאים - כי אין את תאריך הלידה ולכן בחנתי רק את החיצוניות של המפה ולא את הפנימיות (יום הלידה + תאריך הלידה מלא).
אשמח לעזור לך ולהסביר לך על השמות שתציעי אחרי הלידה, כאשר תדעי את התאריך המדויק.
דבר נוסף - אין שם טוב ולא טוב - אני בוחנת איזו מפה נוצרת עם השם המסויים.
קיים אתר בשם "שם לי" - שם לכל שם יש את הערך הנומרולוגי שלו ואת יכולה להעזר בו.
לגבי ספרים - תיצרי איתי קשר ואוכל להמליץ לך על ספרים בתחום בו אני עוסקת.
[email protected]
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה חנה
זהר29/08/2011שוב תודה על תגובתך אני אצור איתך קשר באי מייל לגבי הספרים ואגב אני במקור מקיבוץ דפנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקתמירי27/08/2011
בתי השניה נולדה ב20.8.11 בשעה 0527.
לבת הבכורה קראנו אושר.
עכשיו אנחנו מתלבטים בין אנאל, נויה, מעין ,הילי, ליהי. עדיפות לאנאל
שם המשפחה עלמו
אשמח ליעוצך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מירי
ליאת יוגב27/08/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 5 מספר המדגיש צורך בחופש ריגוש , עניין , סקרנות , חברה ותקשורת , מול זה , מבין השמות שהצעת ,השם המתאים ביותר הינו נויה, המפה המתקבלת הינה מפה הרמונית , צדדים זורמים , יחודיות רבה , יכולות בכיוון העצמאי , כמו גם רחבות אופקים ועוד .
השמות האחרים שהצעת, ממש לא מומלצים , כל אחד וסיבתו ...
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם הוד, שי או ליאור מתאימים?הדס26/08/2011
בשעה טובה נולד לי בן, ביום ראשון 21.8.11 בשעה: 16:57.
שמי הדס צוברה, והייתי רוצה לדעת איזה שם יכול להתאים לבני.
חשבתי על אחד מהשמות הבאים: שי, הוד או ליאור, אך אני פתוחה להצעות נוספות שיכולות להטיב עימו.
אשמח להמלצתך,
תודה רבה, הדס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הדס
ליאת יוגב26/08/2011מתוך הבנה ששם המשפחה של התינוק הוא צוברה ,
על פי השם שי , מתקבלת מפה שלפיה - מי שיכירו מבחוץ , לא יכיר אותו מבפנים ,
הפנים רגשי רך , חברותי החוצה מראה צדדים אינדבדואליים , נוקשים וגברי .
והשאלה למה חשוב לו שלו להראות את מה שקיים מבפנים? כמו כן , אפשר לראות שיקלוט מסר כפול מצד כל אחד מהוריו ועוד , בעייתי - מעבר לקונפליקט שמתקבל על הציר החשוב ביותר , מה שנקרא - ציר גיבוש האישיות
השם ליאור יוצר צירוף קרמטי 19-1 המוכיח על מצבים קורבניים , מסכנות ועוד .
השם הוד , יוצר מפה של פחות קבלה עצמית , כמו גם פחד מאיבוד שליטה ,
משום כך , לא ניתן להמליץ על מי מהשמות שהצעת ,
נסי להתחבר לשמות נוספים הציעי אותם ואהיה בשבילך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות נוספות
נטלי27/08/2011תודה על תשובתך
האפשרויות הנוספות הן:
דין, רון, אלון, ניר, עדי, עידן, רותם, תומר, עופרי, עמית, אופק, שחר,יונתן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןנטלי26/08/2011
שלום
בתאריך 21.8.11 נולד לנו תינוק ועדיין לא בחרנו לו שם. אחת האפשרויות היא עידו עם ערך נומרולוגי 9 (90 בגימטריה) - לפי האתר "שם לי". האם זה שם מתאים? לפי איזה ערך נומרולוגי צריך לבחור שם? האם יש חשיבות לשם המשפחה ולשמות ההורים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נטלי
ליאת יוגב26/08/2011חשוב לציין את שם המשפחה של התינוק ,
אין צורך להוסיף שמות ההורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
נטלי27/08/2011תודה על התגובה
שם משפחה כץ
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב27/08/2011מספר הגורל של התינוק הינו 6, מספר המדגיש הצורך באהבה , הרמוניה , משפחתיות , מספר מאד רגשי , כאשר צירוף המספרים הנוספים על פי השם עידו - מוכיח על צדדים רכים רגשיים , מול החלק האומר - מה פתאום ? חייב ללכת עם הצדדים היותר מנטליים , כמו לראות פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור ,לימים ,מצבים של הפתעות ...
מעבר לכך , נוצר מצב של פחות קבלה עצמית , כמו גם מספרים חרדתיים ,
בשל כל הסיבות הללו , לא נכון לבחור בשם עידו .
נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי שאפשר להיטיב עם דרכו של התינוק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות נוספות
נטלי27/08/2011תודה על תשובתך
האפשרויות הנוספות הן:
דין, רון, אלון, ניר, עדי, עידן, רותם, תומר, עופרי, עמית, אופק, שחר,יונתן
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נטלי
ליאת יוגב28/08/2011אין ספק , שרשימת השמות מכובדת , בהחלט הרבה אופציות , אך עברתי על כל אחד מהשמות , כאשר מתקבלות מפות - בעייתיות בכל אחד מההצעות שנתת.
מפות שיש בהן מספרים קרמטיים - כמו בשמות ניר ועידן ,
מפות נשיות , העלולות ליצור בעיות באינטימיות לימים , כמו גם , בלבול בזהות המינית .
תומר , רון , שחר ,
מפות קונפליקטיות ועוד .
משום כך , אפשרות אחת , לשוחח איתי ,
אפשרות נוספת , לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ולהציעם .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת תשובה דחופה לשם לתינוקענבר26/08/2011
מבקשת ייעוץ לבחירת שם. ת.לידה 24.8.2011, אם-ענבר, אב-יוסי, שם המשפחה אלוני קזאז. ההעדפות הן (לפי סדר ההעדפה): פלג, קורן, יהלי, ארבל. תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת תשובה דחופה לשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה26/08/2011שלום רב,
מה שם המשפחה שינתן לילד ? האם אלוני קזאז או רק אלוני ?
אם שם המשפחה הוא אלוני - אז השם המועדף הוא יהלי - נוצרת מפה הרמונית למדי עם יעוד מספר 9 - חוכמה, מנהיגות, אלטרואיזם, רוחב אופקים - נוצרת מפת מנהיגות עם יכולת הובלה, ארגון וניהול, אך גם עם נתינה, טוב לב, משפחתיות, פרפקציוניזם וכו'.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלוני קזאז
ענבר26/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלוני קזאז - תגובה
חנה עטיה26/08/2011לענבר שלום,
אם שם המשפחה של הילד - אלוני קזאז - אז כל השמות לא מתאימים.
בכולם יוצא מספר קארמטי במקום זה או אחר וגם דברים נוספים.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןאירה24/08/2011
שלום רב
נולד לנו בן אתמול - 23/08/11
אנו מתלבטים בין שתי שמות , שם משפחה בריל:
1. דניאל בריל
2. איתן בריל
על מה אתן ממליצות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אירה
ליאת יוגב24/08/2011מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על צדדים פרקטיים מעשיים , שאפתניים , צורך בלחץ תמידי ועוד . צד ספורטיבי גם אפשרי .
כאשר , על פי השם איתן נוצר צירוף קרמטי 19-1 המוכיח על מצבים של עליונות , או נחיתות , קורבנות ומסכנות , לכן לא מומלץ לבחור בשם זה .
השם דניאל - יוצר מפה שלפיה קיימים צדדים עצורים רגשית , מול חלק האומר - מה פתאום ? חייב לבטא עצמי להיות יותר רגיש וכו. כמו לראות מצבים של פחד מאיבוד שליטה , עד כדי מצבי הפתעות לדרך החיים !
אפשרות אחרת לראות צדדים דינמיים ,פעילים , קצב מול המציאות האומרת חייבים להאט , לבדוק להכנס לפרטים הקטנים , כמו לראות - רצוי מול מצוי , היושב לא פעם על חווית תסכול ...
לכן , למרות שמתחברת לשמות אלה , נכון לבחון אופציות נוספות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי שם אילעי או אילאי ?
אירה24/08/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירה
ליאת יוגב24/08/2011האפשרות בבחירת השם אילעי ,יותר נכון עילאי - או אילאי - לא טובה ,
לא אכנס לפירוט ,אך אפשר לראות הבעייתיות בבחירת כל אחד מהשמות הללו.
נסו להעיזר באתר "שם לי " , לחפש שמות פרטיים ,4 או 1 , אפשרי גם שם פרטי 6 ,
חיזרי אלי עם האופציות הנראות לכם מתוך השמות שמופיעים באתר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקמיכל בר24/08/2011
שלום
שמי מיכל ושם בעלי יובל
בני נולד בתאריך 15.8.2011 בשעה 00:58
חשבתי על השמות
רני,איתי,גיא,רוי,
איזו סיפרה נומרולוגית מתאימה לו?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב24/08/2011האם ניתן להבין ששם המשפחה של התינוק הוא בר ?
במידה וכן , השם רני יוצר מפה שיש בה חלקים רכים , מול החלק המאד לא אוהב את אותם צדדים , מה שנקרא- פחד מאיבוד שליטה ! אם כך , מצבים של הפתעות לדרך החיים !
השם איתי , מפה נשית , רכה , מול החלק האחר האומר , עד כמה חשוב לי להראות לעולם צדדים גבריים , חזקיים , פרקטיים מעשיים , מה פתאום להראות לעולם הצד הרך הקיים בי ? כמו לראות , מפה שיש פחות קבלה עצמית .
כך גם על פי השם גיא ,
השם רוי - עוד יותר בעייתי מכולם , אם המון צירופים קונפליקטיים .
כאן המקום לציין שמספר הגורל של התינוק הינו 9 , מספר המוכיח על צדדים מנהיגותיים , רצון להגיע ולבגדול , צורך במרחבים , יכולת הבנה ונתינה רבה \ תוך
צורך לתקן העולם ....
חשוב לנסות להתחבר לשמות נוספים ,
שוב , צייני האם שם המשפחה הינו בר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לתאומותלילך22/08/2011
בנותי התאומות נולדו ב31.7.11. הראשונה בשעה 20:55 והשנייה בשעה 21:10. שם המשפחה אור-חן. חשבנו על השמות: אדוה, שירה, אלה, ליה, .
איזה משהשמות מתאימים להן? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לילך
ליאת יוגב22/08/2011מספר הגורל של התאומות הינו 6, מספר המוכיח על הצורך באהבה משפחה , הרמוניה , צדדים אסתטייים, המון רגש ועוד .
מאחר והשמות שירה אלה וליה יוצרים צירוף קרמטי 13-4 שמשמעותו , נעילות מחשבתית , כמו גם, תחושת חוסר שביעות רצון , הרגשה של תקיעות ועוד . משום כך , לא נכון לבחור מי מהשמות הללו ,
השם אדוה , יוצר צירוף קרמטי 19-1 שמשמעותו , תחושת עליונות או נחיתות , מסכנות , קושי תקשורתי ועוד .
נסי להתחבר לשמות נוספים כדי שאפשר להמליץ על מי מהשמות ...
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץבדוי22/08/2011
שלום,
בני נולד ב 18/5/2011. שם משפחתנו - שלום. האם השם עומר מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ - תגובה
חנה עטיה22/08/2011שלום רב,
השם כבר נבחר כך שרק אומר שיעודו הוא מספר 9 - הוא הגיע לעולם להיות מנהיג, רחב אופקים, חכם, אלטרואיסט, אינדיבידואליסט וכו'.
גם יום הלידה הינו 9 כך שמאוד בולטת המנהיגות, עם יכולות של הובלה, ארגון וניהול. תקשורת טובה עם הסביבה ומפה מאוד הרמונית לילדכם שיהיה בריא.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת לגבי שםנתי22/08/2011
ביתי אמורה להוולד בע"ה ב20/1/12 ואני מתלבטת בין השם הגר לשירה. שם המשפחה שלי ושלה הוא ארצי.
אשמח לעצה.
תודה,
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתלבטת לגבי שם - תגובה
חנה עטיה22/08/2011שלום רב,
בלי להתיחס לתאריך הלידה.
השם הגר מאוד לא מומלץ והשם שירה אפשרי בשלב זה.
מאוד חשוב וקריטי תאריך הלידה המדוייק להמלצה על שם מתאים. אני מציעה לחשוב על שמות נוספים ולהתייעץ לאחר הלידה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות- זהר לבת נולדה ב 12.6.2011בת-חן22/08/2011
שלום,
הבת שלנו נולדה ב 12.6.2011 וקארנו לה זהר,
רצינו לדעת כמה השם מתאים לה? אם בכלל, ואם לא איזה שמות מומלצים.
וקצת לדעת עליה יותר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה - שלומי
בת-חן22/08/2011לבת חן שלום,
השם כבר ניתן כך שאין מה לומר כל כך. השם שנתת לה בלידתה הוא הקובע. גם אם תחליפי שם כעת ומדוע ?, זה לא ישנה את המפה שלה.
היא הגיע לעולם עם יעוד 13/4 - זה אומר שיעודה להיות משפחתית, אוהבת שגרה, סדר, ארגון, פרקטית מעשית ופחות רגישה.
מה שאני ממליצה זה ללמדה להביע רגש, לאפשר לה להיות ילדה, להיות יצירתית. לא אכנס לניתוח המפה אך כל המפה מורכבת משילוב של ילד מול בוגר, פתיחות מול מופנמות, אחריות מול עושה מה שבא לי.
זה בקיצור נמרץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה - שלומי - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לבת חן שלום,
השם כבר ניתן כך שאין מה לומר כל כך. השם שנתת לה בלידתה הוא הקובע. גם אם תחליפי שם כעת ומדוע ?, זה לא ישנה את המפה שלה.
היא הגיע לעולם עם יעוד 13/4 - זה אומר שיעודה להיות משפחתית, אוהבת שגרה, סדר, ארגון, פרקטית מעשית ופחות רגישה.
מה שאני ממליצה זה ללמדה להביע רגש, לאפשר לה להיות ילדה, להיות יצירתית. לא אכנס לניתוח המפה אך כל המפה מורכבת משילוב של ילד מול בוגר, פתיחות מול מופנמות, אחריות מול עושה מה שבא לי.
זה בקיצור נמרץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שםשירלי22/08/2011
שלום,
בתי ילידת 5.6.09, נולדה בשעה 13:40
שמה: אמה יהודית
האם זהו שם טוב? האם מומלץ לשנות?
האם רק אחד מהשמות לא טוב? איזה?
בתודה מראש על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה: יעקובסון
שירלי22/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי שם - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לשירלי שלום,
אין שם טוב ולא טוב. השם הניתן בלידה הוא השם הקובע במפת ההתנהגות של האדם. אם הענקת לביתך 2 שמות ורק אחד מהם הוא בשימוש הוא הקובע.
את השם את הענקת מבחירה שלך, מהתת מודע שלך וכעת מה שנותר זה לגדלה באהבה, ובהבנה.
מדוע לשנות את השם ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלענין שאלתך מדוע לשנות את השם
שירלי22/08/2011יש לבתי אופי קשה והיא גם היתה חולה הרבה בשנת החיים הראשונה שלה, ובשנה השנייה שברה את ידה.
באופי קשה הכוונה שהיא מאוד כוחנית ועקשנית ועצמאית ואם דברים לא נעשים בדרך שלה אז זה צרחות ובכי וכו'...(ואני מקבלת את זה באהבה) מאידך היא מאוד חמה ואוהבת וחברותית וכולם מתאהבים בה.
הענין הוא שנומרולוגית שהיא קרובת משפחה אמרה לי שזה שם לא טוב ליום שבו היא נולדה ושאני צריכה לשנות את השם כדי שהיא לא תשלם על זה שנתנו לה את השם הזה.
ולכן "נכנסתי לסרטים" מהענין, אני אמא לא קשה לעשות לי רגשי אשם,
ורציתי ייעוץ נוסף האם זהו שם שכל כך לא טוב לה ושצריך לשנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלענין שאלתך מדוע לשנות את השם - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לשרלי שלום,
מה שמה ביום יום האם אמה או אמה יהודית ?
כפי שכבר כתבתי לך איני מאמינה בשינוי שם.
אם יש קושי עם ילד ניתן לקבל עזרה מבעלי מקצוע.
השם שנתת לה בלידתה הוא הקובע במפת ההתנהגות שלה - זה אומר שאם תשני את שמה לא יקרה כמעט כלום מבחינת הדרך בו היא אמורה לעבור בחייה.
אם אתייחס רק לשם אמה יעקובסון - (ילד לא מבין את מפתו עד בגרותו) - אך מפתה מורכבת ממספרים עוצמתיים, עם סגירות רגשית, השגיות, מספרים פחות ריגשיים ונשיים.
לכן, חשוב ללמדה להביע רגש, לעסוק ברגשות, להתרכך. אם תבחרי, למדי אותה להיות יותר נשית, רכה ורגישה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםטוהר22/08/2011
שלום רב!
רציתי לדעת האם השם יערה הוא שם טוב?
בתודה מראש,
טוהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טוהר
ליאת יוגב22/08/2011אפשר בהחלט לבדוק השם יערה על מרכיביו , כל אות וההסבר שלה ,
אך חשוב לבחור השם ביחס לתאריך הלידה ולשם המשפחה , זאת כדי לראות מפה שלמה, חשוב שתהיה הרמונית , לצורך העניין חשוב לתת הנתונים .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

