מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

בהמשך לשיחתנו
אושרת22/07/2011אני מתלבטת בין השמות הבאים: אופק מיטב יהב אורי לוטם אריאל לירן מה מבינהם ע"פ מה שנראה לך הכי מתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אושרת
ליאת יוגב22/07/2011מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הינו יהב ,זאת מאחר והשם מרכך את המספר 8 , שנחשב למספר גברי , עצור רגשית ונוקשה , המפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במיוחד , גם כי , קיימים צדדים המוכיחים על הליכה בתלם , מול החלק שלפיו כלפי חוץ תרצה להראות לעולם צדדים שובביים יותר .
למרות זאת , מאד אוהבת הצירוף כולו .
חשוב יהיה להוסיף בהמשך שם נוסף , כדי להקל על ה-8 גורל 8 שם פרטי , השם הראוי כשם שני בלבד הוא שי .
לא חייבים לעשות זאת במיידי .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאושרת20/07/2011
ילדתי ב- 15.7.11 בשעה 8:00 בבוקר תינוקת לאחר התלבטויות קראנו לה אלמוג אך עדיין יושב לי בראש השם השני - מיטב .
האם בחרתי טוב אנא הרגיעו אותי אני ממש צריכה תשובה דחופה
(שם המשפחה טל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אושרת
ליאת יוגב20/07/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 8 ,מספר המדגיש גישה פרקטית מעשית , שאפתנות מול חלקים הישרדותיים במיוחד ,8 מספר מספר של כח , גם אם עוברים מהמורות , באים ללמוד איך להיות חזקים , המפה המתקבלת מתוך השם אלמוג , הינה מפה שיש בה חלקים עצורים רגשית , צדדים פרפקציוניסטיים מול רכות ,
אם כך , מה שנקרא - רצוי מול מצוי , לבקשתך האם השם טוב , זוהי שאלה הרבה יותר מורכבת .
מאחר והשם מיטב לא הוא שנבחר , כל תשובה האם השם מתאים כן או לא - פחות רלוונטית ,\
רק בקטנה אומר , שהשם מיטב מוכיח על צדדים עצמאיים חזקים מנהיגותיים ,
אך גם גבריים ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אושרת20/07/2011אז לא הבנתי , לפחות השם אלמוג בסדר מתאים ברובו לפחות כי גם מבחינת מספר גם הוא יוצא 8
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אושרת
ליאת יוגב21/07/2011לשאלה , "האם השם בסדר "? די פרטתי משמעות המפה המתקבלת ,
בהחלט מבינה הצורך שלך להרגיש שבחרת נכון ,אך מאחר והשם נבחר ,חשוב לא "להתחרבש " בשאלה זו ,
אם תרצי לשוחח , אשמח להיות בשבילך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שם לתינוקתמיטל20/07/2011
שלום רב, ילדתי ב 16.5 ובחרנו לאחר חודש שם :תהילה.
חמי, (אבא של בעלי) לא מדבר איתי מאז כי הוא רוצה שהילדה תהיה קרויה על שמו (שמו אבי- אברהם) והוא רוצה אביה או אבית. עוד לא רשמתי אותה בתעודת זהות.
שמי מיטל אלפי כהן ובעלי בן כהן
אני ממש אובדת עצות, אנא עזרי לי ואמרי לי אם מתאים לה אביה או אבית.
אם לא , אוסיף רק בתעודת זהות תהילה+ אביה/אבית.
תודה רבה, מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם המשפחה של התינוקת הוא כהן
מיטל20/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי אביגיל?
מיטל20/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיטל
ליאת יוגב20/07/2011מאחר והשם תהילה נבחר , אוכל לומר שזוהי בעצם המפה שלה ,
זאת בשל העובדה שהשם הראשון מהווה 80% מערך המפה , גם אם תשני השם לכל שם אחר , ההתייחסות תהיה תמיד קודם כל , לשם תהילה .
אם כך , המפה המתקבלת על פי אותה בחירה - מפה שלפיה מי שיכיר אותה מבחוץ , לא תמיד יכירה מבפנים , כלפי חוץ תשדר רצינות , בגרות , נוקשות , פרפקציוניסטיות , מול העובדה , שכלפי חוץ השדר יהיה יותר קליל פתוח זורם וחברותי .
השם אביה - לא מתאים , כי חונק את העולם הפנימי והמהות שלה , שכל כך רציני ,
כמו לראות מצבים של בעיות בריאותיות , כאפשרות ..
כמו כן השמות אבית ואביגיל - בעייתיים במיוחד ,
לא נכון לשנות השם למי מהשמות הללו .
הערה חשובה - בחירת שם נעשית ע"י אמא , אך שחשוב שתתעקשי על אותו שם שבחרת . אמא שלא מתחברת לשם הנבחר - קיימת בה דאגת יתר לאורך הדרך ועוד בעיות מבעיות שונות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןאני19/07/2011
שלום, אני בשבוע 26 מיועדת ללדת ב 13/10/2011 ניתוח קיסרי.
קוראים לי מירב ליבוביץ 12/11/1973.
יש לי 3 ילדים,
בת- אלמה
בת-מיקה
בן-לירוי
השמות שאני מתלבטת:
רום, ניתאי, יהלי,
מה הכי מתאים?? או אם יש הצעה אחרת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אני
ליאת יוגב19/07/2011שוב אציין שתאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה ,
כאשר בכל אופן בחנתי השמות שהצעת , השם רום - אפשרי ,
השם ניתאי , צירוף מספרים רוחני , נפשי , כמו גם , רגשי , יהלי אפשרי .
נשוחח לאחר הלידה , היי בקשר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ שם לבתיהודית19/07/2011
שלום. ביתי צפויה להיוולד ב 15/8/11 (קיסרי), כשהתל"מ המקורי הוא 19/8.
אני רוצה שהשם יהיה לא נפוץ מידי ועל כן את השם יעל אליו התחברתי בתחילה הסרתי מהרשימה.
מתלבטת בין: ליה , זוהר, קארין או שלי.
שם המשפחה שלי יודקוביץ.
אשמח לשמוע את דעתך. יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יהודית
ליאת יוגב19/07/2011תאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה , משום כך , תשובתי חלקית ובכל זאת , השם ליה בעייתי בהיבט התקשורתי חברתי , השם זוהר , יוצר צירוף קונפליקטי , השם קארין יוצר מספרים נוקשים ואינדבדואליסטיים כמו גם , גבריים , עדיף השם קרין באופן כזה , אך שוב צריך לבחון ביחס לתאריך הלידה .
השם שלי , אפשרי .
הכיני שמות נוספים והיי בקשר לאחר הלידה .
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
יהודית19/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופריערן18/07/2011
נולדה אתמול (17.7) בשעה טובה. שמה בישראל - אופרי. שם המשפחה - קורן. מה דעתכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערן
ליאת יוגב19/07/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים עצמאיים , להוביל דרך , כמו גם שיעור בעניין , עד כמה באמת יהיה מקום להתחבר לאותם צדדים עצמאיים , מנהיגים עוצמתיים ? אפשרו לה זאת כי זהו היעוד שלה ,
השם אופרי בכתיב זה , יוצר מפה הרמונית , מפה זורמת במיוחד , יכולת הסתגלות תימרון , סקרנות רבה ועוד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ לבחירת שם לתינוקתגוני18/07/2011
שלום!
שמי גוני ואני אמורה ללדת בניתוח קיסרי בימים הראשונים של חודש ספטמבר.
אשמח לקבל תאריכים מומלצים ביחס לשם התינוקת.
התאריכים סביב 4-8/9
השמות שחשבתי עליהם: לוטם, איילה, אלונה
אני עדין לא סגורה על אף אחד מהם.
בכל זאת אשמח לקבל את עזרתכם.
מודה לכן על זמנכם בברכה, גוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גוני
ליאת יוגב18/07/2011לא ציינת את שם המשפחה של התינוקת ,
על כל פנים , כרגע לא אתייחס למי מהשמות שהצעת ,
אלא לבקשתך לתאריך מומלץ יותר ,
התאריכים ה-5.9 או ה.8.9 , הם המומלצים יותר .
חיזרי לאחר הלידה לבחון איזה מהשמות עדיף .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לליאת!
גוני20/07/2011ליאת שלום!
תודה על התאריכים, לגבי יעוץ לשם, אשמח לחזור אליך!
תודה רבה! ויום נפלא! גוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתהמשפחה18/07/2011
שלום,
בשעה טובה נולדה התינוקת החמודה.
נולדה בתאריך 16 לחודש יולי
שמות ההורים : לילי וצחי
שם המשפחה: מכנס
נשמח לשמוע על השמות:
מאיה, אביגיל, שירה, תמר, אור, דריה, מיקה,
תודה רבה
:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה18/07/2011שלום רב,
ילדתכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות מנהיגה טובת לב, נדיבה, חכמה, מוחצנת, אינדיבידואליסטית, רחבת אופקים וכו'.
השמות - מאיה, אביגיל, שירה ומיקה - ביכולות יושב מספר קארמטי 19/1 - ולכן מאוד לא מומלץ. הקארמטי - זה חוב מגילגולים קודמים שיש להחזיר בחיים האלו ולכן יש כאן קושי בעשייה. היא תלך עם תחושה של מסכנות וקורבנות ועלול ליצור קושי בתקשורת עם אנשים, תחושה שאנשים מעלי או מתחתי וחבל אם מתיעצים.
תמר - אין אותיות אהו"י בשם המלא ולכן לא מומלץ.
אור - היעוד המוחצן סגור עם מספרים נוקשים, גבריים, סגורים, דעתנים - לכן לא מומלץ.
דריה - מכל השמות שהצעתם זה השם המועדף, אך: היא תקרין החוצה משהו שונה ממי שהיא בתוכה כולה נשיות, טוב לב, רכות, נתינה, פגיעות, וכלפי חוץ תראה פחות רגשית, עושה מה בראש שלה, פחות אחראית, ילדית. זה אומר שהיא תצטרך ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת ולא את הקלילות שהיא תקרין כלפי חוץ.
בהחלט כדאי לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לניתוח נומרולוגיפרידה פרידנשט18/07/2011
שלום רב, אבקש ניתוח של השם שלי + תאריך לידה- 21/11/65 . שמי -פרידה פרידנשטיין. בתודה ובברכה, פרידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה לניתוח נומרולוגי - תגובה
חנה עטיה18/07/2011לפרידה שלום,
האתר מיועד לבחירת שמות לתינוקות שזה עתה נולדו.
את בהחלט יכולה לפנות אלינו ולקבל יעוץ אישי (שלא דרך האתר).
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ לבחירת שם לתינוקתסיון17/07/2011
שלום,
התאריך המשוער שלי הינו ה-23/7/2011. נכון להיום אנחנו לא סגורים על שום שם.
שם המשפחה שלי הינו מילכמן.
רציתי לדעת האם מומלץ לתת שם של בן לבת, כי בעלי נורא מתחבר לשמות:אופיר, עמית, יובל.
אני יותר מתחברת לשמות:ימית, ליאן, גאיה ואגם.
אם תוכלי לכוון אותנו לגבי השם שמתאים יותר לתאריך המשוער, נודה לך מאוד.
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיון
ליאת יוגב17/07/2011מאחר ומדובר בתאריך לידה משוער , לא נכון כרגע להתייחס לשמות שמתחברים ,
חיזרו אלי לאחר הלידה ואשמח לעזור לכם .
אין סוף אפשרויות בהן שמות של בנים לבנות ולהיפך , לי אין ידיעה על בעייתיות בעניין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשני17/07/2011
שלום רב,
בתי נולדה ב- 26/6/2011 .
עד כה לא קיבלנו החלטה סופית בנוגע לשם...
כרגע נשארנו עם שני שמות תמר או נגה.
שם המשפחה הוא יונה.
אשמח לקבלת ייעוץ.
תודה,
שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה17/07/2011לשני שלום,
ילדתכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 9 - יעודה להיות מנהיגת העולם, נדיבה, חכמה, אלטרואיסטית, רחבת אופקים, כריזמטית - בקיצור הכל.
השם תמר - יוצר אובר מספר 9 - ז"א יתכן ויבוא לידי ביטוי השלילי של המספר.
השם נגה - המפה הרמונית למחצה - אך לטעמי לא מומלצת מכל מיני סיבות. יש כאן שילוב של מנהיגות, עוצמה עם ילדיות ויצירה. הקו המרכזי יעוד - יכולות הרמוני וכולו טוב לב, יצירה, נתינה, רגישות, פתיחות.
אך שאר המפה יותר נוקשה, מסגרתית, סגורה רגשית. ז"א יהיה לה פחד לראות בתוכה את הצדדים הרכים והרגישים.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקדניאלה17/07/2011
נולד היום, 17.7.11 . שם האם סאלי האב גיא (שם משפחה יעקב). חשבנו על דן, ניב או איתי. נשמח לשמוע דעתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה17/07/2011ליערה שלום
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 19/1 - יעודו להיות מוביל ומנהיג, אינדיבידואליסט, להביא רעיונות ולהיות יחודי ויוזם.
ה 19 הקארמטי יקשה עליו להגיע ולהבין את יעודו עד שיתגבר על השלילי של ה 1.
השמות שהצעתם יוצרים מפות דיס הרמוניות לצערי.
איתי - דיס הרמוניה בתחום הקריירה, לימודים ועבודה, וגם בתקשורת שלו עם עצמו והסביבה.
ניב - אובר מספר 1, וגם קושי בתחום הזוגיות והעבודה.
דן - מפה מאוד דיס הרמונית ובמיוחד בקו המרכזי - יעוד מול יכולות.
ממליצה להציע שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאירינה17/07/2011
שלום נולדה לנו בת בתאריך 12.07.11 בבוקר
שם משפחה לבשנקו
חשבנו על שם ליטל או ניצן אולי אלכס
אם שמות אלה לא מתאימים אולי תיכלו להמליץ על עוד שם למתוקה הזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אירינה
ליאת יוגב17/07/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על הצורך בחופש ריגוש עניין סקרנות , חברה ותקשורת .כאשר כל אחד מהשמות שהצעת , יוצר קונפליקט מאד בעייתי לאותו מספר גורל , כך , שנכון יהיה להציע שמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכה של התינוקת !
להשתמע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
אירינה17/07/2011ערב טוב , ברשותך אני רוצה להבין, מספר הגורל של התנוקת הוא 5 האם זה אומר שגם השם חייב להיות ?
אם לא תוכלי להציע שם מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
אירינה17/07/2011הכוונה השם צריך להיות אם מספר 5?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב17/07/2011השם הפרטי לא צריך להיות 5 , לא נוהגת להציע שמות , כך שחשוב שתנסו להתחבר לשמות נוספים שאוהבים , הציעו ואהיה בשבילכם !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות לתינוקת
אירינה18/07/2011רשמתי שימות שנראה לי כאילו מתאימות ל"פנים " של המתוקונת . מה דעתך?
לאה
ליאל
לינוי
ליליאן
אדל
אריקה
אמילי
הדס
ליה
ליליאן
שאני לא מתרידה אותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב18/07/2011מבין כל השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הינו אמילי !!
זאת מאחר והמפה המתקבלת מאד מאד הרמונית , מפה זורמת , חברותית , רגשית יכולת ביטוי ויצירתיות .
בקיצור - נפלא !
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
אירינה18/07/2011בעלי שואל האם שמות ליאל לינוי ליה ולאה פחות מתאימות או לא מתאימות כלל ?
ורצינו לדעת את דעתך גם לגבי נועה ניקול ומיקה
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב18/07/2011בדקתי את השמות הנוספים שהצעת, לא אוכל להמליץ על מי מהשמות , השם ליאל , אפשרי , גם כי לא באופן המושלם - זאת מאחר וקיימת מפה שיש בה מה שנקרא - פחות קבלה עצמית ! לכן לא יכולתי להמליץ בפה מלא על השם .
אך ברור שהשם אמילי הוא המועדף .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספיקות לגבי בן בכור
אירינה18/07/2011הבנתי, מודה לך . עכשיו עולות לי ספקות לגבי של בן בכור שלי האם תוכלי לבדוק לגבי שמו? נולד 16.05.06 השם איתן לבשנקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם שני לתינוקת
אירינה18/07/2011אחרי התיעצות מעמיקה עם בעלי נולדה שאלה חדשה האם ניתן לתת שם ליאל (תנכי) ראשון ושם אמילי בתור שם שני, האם זה יתן איזון או להפך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב19/07/2011החשיבות היא לשם הראשון , כך שאין כל סיבה במקרה זה להוסיף השם השני .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב19/07/2011מספר הגורל של איתן הוא 11-2 מספר המוכיח על רגישות רבה במיוחד , מול זה , יקלוט לאורך הדרך מההורים מורים חברה וכו. שחייב להיות יותר פרקטי מעשי ומה פתאום ללכת עם הצדדים הכל כך רגישים , כבדו הצדדים הרגשיים שבו , כמו גם זקוק להמון תמיכה ועידוד , שחשוב לתת לו אותה !
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם איתן
אירינה19/07/2011בקשר לאיתן ברור שפגעת בול ! השאלה אם השם הזה עוזר לו בדרך או להפך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אירינה
ליאת יוגב19/07/2011האם השם עוזר כן או לא , זו לא השאלה , מוזמנת להתקשר במידה ומעוניינת
לדעת לעומק את משמעות המפה שלו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחשבות על שם לביתנו בע"המיכל17/07/2011
שלום רב
אני אמורה ללדת בעוד כודש וחצי ובניגוד לבתי הבכורה שם ידענו מיד איך יקראו לה, הפעם אנחנו מאוד מתלבטים בין כמה שמות. כמובן שאני מבינה שתאריך הלידה גם קובע (משוער- 1.9.2011) אבל האם תוכלו לכוון אותי באופן ראשוני לפחות?
שם משפחה- רוטברג
שמות שחשבנו: עלמה/ אלמה/ נעמה/ רננה/ שירי/ רינת/הילי/ אסתר
תודה מעומק הלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב17/07/2011מבין השמות שהצעת , השמות המתאימים יותר , גם כי ל א סופית -
נעמה , רננה כל שאר השמות - מנש בעייתיים ,
היי בקשר לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, שאלה קטנה:
מיכל17/07/2011תודה רבה על תשובתך הראשונית.
האם יש משמעות לכך שעד עכשיו חשבנו כ- 3 חודשים בעיקר על שם מהרשימה שכתבת שאינו מתאים אך בכל זאת היו לי ספקות לגביו? האם זה יפגע בתינוקת שהמחשבות ינדדו עכשיו לשמות אחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעניין השם הדחוף.. בוקר טובלירון17/07/2011
במהלך הלילה היו לאשתי עוד כמה שמות...
אם תספיקי לפני רישום העולל הבוקר נשמח
אם לאו, תודה רבה בכל מקרה עזרת לנו מהוד.
האפשרויות:ליאם יואב יהב יהלי
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעניין השם הדחוף.. בוקר טוב - תגובה
חנה עטיה17/07/2011ללירון שלום,
כל השמות הנוספים שהצעתם לא מתאימים ולא מומלצים, כל שם מסיבות אחרות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע טוב מציאת שם דחוףמשה16/07/2011
הברית מחר ביום ראשון ועדיין לא סגורים על השם בבקשה אם תוכלי לעזור לנו אשתי חושבת על השם שגיא האם השם טוב לילד שלנו שם משפחה שוקרון והאם סבינה ותאריך לידה של הילד 9.7 נודה לך על העזרה הדחופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משה
ליאת יוגב17/07/2011השם שגיא לא מתאים , באופן חד משמעי , מתקבלת מפה קונפליקטית וקרמטית .
קרמה- חובות מגלגולים קודמים היוצרים קשיים בחיים אלה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

