מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לבןמירית מרים11/07/2011
שם מתאים לבן
הוא נולד 7.7.11
זיו
עומר
גיא
עומרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מירית
ליאת יוגב11/07/2011מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת השםלילך אלמגור11/07/2011
ליאת שלום,
אחרי שסייעת לי לפני שנתיים בבחירת השם לבתי הבכורה, אשמח להיוועץ איתך בשנית.
ביתי נולדה בשעה טובה ב: 28.06.11 בשעה: 2:58 ועדיין לא בחרנו שם.....
מאוד רציתי את השם : לירי אבל רב (מכר של בעלי) אמר שאין לו משמעות ביהדות...
אשמח לדעתך...
אשמח אם תסייעי לי אם לא לירי מה עדיף?
שי
ים
רז
אמילי
אמה
לירוי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת
לילך אלמגור11/07/2011היי ליאת
חשבתי על שמות נוספים כמו
לישי
רום
נוגה
רז
לי
אני ממש לא מוצאת עצמי ויום ו' אנחנו חוגגים זבד הבת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לילך
ליאת יוגב11/07/2011עברתי על כל אחד מהשמות שהצעת , דוקא אפשר היה לחשוב שהשם לירי הוא המומלץ מכולם , אלא שמספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המוכיח על צורך בשיתוף , אינטימיות , מספר המדגיש צדדים רגשיים , נשיים , צורך רב בהרמוניה ושלווה , אך על פי בדיקה נוספת נראה שמספר הפצע הגלגולי , על פי השם לירי אלמגור הוא 2- , דבר המוכיח על קושי בלהתחבר ליעוד שאליו נועדה !
כל שם אחר פחות מומלץ , כל אחד וסיבותיו , כך שאין ברירה אלא לנסות להתחבר לשמות נוספים ...
צר לי , שזוהי תשובתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לבתמיכל10/07/2011
ביתנו נולדה ב-9.7.11 ואנחנו מתלבטים בין 2 שמות: מעין ואיילה.
איזה שם עדיף לפי התאריך לידה?
תודה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב10/07/2011צייני את שם המשפחה של התינוקת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים
מיכל11/07/2011שם המשפחה הוא ירום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב11/07/2011מבין השמות , השם איילה, בכתיב זה , הוא המתאים יותר .
מפה הרמונית ,נשיים וחברותיים .
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיזו בחינה עדיף לבחור את השם איילה
מיכל13/07/2011תודה רבה על התשובה!
מאיזו בחינה עדיף לבחור את השם איילה?
תודה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיכל
ליאת יוגב14/07/2011השם איילה מתאים מהסיבה שנוצרת מפה מאד מאד הרמונית , למספר הגורל שאליו נולדה = 2 , נוספו מספרי 6 ו-9 שהינם מספרים המוכיחים על יכולת הבנה , רגישות רבה , כמו גם צדדים נשיים , רגשיים , חברותיים , יופי של מפה !!
כמו גם , האפשרות לראות שבכל תחום בחיים , בהיבט הזוגי , מקצועי , חברתי , נוצרים צירופים הרמוניים , היוצרים אפשרות "נוחה" לחיים !!!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מיכל14/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה במציאת שם לבן!אילת09/07/2011
בני נולד ב-4/7/11, כך שביום שני הקרוב תהייה הברית ועדיין אין לנו שם...
הוא נולד בשעה 17:15.
יש לי כמה שאלות:
א. האם יש לך הצעות לשמות מתאימים?
ב. מה דעתך על השמות: יהלי, עילי,
ג. האם השם ליבי יכול להתאים? האם הוא שם נשי?
ד. האם השם תום בעיייתי?
תודה רבה על תשובתך, אילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אילת
ליאת יוגב09/07/2011ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה הרמוניה , משפחתיות , מספר המאופיין ברגישותו הרבה , בדקתי את כל אחד מהשמות שהצעת , אך בכל אחת מהבחירות נוצרת בעייתיות , מפה נשית , או קונפליקטית במקרה של השם יהלי , כמו גם , מפות קרמטיות , כאשר קרמה = חוב מחיים קודמים וקשיים בחיים אלה , בדוגמא של השם עילי נוצר צירוף קרמטי 16-7 המראה על שיעור במערכות יחסים ,
השם עילאי בכתיב זה אפשרי , כי אז מתקבל צירוף יותר הרמוני !
לשיקולך ! התייחסתי גם לשם תום - אך לא מתאים ...
כמו כן , לא נוהגת להציע שמות , זהו תפקידך , לנסות ולהתחבר לשמות שאוהבת .
שוב , השם עילאי יכול ליצור מפה בהחלט טובה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודות
אילת10/07/2011תודה רבה על התיחסותך המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק - דחוף לבריתאורית07/07/2011
שלום,
במזל טוב נולד לנו בן ב -5.7.11 ב 8:30 בבוקר.
שם משפחה: גולן
איזה שם היית ממליצה מבין השמות ואם יש משהו אחר נשמח לשמוע:
רואי, איתי , עילאי, יובל, יאיר, ינון, אפיק
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורית
ליאת יוגב08/07/2011מבין השמות שהצעת , השמות איתי או עילאי הם היותר מתאימים ,
מספרים המרככים משהו את מספר הגורל -7 שאליו נולד ,
7 נוקשה , פרפקציוניסט אינדבדואליסט , מול זה , שני השמות יוצרים מידה
של ריכוך , כמו גם צדדים חברותיים יותר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות לילדינלה07/07/2011
שלום,
אני רוצה לשאול לגבי שמות ילדי שאני מאוד אוהבת והייתי רוצה לשמוע דעה על התאמתם.
בני נולד ב-31.8.2007 בשעה 20:19 שם פרטי: נבו, שם משפחה:בן-ענת
בתי נולדה ב- 25.11.2009 בשעה: 06:10 שם פרטי: אלה, שם משפחה: בן-ענת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמות לילדי - תגובה
חנה עטיה07/07/2011לנלה שלום,
את שמות ילדייך כבר נתת כך שניתן לומר מעט מאוד במסגרת זו:
לגבי נבו בן ענת - מפתו מאוד הרמונית - כולה טוב לב, נתינה, רכות, יכולות נהדרות - אך המפה נשית לבן. וגם סכום המספרים החסרים בשם המלא הינו גם מספר 3 (כיעודו) ולכן יהיה לו קושי בבגרותו להגיע ולהבין את היעוד המקסים שלו.
לגבי אלה בן ענת - ביעודה היא רכה, עדינה, נשית (יש לשמור על נפשה הרגישה) - ובחוץ מאוד שונה. ההרמוניה קיימת בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים (שזה חשוב מאוד) אך הקו המרכזי דיס הרמוני (היעוד - יכולות) גם קיימת דיס הרמוניה בתחום העבודה קריירה ולימודים.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
נלה07/07/2011היה לי מאוד לא נח לקרוא את דעתך. אנו מאוד שלמים עם השמות ומרגישים שהם מאוד מתאימים להם.
לא מבינה מה זה אומר מפתו נשית?? ולה יש דיסהרמוניה ביעוד.
אני כן מתחברת לכך שהוא טוב לב ובעל חמלה מגיל מאוד קטן וכמובן בעל יכולות נהדרות. ניתן לראות כבר היום שהוא מאוד יודע מה הוא רוצה לכן קשה לי להתחבר לזה.
והיא נשית מאוד כבר עכשיו במראה ובהתנהגות, חכמה מאוד ובעלת יכלת שיתוף ונתינה כבר עכשיו.
נכון שאני לא אובייקטיבית אבל זו לא רק דעתי.
לפי דעתך השמות מאוד לא מתאימים להם ואף יגרמו להם לבעיות...לא יודעת איך אפשר לומר דברים כל כך מרחיקי לכת מכל כך מעט מידע ובכל כך מעט זמן.
בכל מקרה אני שלמה עם זה ומאמינה שבחרתי להם את השמות היפים והמתאימים להם
ביותר. וכמובן והחשוב ביותר -אין לי ספק שכל אחד מהם ימצא את יעודו בחיים ויצליח בו מאוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
חנה עטיה07/07/2011לנלה שלום,
אני מאוד שמחה שאת אוהבת את השמות שבחרת כי זה הכי הכי חשוב.
ואם את מרגישה שהשמות מתאימים להם זה יותר מנפלא.
מעבר לכך את שאלת את דעתי המקצועית - הדעה המקצועית שלי היא לא רגשית, היא הבנת הנומרולוגיה וניתוח מפת ההתנהגות של האדם.
המידע הוא עמוק, רציני ומצטבר ע"י לימוד של שנים ארוכות לעוסקים בתחום.
מה שחשוב שתגדלי את ילדייך בהרבה אהבה והבנה כי שניהם רגישים כל אחד בדרכו.
לא אמרתי - שהשמות לא מתאימים להם, לא אמרתי שיהיו להם בעיות - זאת הפרשנות שלך לדברי המעטים כל כך.
את שאלת ואני עניתי, מה גם שהפורום מיועד לבחירת שמות לתינוקות שזה אתה נולדו.
אני מרגישה שליחות בעזרה שאני מעניקה להורים בהמלצה על שם לתינוק שנולד זה עתה.
אין מפה מושלמת - ויש מספרים נשיים ומספרים גבריים - כאשר לאישה יש מספרים גבריים במפה שלה יש לכך משמעות ולהיפך - זה הידע המצטבר בנושא בו אני עוסקת.
בהצלחה לך ואת מוזמנת לשוחח איתי לא דרך האתר.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמ07/07/2011
אשמח לעזרה, נכדתי נולדה ב1.7.2011 בשעה 15.43 ההורים חשבו על השם יולי והם מעונינים לדעת אם זה מתאים. שם המשפחה שרון. היא נולדה במשקל נמוך ומחר משתחררת מב"יח. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה07/07/2011שלום רב,
הילדה נולדה עם יעוד מספר 3 - יעודה לשמח, להיות אופטימית, בעלת קסם אישי, אינטלגנטית, עם כושר ביטוי, יצירתית, ילדית ודברים נוספים.
לצערי קשה לי להמליץ על השם יולי ומכמה סיבות:
הקו המרכזי בין היעוד ליכולות - הוא הרמוני וזה מאוד חשוב.
אך:
בחשיבה יושב מספר קארמטי - מאוד לא מומלץ.
התדמית שהיא תציג כלפי חוץ, היא של אדם מסגרתי, משפחתי, שגרתי, אוהב סדר וארגון.
בתוכה תהיה אדם יצירתי, אוהבת את החיים הטובים, פחות מסגרתית, פחות ממוקדת, אוהבת חברה, מוחצנת - זה נקרא - "דימוי עצמי בעייתי" - זה אומר שהיא צריכה ללמוד לאהוב את מי שהיא באמת ולא את התדמית שהיא מקרינה כלפי חוץ (שאותה היא אוהבת) וחושבת שגם אחרים אוהבים.
יתכן וכדאי לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, נמשיך לחשוב
מ07/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת שמות
מ10/07/2011בהמשך חשבנו על עוד שמות ואשמח לשמוע המלצתך.
אמה
גיא (מועדף)
רומי
מיקה
במידה וגם השמות האלו לא מתאימים כל כך נמשיך לחפש.
הפרטים שוב 1.7.2011 שעה 15.43 שם משפחה :שרון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת שמות - תגובה
חנה עטיה10/07/2011שלום לכם,
מצטערת שאני עונה רק עכשיו - לא ראיתי את בקשתכם.
השם מיקה יוצר את מפה הרמונית במיוחד.
כל המפה (חוץ מיום הלידה) ז"א 90% מהמפה מספרים נשיים, טוב לב, רגישות, חברתיות, קסם אישי, יצירה, נתינה, יכולות נהדרות בכל תחום בו תבחר.
לגבי השמות הנוספים:
גיא - אובר מספר 3 - לא מומלץ.
אמה - בהחלט אפשרי. מה שבולט שכלפי חוץ תראה פרקטית, זריזה ופחות רגישה. ובבית בחיים האישיים תהה מאוד רגישה ופגיעה.
רומי - קארמטי בחשיבה ולכן לא מומלץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם..אלדה06/07/2011
שלום.. אשמח מאוד לקבל עזרה בבחירת שמות..
התאריך המשוער בו אני אמורה ללדת הוא 14.08.2011..
אני ובעלי החלטנו לא לדעת את מין התינוק לפני הלידה ולכן אנחנו מתלבטים בין כמה שמות:
אם זאת בת: בת-אל או שיראל.
אם זה בן: בנ-אל או נתנאל.
שם המשפחה הוא חנוכייב.
תודה מראש על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלדה
ליאת יוגב06/07/2011תאריך הלידה הינו מרכיב חשוב בבחירת השם 50% מערך המפה , כמו גם מין הילוד , כדי לראות , מפה נשית או גברית , בוחרת שלא לייעץ כרגע , כשמרבית הנתונים לא קיימים ,
מוזמנת לפנות מחדש לאחר הלידה !
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתאוסי06/07/2011
צהריים טובים
בתי נולדה ב2-7 בשעה 5.24
כל ההריון לא הצלחתי להתחבר לשום שם, אמרו כשהיא תצא זה כבר יבוא לי לבד, זה לא בא. אני ישמח אם תוכלי לעזור לי אם זה שמות שהעלתי או אפילו הצעות אחרות אני ישמח
האופציות שעלו לי הן:
אוריין
נעמה(בעלי אוהב את השם הזה מאוד)
אביה
אליה (שם שבני בן השלוש מתעקש עליו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם משפחה
אוסי06/07/2011ורסולקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אוסי
ליאת יוגב06/07/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על הצורך בבטחון מסגרת יציבות , מה גם שנולדה ביום לידה 2 , אם כך , צורך בשייכות כדבר הכרחי .
מול זה , מתוך השמות שהצעת , השם היות מתאים הוא נעמה , זאת מאחר ומרבית חלקי המפה נמצאים בהרמוניה האחד עם השני , ציר הזוגיות , המוכיח על צדדים יותר פרקטיים כמו גם עצורים רגשית , אך קיימת יכולת להיות יותר רכה רגישה , זוגית וכו.
השמות האחרים יוצרים מפות בעייתיות במיוחד
לא נוהגת להציע שמות , כך שאם תתחברי לשמות נוספים - מוזמנת להציעם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך המהירה,
אוסי07/07/2011עלו לי עוד שלושה שמות אפשריים
תהל
טליה
גאיה
(נעמה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אוסי
ליאת יוגב08/07/2011השמות הנוספים שהצעת - לא מתאימים באופן החד משמעי !
השם נעמה , נראה כמתאים ביותר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף-בקשה לעזרה במציאת שםטל05/07/2011
שלום, אני מבקשת את עזרתכן בבחירת שם לתינוקת שנולדה אתמול 4.7.2011. שם משפחה רפופורט.
שמות אפשריים:
אלה
שי
רום
אלכס
אורי
רומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טל
ליאת יוגב05/07/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המדגיש צורך בהרמוניה , אהבה , משפחתיות , צורך רב בשייכות !!
מול זה , מבין השמות שהצעת , השמות היותר מתאימים , רום או אלה ,
המפה על פי השם אלה , יוצרת צירוף מספרים רכים , מושפעים , חברותיים במיוחד .
אך מצד שני , גם צדדים שלפיהם קיים מידה של מתח מסויים ..
השם רום , מפה שלפיה המהות מאד זקוקה לקצב איטי , אך המציאות תדרוש מידה רבה של דינמיות , קצב וכו . אם כך , תחושה של חנק , עד כמה מבינים לעולם הצרכים שקיים בתוכי , גם כי נוצר צירוף הרמוני בסה"כ .. ציר גיבוש האישיות 6 מול שם מלא 8 , מספרים שיש בהם מידה של הרמוניה , כאשר חשוב לציין שה-6 יותר רגשי מול ה-8 החזק= יכולת הישרדותית .
כל השמות האחרים שהצעת , בעייתיים במידה רבה יותר .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
טל05/07/2011תודה רבה על תגובתך המהירה.
למה הכוונה בציר גיבוש האישיות 6 מול שם מלא 8, לאיזה מהשמות את מתייחסת לרם או לאלה?
כמו כן נראה על פי מה שכתבת שהשם רום יכול ליצור יותר קונפליקטים בעתיד, האם הבנתי נכון?
תודה מראש
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טל
ליאת יוגב06/07/2011הצירוף 6-8 קיים במפה על פי השם רום , 6 הוא מספר הגורל ה-8 הינו מספר השם המלא ,
זהו ציר גיבוש האישיות= 80% מערך המפה , אם כך , קיימת חשיבות רבה לצירוף הנ"ל
שמדבר על הצורך לשמור על איזון בין משפחה לקריירה , צירוף שיש בו מידה של פרפקציוניזם , יכולת להיות מקצועי בכל תחום שתעסוק ועוד ...
על כל פנים , ציינתי את משמעות שתי המפות , גם על פי השם אלה כמו גם רום ,
כמובן שזהו מסר כללי , אך חשוב לראות ששני השמות אפשריים , כמו גם ,לדעת על מידת הבעייתיות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
טל07/07/2011מול השמות האפשריים (רום או אלה) הייתי מעוניינת לדעת איך השם מיה. אנחנו כבר מעט נואשים למצוא שם מתאים. אשמח לעזרתך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם גוררות04/07/2011
שלום,
חושבת לקרוא לבני בשם גור. או גור אריה( שיהיה רשום בתעודת הזהות אבל נקרא לו רק בשם גור). בני נולד בשלושים ליוני. יש לנו זמן להחליט עד יום שישי. שם המשפחה הוא טרובניק.עוד שמות - אסף, אסי.
אשמח להתיחסות,
תודה,
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם גור - תגובה
חנה עטיה04/07/2011לרות שלום,
יעודו של ילדך 13/4 - יעודו לאהוב שגרה ומסגרת, להיות מאורגן ויעיל, משפחתי, אמין ופחות רגיש. בגלל ה 13 הקארמטי - יתכן ויקח לו זמן התגבר על השלילי של ה 4 ולהבין את יעודו.
השמות שהצעת:
עם כל השמות יוצאות מפות עם מספרים קארמטים ולכן הם מאוד לא מומלצים.
כבר יש לו ביעודו מספר קארמטי - לכן חשוב ליצור לו מפה יותר קלה והרמונית.
הציעו שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתשלי04/07/2011
שלום רב, אשמח לעזרה בשם לתינוקת שנולדה ב1.7.2011 ב4אחה"צ
רצוי שם מיוחד כיוון שלאחותה קוראים ריף, וכל השמות הקשורים כביכול במים כמו ים,אגם,יובל,ועוד לא נראים לנו. אשמח לשמוע הצעות. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה04/07/2011שלום שלי,
להמלצה על שם לתינוקת שנולדה נחוצים כמה נתונים נוספים:
שם משפחה
ושמות שרק אתם תציעו.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקאילנית04/07/2011
שלום
בתאריך 30.06.11 נולד בני בשעה 07:41 בבוקר.
שם משפחה : פוגל
אנו מתלבטים בין השמות הבאים:
עידו
תמיר
אורן
איתן
יניב
תודה מראש
אשמח לתשובה מהירה היות והברית ביום חמישי הקרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה04/07/2011לאילנית שלום,
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 13/4 - יעודו להיות מעשי ופרקטי, אחראי, מסגרתי, משפחתי ופחות רגיש. ה 13 יקשה עליו להגיע ליעודו עד שיתגבר על השלילי של ה 4.
ניתן לומר שהשם היחידי שבא בחשבון הוא יניב.
עם כל השמות האחרים נוצרות מפות מאוד דיס הרמוניות או קארמטיות.
לגבי יניב - נוצרת מפה של מסגרת, משפחה, מעשיות, זוגיות, יכולת לשתף פעולה, להתחשב, להיות רגיש.
החשיבה תהא בגדול ורחב, עם שאפתנות רבה והשגיות.
2 דברים בולטים במפה זו:
האחד - הוא ישדר החוצה משהו ילדי ומקסים, אופטימי, סקרן (שונה ממי שהוא) ולכן יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת - אדם מסגרתי, אוהב שגרה, סדר וארגון.
דבר שני - בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים הקשר הוא הרמוני - אך יש כאן סגירות רגשית ולכן יש לעבוד איתו על לבטא רגשות.
אם יש לכם שמות נוספים אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לתינוק
אילנית04/07/2011שלום
ראשית תודה על תשובה מהירה.
אשמח לשמוע את דעתך לגבי השמות:
ירון
טל
סהר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה04/07/2011לאילנית שלום,
ירון - הרבה מספרים קארמטים - ולכן לא מומלץ.
טל - דיס הרמוניה בתחום הקריירה, לימודים עבודה. דבר נוסף - הרצוי - מסגרת, אחריות, נתינה והיכולות - חופש לעשות מה בראש שלי, פחות מחויבות ואחריות מכאן תחושת תסכול, תחושת כשלון ושלא הולך כפי שרוצים.
סהר - מפה הרמונית - אך נשית לבן - דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותו.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לתינוק
אילנית05/07/2011תודה רבה לך שוב
אני רואה שהפעם רב השמות פחות מתאימים
מה לגבי:
אורי
רני
תומר
שאלה נוספת:
מה אם בכל זאת אני אתן שם שלחוות דעתך לא כל כך מתאים ואני כן מתחברת אליו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה05/07/2011לאילנית שלום,
לגבי שאלתך הטובה:
אני מוסרת את חוות דעתי המקצועית.
אך, הכי חשוב שאת תתחברי ותאהבי את השם שבחרת. השם הוא מהתת מודע שלך וזאת בחירה שלך בלבד ולא שלי.
אם השם שתבחרי, יצור מפה פחות הרמונית, את בגידולו של ילדך תעזרי לו להתמודד עם ארועי חייו.
לגבי השמות שהצעת:
השם רני - נוצרת מפה הרמונית למדי.
יש כאן צרוף של אינדיבידואליזם, גבריות, נוקשות, אסרטיביות, אך התדמית שיציג כלפי חוץ תהא שונה - הוא יציג ילד מקסים ונחמד עם חוש הומור ולא האדם הרציני והבוגר שהוא בתוכו.
לכן הוא יצטרך ללמוד לאהוב את עצמו ואת מי שהוא באמת.
אורי - לא מומלץ - גם דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות וגם מספר קארמטי בחשיבה.
תומר - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות. וגם - היעוד מוקף או חנוק במספרים רגשיים, נשיים ולכן, יהיה לו קושי להבין את הצרכים הריגשיים האמיתיים שלו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לאחר לידההיניר04/07/2011
הי,
היום 4/7 בשעה 09:53 נולד לנו בן .
שם משפחתנו - אורנשטיין
אבקש עזרתכן בבחירת שם מהרשומים מטה:
שחר
אלון
גיא
נעם
אוהד
אלדד
הראל
תודה על הסיוע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניר
ליאת יוגב04/07/2011אפשר היה לחשוב שהשם נעם הוא המתאים מבין השמות כולם , אלא שמתקבלת מפה שלפיה ציר הרצוי הוא יותר רגש , רך , מול המציאות הדורשת כוח השרדות ושליטה ,אם כך , מה שנקרא - מפה העלולה ליצור מצבי תסכול לדרך החיים כשהשאלה שתשאל היא - מי מהורי מרגיש חוסר מימוש , או חווית תסכול לדרך ?
כמו גם , השאלה -"אם היה לי יותר ויותר " ?
בחנתי השמות האחרים , אך קיים קושי בכל אחד מהשמות , בשל קונפליקטים המתקבלים ...
שוחחתי בצהריים עם ציפי (בת הזוג שלך, נתתי מספר הנחיות ) נשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם?ורדה04/07/2011
תאריך לידה משוער היה אתמול 3 ליולי
שם המשפחה זכריה
רוצים לתת לה שם שיורכב מ2 השמות האלו ביחד:
מלי-ריבה מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם? - תגובה
חנה עטיה04/07/2011לורדה שלום,
ליעוץ על שם מתאים - הכרחי לדעת את תאריך הלידה המדוייק של הילד או הילדה (לא צויין).
וגם - האם תשתמשו ב 2 השמות ביום יום ?
או ששם שני ירשם רק בתעודת הזהות?
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

