מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם דחוף לתינוקתקרני20/08/2011
היי, ביקשתם שאצור קשר שוב לאחר שתתרחש הלידה. התינוקת נולדה לבסוף ב-18.8 בשעה 16:45. שם המשפחה "מיכאלי". אין הסכמה על שם. אבא שלה מאוד רוצה "רוני" אני פחות מתחברת לשם ורוצה "אריאל" .עוד באים בחשבון: עלמה, תומר, עמית. מאוד אודה לתשובתכם המהירה כי כרגע אין לנו שם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרני
ליאת יוגב20/08/2011ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 3 , מספר המדגיש צורך בביטוי , צדדים חברתיים , זורמים , שיעור בלהיות אופטימית , יצירתית , או כל דרך ביטויית אחרת , שנכון לאפשר לה להיות "ילדה לתמיד"...
מבין השמות שהצעת , השם רוני , לא מיטיב , מאחר ויוצר מספרים נוקשים, שלא מאפשרים לה להיות את מי שנועדה , כמו לראות שלא באמת יבינה לליבה , לעולם הצרכים הקיים בתוכה .
השם אריאל הוא המומלץ מכולם , זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במרביתה , צדדים רכים רגשיים , חברותיים , נשיים,
בקיצור, יופי !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקת הנולדת בתחילת ספטמבראילן18/08/2011
שלום רב
תלמ שלנו לתחילת ספטמבר
למרות שכבר אנחנו בשבוע 38 אז יכול להגיע בכל יום זוהי לידה רגילה
רציתי לשאול לגבי השם
עדן
לתינוקת שכאמור אמורה להיוולד בתחילת ספטמבר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אה ושם המשפחה הוא
אילן18/08/2011גלמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה ושם המשפחה הוא - תגובה
חנה עטיה18/08/2011שלום רב,
לפני בדיקה - כבר אומר שחשוב מאוד שיהיו אותיות אהו"י בשם הפרטי או בשם המלא.
השם שהצעת נותר ללא אותיות אהו"י לא בשם הפרטי ולא בשם המשפחה - זה מאוד לא מומלץ.
בנוסף לכך - תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים ולכן מומלץ שתתיעצו לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הייעוץ
אילן18/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקנירית18/08/2011
בשעה טובה נולד בננו
תאריך : 16.8.2011
שם משפחה: קנדינוף
מתלבטים לגבי השמות הללו: יניר, יפתח, יאיר, איתי, טוהר, יהונתן
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה18/08/2011לנירית שלום,
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 1 - יעודו להיות מנהיג, מוביל, אינדיבידואליסט, יחודי, מביא רעיונות, אותנטי, סומך על עצמו וכו'.
אפשר היה לחשוב שהשם המומלץ הינו יניר - מתקבלת מפה מאוד הרמונית - אך סכום הספרות החסרות בשם המלא הינו כמספר היעוד - (זה נקרא פצע גלגולי) ולכן זה לא מומלץ כי זה מקשה להגיע ליעוד - ממש חבל.
טוהר ויאיר - פצע גלגולי כמספר היעוד ולכן לא מומלץ.
שאר השמות לא מומלצים.
מציעה לחשוב על שמות נוספים
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות
נירית19/08/2011מה לגבי השמות: שי, איתן, ניר ,זיו, יואב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך התייעצות - תגובה
חנה עטיה19/08/2011לנירית שלום,
שי - מפה הרמונית למדי לבן - מפת מנהיגות, אינדיבידואליזם, מפה גברית, דעתנות, השגיות, נוקשות וסגירות רגשית.
איתן, יואב - לא מומלץ - נוצרים מספרים קארמטים.
יואב - דיס הרמוניה בתחום הזוגיות.
ניר - דיס הרמוניה בקו המרכזי - יעוד - יכולות.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
נירית19/08/2011חנה שלום,
תודה רבה!
לפני החלטה סופית....השם אמרי
מול שי מה יותר מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לנירית שלום,
אמרי - מאוד לא מומלץ. דיס הרמוניה משמעותית בין היעוד ליכולות. זה הקו המרכזי - 70% והכי חשוב שיהיה הרמוני.
מצטערת
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
נירית22/08/2011חנה שלום,
אם כך מה הערך הנמרולוגי המתאים לשמות שאבחר?
ושוב תודה רבה על הייעוץ
נירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לנירית שלום,
חשוב שאת השמות את תציעי ואני אבחן איזו מפה התנהגותית נוצרת.
אם שאלת לגבי מספר השם המומלץ אז אומר כך:
מספר 5, 4, 1, 6
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמות נוספים להתייעצות המשךרעות18/08/2011
ילדה שנולדה ב- 12.8.11
השמות: עדן, לינוי, אלה, אור, טופז, אדווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעות
ליאת יוגב18/08/2011מבין רשימת השמות , השם טופז אפשרי , המפה המתקבלת תואמת לזו של קורל .
אלא שיש משהו עדיף על פני השם קורל ,
אפשרות נוספת , השם אור , מפה שיש בה צירופים הרמוניים ,
מפה נשית רגשית , חברותית , מבטאת ועוד .
ושוב לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בשמות לבנותרעות18/08/2011
שלום...
בתי נולדה ב- 12.8.11 בשעה 15:15 ואנחנו מתלבטים המון בשמות.
חשבנו על תהל, קורל, אוריין, שירז, אגם.
ההורים רעות ומאיר כהן.
אם תוכלו לעזור לנו בבחירת שם טוב נשמח.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעות
ליאת יוגב18/08/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על צורך באהבה , משפחתיות , הרמוניה , רגישות רבה , כמו גם יכולת הבנה , נתינת שרות , צדדים אסתטיים ועוד .
מול זה , מבין השמות שהצעת השמות קורל או אגם הם היותר מומלצים ,
כאשר קורל , יוצר מפה הרמונית בעיקרה , מפה שכולה מספרים זוגיים , אך קיים עודף במספר 6 , עודף מספר עלול ליצור תכונה שלילית של אותו מספר - כמו דאגנות יתר ,
דרישה לשלמות רגשית = הפגעות רבה ועוד .
השם אגם - יוצר מפה רכה , חברותית , מושפעת , כמו גם אפשרות לראות שקיימים צדדים רגשיים זוגיים בחלק עיקרי של המפה , מול צד אחר , שלפיו כלפי חוץ , יהיה חשוב לה להיראות יותר זורמת קלילה , פתוחה , מוחצנת , אם כך , מה שנקרא- פחות קבלה עצמית .
שתי המפות הללו הן האופציה הטובה יותר , שאר השמות - בעייתיים באופן ניכר ...
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתעמית17/08/2011
שלום
לזוג חברים נולדה אתמול בתאריך 16/08 בת, שם המשפחה שלהם הוא קר.
הם רוצים לקרוא לה תום, השאלה האם השם הזה טוב ואיך כדאי לכתוב אותו עם ת או עם ט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה17/08/2011לעמית שלום,
יעודה של הילדה מספר 1 - היא הגיעה לעולם להיות מנהיגה, מובילה, לפתח בטחון עצמי, לסמוך על עצמה, להביא רעיונות, להיות יחודית ואינדיבידואליסטית.
יום הלידה 16/7 והיעוד 1 - יוצר צרוף אינדיבידואליסטי, חכם, אוהב ללמוד אך זה צרוף גברי לבת. לכן חשוב לבחור לה שם שיצור מפה יותר רכה ונשית.
השם תום - יוצר דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים, ומפה גברית לבת - דבר העלול ליצור בעיות באינטימיות בבגרותה.
השם טום - המפה כביכול יותר הרמונית, אך גם היא מאוד גברית לבת.
אני ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שםכנרת16/08/2011
שלום,
נולד לי תינוק בתאריך 14.08.11 בשעה 03:45
שם משפחה: גרינברג
השמות שחשבתי עליהם: דור, לירן, ליאב, רועי, גיא
תודה מראש,
כנרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כנרת
ליאת יוגב17/08/2011מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על גישה מעשית , פרקטיות , שאפתנות , צורך בדינמיות פעילות , קצב , כאשר מתוך כל השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא גיא , מאחר והמפה המתקבלת מפה הרמונית בעיקרה , מספרים המוכיחים על מידה של סתגלנות , זרימה , קצב , עניין , נכון שכלפי חוץ יהיה חשוב לו להראות יותר שקט , שלו ורגוע ,למרות זאת , זוהי המפה המועדפת על פני כל השמות האחרים .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה לגבי השם שלי!!סיסי16/08/2011
קוראים לי סתו בלי י' כי ככה רשמו לי אותו ב-ת.ז ומגיל קטן גם התרגלתי לרשום אותו כך אבל לאחרונה הרבה מעירים לי על כך וממליצים לי להוסיף את האות י' לשם שלי וזאת מסיבות רוחניות.. האם עליי להקשיב לעצה הזו? זה ישנה את האופי שלי אם אוסיף את האות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה לגבי השם שלי!! - תגובה
חנה עטיה16/08/2011לסיסי שלום,
השם שהאם העניקה לך בלידתך, הוא הקובע במפת ההתנהגות הנוצרת מתאריך הלידה והשם המלא (80%).
לכן הוספת ה "י" - לא תשנה את אופייך או את חייך. יתכן ויתווספו אנרגיות נוספות אך הן שוליות - כי מה שקובע הוא כפי שאמרתי השם הראשוני שניתן
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקאודליה סנטוס15/08/2011
בני נולד בתאריך 11.08.2011 בשעה 15:58
כמה שמות לבחירה:
אסף (עדיפות) או אספי
עידו
אביאל
אציין ששמי הוא אודליה דוס-סנטוס
ושם האב הוא יוסף אנגד
אם כי שם משפחתו יהיה דוס-סנטוס ולא אנגד כי האב לא נמצא בתמונה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אודליה
ליאת יוגב15/08/2011ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 5 , מספר המוכיח על צורך בחופש , ריגוש עניין סקרנות , חברה תנועה ותקשורת .
כאשר אתייחס לכל אחד מהשמות שהצעת -
השם אסף - יוצר מפה שלפיה נוצר קונפליקט בין המספרים , דבר העלול ליצור אירועים משבריים בתחום הזוגי , כמו גם מספר קרמה 13-4 המוכיח על נעילות מחשבתית , חוסר שביעות רצון ועוד.
השם אספי , יוצר צירוף קרמטי 19 - המוכיח על מצבים קורבניים בדרך החיים .
השם עידו , גם הוא מקבל קרמה 19-1 (קרמה = חוב מחיים קודמים וקשיים בחיים האלה ) כמו גם , מצב של פחות קבלה עצמית - בעייתי .
השם אביאל - מפה נשית , כמו גם מפת חנק , מפה נשית עלולה ליצור קשיים באינטימיות , לימים .
אם כך , נכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכו של התינוק ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי אחד מהשמות האלו
אודליה סנטוס16/08/2011בן
דניאל
לי-שי
עומרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אודליה
ליאת יוגב16/08/2011אפשר לראות שהשם בן יוצר מפה שכל מספריה הינם מספרים אי זוגיים , דבר המוכיח על יחודיות , יכולת ללכת בדרכו המיוחדת ,
אך גם אם רוב חלקי המפה מעידים על קלילות רבה , כלפי חוץ יהיה חשוב לו להיראות יותר רציני בוגר , איכותי מעמיק , כמו לראות מצב שבו , לא תמיד יקבל את מי שהוא , מה שנקרא - פחות קבלה עצמית !
השם דניאל , יוצר מפה מאד דינמית , עניין סקרנות , קצב פעלתנות ועוד .
אפשרי , חשוב לראות שקיימים צדדים שובביים במידה רבה .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו כל כך מסובך....מה את ממליצה???
אודליה סנטוס16/08/2011ומה עם אלישי?או רק לי-שי?
או עומרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אודליה
ליאת יוגב16/08/2011נראה שהשם דניאל הוא המתאים ביותר ,
אך לשיקולך , כמובן ..
בחנתי גם השמות הנוספים שהצעת , אך לא אוכל לומר שמיטיבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאודליה15/08/2011
ערב טוב!שמי אודליה ונולדה לנו בשעה טובה בת בתאריך 10/08/2011 בשעה 19:28 , אשמח את עזרתך בבחירת שם לתינוקת: אריאל ,אגם ,נויה ,תהילה ,יהב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה15/08/2011לאודליה שלום,
מה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירת שם לתינוקת - אודליה
אודליה15/08/2011צהריים טובים חנה ,שם המשפחה הוא זוהר ושם בעלי הוא אודי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירת שם לתינוקת - אודליה - תגובה
חנה עטיה15/08/2011לאודליה שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 13/4 - היא הגיע לעולם להיות מסגרתית, אוהבת שגרה, סדר וארגון, פרקטית, מעשית, אחראית ופחות רגישה. ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהבין את יעודה עד שתתגבר על השלילי של המספר.
הצרוף 1-4 - יום לידה ויעוד יוצרים קשר הרמוני אך גברי לבת ולכן חשוב למצוא שם שיתן רוך, רגישות ונשיות למפה.
אגם - יוצר דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
אריאל - מספר קארמטי גם בחשיבה (בנוסף ליעוד) כך שזה בודאי לא מומלץ.
נויה - שוב מספר קארמטי בחשיבה וגם מפה מאוד גברית לבת.
תהילה - אובר מספר 4 ודברים נוספים.
יהב - מפה מאוד גברית לבת.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים - אתם יכולים להעזר באתר "שם לי" ולחפש שמות במספרים 9, 4.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
אודליה15/08/2011ערב טוב חנה!
חשבנו על השם יהל או אריאלה .
אשמח לתשובתך,אודליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
אודליה15/08/2011אשמח גם לקבל תשובה עבור השם נועה , המון תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף - תגובה
חנה עטיה15/08/2011לאודליה שלום,
נועה - מפה גברית לבת - לא מומלץ.
אריאלה - קארמטי בחשיבה - לא מומלץ.
יהל - מכל השמות שהצעת עד עכשיו זה הכי מתאים - מה גם שרק באופן חלקי.
נוצרת מפה עם יכולות טובות של טיפול באנשים, שיתוף פעולה, זוגיות, יצירת אינטימיות. אך בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים המספרים הרמוניים אך מאוד סגורים מבחינה רגשית.
דבר נוסף כלפי חוץ היא תקרין קסם אישי, ילדיות, רגישות, אינטלגנציה ובעצם לא תאהב את מי שהיא באמת אמורה להיות - אדם מסגרתי, משפחתי, זוגי, מסודר ומאורגן. דבר נוסף היא תראה כרגישה ותלותית ובתוכה בחיים הפרטיים תהא נוקשה, פחות רגישה, יותר פרקטית ומעשית.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
אודליה17/08/2011בוקר טוב חנה!האם ניתן לפנות אלייך טלפונית ?תודה אודליה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם - תגובה
חנה עטיה17/08/2011לאודליה
בודאי
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
אודליה17/08/2011בוקר טוב חנה ,
אשמח לבדיקתך את השמות הבאים :
חושן
אודיה
אור
לינוי
לגבי תגובתך לשם יהל האם שם זה מומלץ ?
המון תודה ויום טוב ,
אודליה זוהר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה17/08/2011לאודליה,
כל השמות הנוספים שהצעת לא מומלצים מסיבות כאלו ואחרות.
השם יהל - הכי מתאים מכל השמות שהצעת עד היום.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאודליה15/08/2011
שלום רב שמי אודליה ושם בעלי ירון , משפחה: כביר נולדה לנו בשעה טובה תינוקת בתאריך 12-08-2011 בשעה 09:00 בבוקר רציתי להתיעץ באיזה שם הכי כדאי לקרוא לה: נויה, ארבל, שנהב, מוריה, אביה, מיכל,טליה, רומי או עדן אשמח לתשובה מהירה בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה15/08/2011לאודליה שלום,
ילדתך הגיע לעולם עם יעוד מספר 6 - יעודה להיות משפחתית, נשית, רכה, לחיות בהרמוניה, לאהוב יופי ואסטטיקה, להיות ותרנית, פשרנית ומאוזנת רגשית.
השמות - נויה, ארבל - יוצא אובר מספר 6 דבר העלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר.
השמות - שנהב, מוריה, אביה, טליה - יוצאים מספרים קארמטים ולכן לא מומלץ.
השם - עדן - יוצר דיס הרמוניה בקו המרכזי - יעוד - יכולות.
השם מיכל - בהחלט אפשרי - כאשר כל קו השאיפות הוא משפחה, רגשות, ביחד, זוגיות והיכולות הן של ארגון, ניהול, הובלה, כריזמה ופחות רגישות. ז"א מן תסכול בין השאיפות הרגשיות, נשיות לבין היכולות היותר גבריות.
השם רומי - כל קו המציאות הרמוני - רגשות, משפחה, זוגיות, טוב לב, נתינה. בחשיבה יושב מספר 8 ההשגי והפחות רגיש שלא יאהב להסתכל פנימה ולראות את הרגישות הזו בתוכה.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוש שאלה
אודליה15/08/2011קודם כל תודה על התשובה המהירה אך יצאתי די מבולבלת לא הבנתי מה עדיף רומי, מיכל, מה עם השם נועה או נעה יכול להתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוש שאלה - תגובה
חנה עטיה15/08/2011לאודליה שלום,
המלצתי הייתה על השמות רומי ומיכל.
מעבר לכך השם נועה יוצר מפה הרמונית במיוחד - אך נוצרה בעיה אחרת כאשר המספרים החסרים בשם המלא הם כסכום היעוד (מספר 6) זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד - זה נקרא "פצע גלגולי".
השם נעה - לא מומלץ - אובר מספר 6.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק שנולדיהלי14/08/2011
שלום,
תאריך לידה 9/8/2011. שם משפחה וייס. אוהבים את השמות: יואב או עמית. נשמח לקבל את עזרתכם בהתאמת שם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק שנולד - תגובה
חנה עטיה14/08/2011ליהלי שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 3 - יעודו לשמח אותך, להיות אופטימי, בעל קסם אישי, עם דמיון ויצירה ורגיש כילד, אוהב חברה ולדבר.
השם יואב - יוצר מפה לפיה בחשיבה יושב מספר קארמטי ולכן מאוד לא מומלץ.
השם עמית - נוצרת מפה רגשית ורכה, טוב לב ונאיביות (70% מספר 3 זה באובר) וגם מפה נשית לבן, דבר העלול ליצור לו בעיות באינטימיות בבגרותו ולכן גם שם זה לא מומלץ.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לבתקרן14/08/2011
שלום,
אני צפוייה ללדת בת בשבועיים הקרובים, כלומר עד סוף חודש אוגוסט.
אשמח לשמוע את דעתך בנוגע לשם ענבר. שם המשפחה הינו רבי כשי (בת.ז) אולם אנו כותבים רביקשי.
האם יש לרשום את השם עינבר או ענבר ?
שם נוסף אפשרי הוא נויה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהתשך לשאלתי
קרן14/08/2011אציין כי תאריך הלידה המשוער הוא 06.09.11
תודה שוב,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהתשך לשאלתי - תגובה
חנה עטיה14/08/2011לקרן שלום,
ללא התיחסות לתאריך הלידה השם עינבר רביקשי יוצר מסביב ליעוד מספרים הרמוניים.
יחד עם זאת תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה.
אם באמת תלדי בתאריך הנקוב - השם עינבר בהחלט אפשרי.
מציעה להתקשר לאחר הלידה כאשר תדעי את תאריך הלידה המדוייק.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבן - דחוף לפני בריתדליה14/08/2011
שלום,
בשעה טובה ילדתי את בני בתאריך 11.8.11 בשעה 15
שם ההורים דליה ואסף בוסקילה
הייתי רוצה לדע מה מבין השמות הכי מתאים לו:
איתי
עילאי
הראל
עומרי
תודה מראש
דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דליה
ליאת יוגב14/08/2011מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא הראל , המפה המתקבלת מפה הרמונית במיוחד , נפלאה !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת תאריך לידהדנה14/08/2011
שלום רב
אנחנו מיועדים ללידה קיסרית
מה מהתאריכים הבאים הכי נכון עבורנו 5.10 , 9.10 , 10.10
שמות לילדה המתוקה מיקה , גאיה , איילה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת תאריך לידה - תגובה
חנה עטיה14/08/2011לדנה שלום,
מה שם המשפחה שלכם ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמשך לתגובתך
דנה22/08/2011שם משפחה דנה רבקה ואיציק בנדיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמשך לתגובתך - תגובה
חנה עטיה22/08/2011לדנה שלום,
מבקשת לדעת מה שם המשפחה של הילדה האמורה להיוולד ואז אוכל לעזור.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה26/08/2011שם המשפחה של הילדה שאמורה להיולד הוא בנדיק
השמות באופציה : גאיה , מיקה , איילה.
תאריכים היות ומדובר בקייסרי 9.10 , 10.10 . 5.10
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנה עטיה26/08/2011לדנה שלום,
התאריך המועדף ללידה (מהתאריכים שהצעת) הינו 5.10.2011 - כי אז יום הלידה והיעוד (תאריך הלידה המלא) הרמונים.
לגבי השמות:
גאיה - נוצר מספר קארמטי ביכולות - 14/5 - זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - חוסר התמדה, חוסר אחריות, חוסר עמידה במילה וכו'.
מיקה - דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות בקו המרכזי של המפה.
איילה - גם קארמטי ביכולות ולכן לא מומלץ.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

