מחלות חורף

מנהל הפורום

ד``ר אריק האס
ד"ר אריק האס
לקביעת תור אצל ד"ר אריק האס ללא פרסום בפורום
 
  • מחלות חורף
    שלי
    24/01/2008

    בתי בת 3 ושוקלת 11 קילו (תת משקל).
    זו השנה הראשונה בגן (קטן ןמונה 12 ילדים)
    מאז תחילת הגן היא חולה במחלות ויראליות כל הזמן.
    היא 4 ימים בגן ועשרה ימים בבית.
    מחלות שכוללות תמיד חום, נזלת, שיעול ולרוב גם גודש ודלקת באוזניים.
    היא מדביקה אוטומטית את אחיה הקטן (11 חודשים).

    חשוב לציין שעד השנה היא היתה בריאה באופן יוצא דופן ולא נדבקה מאחותה הגדולה.
    היתה לה לפני כן רק מחלת חום אחת.
    תמונת הדם שלה - היא מצויינת מכל הבחינות למרות התת משקל.
    והיא מקבלת מולטיויטמין.

    הבעיה העיקרית והדאגה שלי מעבר לסבל הרב של הילדה ,שכל מחלה גוררת ירידה במשקל עם כל מה שכרוך בכך.
    הייתי שמחה לקבל דיעה או עידוד.
    והאם הפתרון למחלות (לאור הסכנה שבירידה בשקל)הוא אולי להוציא אותה מהגן עד לקיץ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות חורף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הזמן חולה

    ד''ר דני מירון
    27/01/2008

    שלום
    למה היא 10 ימים בבית על כל מחלה ?. אם היא מבריאה במהירות תמונת הדם שלה תקינה והיא מתפתחת היטב לא צפויה בעיה ולדעתי אין להוציאה מהגן. זה צפוי שנכנסים למעון להידבק במחלותיו - יש כאלב שעושים זאת ביתר כמו ביתך, כנראה. אני מציע להיוועץ עם רופא הילדים שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו