חיסון גיל שנתיים

מנהל הפורום

ד``ר אריק האס
ד"ר אריק האס
לקביעת תור אצל ד"ר אריק האס ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון גיל שנתיים
    אן
    02/10/2012

    שלום רב

    הבן שלי בן שנתיים ושלושה חודשים.

    היה אמור לעשות את החיסון של גיל שנתיים לפני כחודש אבל כיוון שכבר חודשיים סובל מפריחה בגוף , לאחר בדיקות אצל רופאים שונים , ככל הנראה הפריחה הינה כתוצאה של מחלת הנשיקה שבה חלה לפני מספר חודשים

    לפני חודש רופאת ילדים המליצה לא לבצע את החיסון בגלל הפריחה

    שאלתי הינה עד מתי ניתן לדחות את החיסון של גיל שנתיים , האם ניתן לבצע אותו למרות הפריחה והאם כדאי ?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון גיל שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון גיל שנתיים - תגובה

    ד''ר אריק האס
    04/10/2012

    אן,

    תודה על השאלה. הגיל הוא גיל מינימום, אין בעיה לחכות כל עוד שזה המלצת הרופא. מצד שני אם מדובר בפריחה כרונית, אין אינדקציה רפואית לדחות את החיסון אם לא מדובר בחום או סימנים אחרים של מחלה חריפה (פריחה שקיימת 3 חודשים היא לא נחשבת חריפה). אז התשובה להיות בקשר עם רופא המטפל. כמובן כל עוד שלא התחסן למחלה ספציפית, אין הגנה מלאה נגד אותה מחלה. אם החיסונים עד גיל שנתיים מעודכנים, מדובר רק בחיסון נגד צהבת A.

    בברכה,
    ד"ר אריק האס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו