אנא הוציאו את החששות מליבי

מנהל הפורום

ד``ר אריק האס
ד"ר אריק האס
לקביעת תור אצל ד"ר אריק האס ללא פרסום בפורום
 
  • אנא הוציאו את החששות מליבי
    אפרת
    16/11/2009

    התינוק שלי בן שבועיים ועליי לחסנו לפי תוכנית החיסונים של טיפת חלב אבל אני מאוד חוששת מהחיסונים הללו בעיקר מחיסון השעלת ומהחיסון של גיל שנה (אדמת חצבת כמדומני).
    יש כל מיני שמועות מפחידות לגבי החיסונים הללו האם עליי לדחות את מתן החיסונים הללו האם יש בסיס לחששותיי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסונים

    ד''ר גליה ברקאי
    16/11/2009

    שוב ושוב עולים החששות מהחיסונים. פעם אחת ולתמיד - החיסונים הם המוצר הרפואי שאולי תרם הכי הרבה להפחתת תחלואה ותמותה ממחלות זיהומיות ואף העלים מחלות קטלניות כמו אבעבועות שחורות מהעולם.
    חיסוני השגרה הוכנסו לשימוש לאחר שבוצעו מחקרים על אלפים רבים של ילדים וכל החיסונים עליהם את מדברת ניתנים כשגרה לא רק בארץ אלא בכל המדינות המפותחות (ארה"ב, כל מדינות אירופה) מזה שנים, ללא בעיות מיוחדות. כולם יעילים ובטוחים מאוד. החיסונים ניתנים בגיל הרך מכיוון שבגילאים אלה המחלות כנגדן מחסנים הן המסוכנות ביותר! כולנו (כנראה שגם את) קיבלנו פחות או יותר את אותם חיסונים בגיל הילדות (היום החיסונים אף יותר מטוחים) - קרה לך משהו? אין לך סיבה לחשוש ממתן החיסונים.
    יש לכולנו סיבה רצינית לחשוש מכך שפחדים מחיסונים יגרמו לעליית תחלואה ממחלות מהן כבר שכחנו והדבר יחשוף את ילדינו למחלות מסוכנות (האם שמעת היום בחדשות על התפרצות של מחלת החזרת באוכלוסייה חרדית לא מחוסנת?).
    אם את רוצה להגן על בנך, הקפידי לחסנו בכל חיסוני השגרה!
    בברכת בריאות שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אפרת
    17/11/2009

    תודה על תשובתך המהירה. ברצוני לשאול האם כדי לפצל את החיסונים במיוחד המחומש וכדומה או שאין מניעה לעשותם במתכונת הזו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיצול חיסונים

    ד''ר גליה ברקאי
    17/11/2009

    אין יתרון בפיצול החיסונים. לדעתי עדיף לעשות את כל החיסונים בפעם אחת, דבר המונע דחיות נוספות עקב מחלות חום וכו'.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו