דלקת ראות-תינוקות

מנהל הפורום

ד``ר אריק האס
ד"ר אריק האס
לקביעת תור אצל ד"ר אריק האס ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת ראות-תינוקות
    Vali
    24/01/2010

    שלום רב,
    אני אמא לשתי בנות, בת 8.5 חודשים ובת שנה ואחד עשרה חודש. שתי חולות נמצאות בבית בגלל דלקת ראות שהתגלה לפני שבוע. הקטנה כבר אחרי טיפול אנטיביוטי והגדולה באמצע. השאילה: 1. האם אפשר להוציא אותם החוצה?
    2.איזה טיפול יכול לעזור נגד שיעול שלא עובר?
    3.מתי אפשר להכניס אותם לגן?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת ראות-תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת ריאות

    ד''ר גליה ברקאי
    24/01/2010

    ההמלצות המדויקות לגבי 2 בנותייך יכולה להיעשות רק לאחר בדיקתן ותשאול פרטני על מהלך המחלה. באופן כללי:
    1. אין בעיה להוציא אותן החוצה. אפילו די מומלץ לחשוף אותן לאוויר צח (בבית יש לפתוח חלונות), רק דאגי להלביש אות היטב.
    2. בילדים, כשיש שיעול צריך למצוא את הסיבה ולטפל בה. אם הסיבה היא דלקת ריאות, הטיפול האנטיביוטי יפתור את הבעיה, ובינתיים, דרך השיעול, הגוף מפנה החוצה את גורמי המחלה - ז"א שהשיעול בעצם עוזר להן להחלים...
    3. מכניסים לגן כשהחום יורד לפחות ל-24 שעות והן מרגישות טוב ויכולות לתפקד באופן מלא.
    חורף קל ובריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו