מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בליעת גוף זרלי25/12/2011
שלום רב,
אני בת 30, נוטה לעיתים לסבול מריפלוקס וצרבות- ללא טיפול רפואי. מנסה להקפיד על תזונה וזה לרוב עוזר.
לפני פחות מ-24 שעות בלעתי בטעות ציפורן שלם (תבלין) כששתיתי תה.
בעיקר מאוד נלחצתי מזה וחששתי שזה עלול לשרוט את דפנות הושט או הקיבה.
הלכתי לישון עם הגבהה בכרית, ובבוקר חשתי קושי מסויים בבליעה, וקצת בחילה. לא היו הקאות. הופניתי לאא"ג. הוא בדק לי את הגרון באמצעות מראה זעירה, ואמר שלא רואה שיש שם גוף זר, אולי רק שריטה.
קיבלתי הוראות לשתות הרבה ולאכול דברים רכים.
היום אני מרגישה לחץ קל באזור החזה והקיבה (שמוכר לי לרוב אחרי שאני אוכלת יותר מדי או דברים לא מתאימים כמו שומן, מזון חומצי וכו').
האם זה יכול להיות מסוכן וכדאי לברר עם גסטרואנתרולוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעת גוף זר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/12/2011מציע לנסןת דרך הרופא המאפל כדור שמפסיק חומצה כגון אומפרדקס ואם אין שיפור יש להפנות לרופא גסטרו לעשות גסטרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריטה בגרון ובושט
עדי27/12/2011שלום שוב,
בהמשך להודעתי הקודמת- שבלעתי בטעות ציפורן התבלין:
לאור תחושה של אי נוחות בבליעה ושריפה באזור הושט- הופניתי שוב לאא"ג.
גם הוא לא ראה גוף זר באזור הגרון, אבל הבחין במס' שריטות באזור של הכניסה לושט.
הוא נתן לי אנטיביוטיקה "אוגמנטין 875" לנטילה לשבוע על מנת שלא יתפתח זיהום.
לאחר לקיחת הכדור (המחולק לשניים) התחיל לשרוף לי מאוד באזור הוושט.
א. האם להמשיך לדעתך בטיפול האנטיביוטי?
ב. האם יש סיכוי לנזק בוושט מעבר לשריטה?
ג. אני מאובחנת כבעלת חוסר בפקטור קרישה 11 (קרישת חסר)- האם זה משמעותי במקרה של שריטה בוושט?
ד. האם כדאי לפנות לרופא אא"ג נוסף/גסטרואנטרלוג או פשוט לחכות שזה יעבור?
ה. אני אמורה לעבור גסטרוסקופיה בקרוב (על רקע צרבות) האם כדאי להקדים/לדחות את זה לאור האמור לעיל?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריטה בגרון ובושט - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק27/12/2011מציע להמשיך עם אוגמנטין- לדעתי הגירוי רק בגלל שזה כדור גדול.
מציע לדחו גסטרוסקופיה עד שמרגישים יותר טוב.
אין השפעה כעת של חוסר פקטור 11.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

