בליעת גוף זר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בליעת גוף זר
    לי
    25/12/2011

    שלום רב,
    אני בת 30, נוטה לעיתים לסבול מריפלוקס וצרבות- ללא טיפול רפואי. מנסה להקפיד על תזונה וזה לרוב עוזר.
    לפני פחות מ-24 שעות בלעתי בטעות ציפורן שלם (תבלין) כששתיתי תה.
    בעיקר מאוד נלחצתי מזה וחששתי שזה עלול לשרוט את דפנות הושט או הקיבה.
    הלכתי לישון עם הגבהה בכרית, ובבוקר חשתי קושי מסויים בבליעה, וקצת בחילה. לא היו הקאות. הופניתי לאא"ג. הוא בדק לי את הגרון באמצעות מראה זעירה, ואמר שלא רואה שיש שם גוף זר, אולי רק שריטה.
    קיבלתי הוראות לשתות הרבה ולאכול דברים רכים.
    היום אני מרגישה לחץ קל באזור החזה והקיבה (שמוכר לי לרוב אחרי שאני אוכלת יותר מדי או דברים לא מתאימים כמו שומן, מזון חומצי וכו').
    האם זה יכול להיות מסוכן וכדאי לברר עם גסטרואנתרולוג?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בליעת גוף זר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליעת גוף זר - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    25/12/2011

    מציע לנסןת דרך הרופא המאפל כדור שמפסיק חומצה כגון אומפרדקס ואם אין שיפור יש להפנות לרופא גסטרו לעשות גסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריטה בגרון ובושט

    עדי
    27/12/2011

    שלום שוב,
    בהמשך להודעתי הקודמת- שבלעתי בטעות ציפורן התבלין:
    לאור תחושה של אי נוחות בבליעה ושריפה באזור הושט- הופניתי שוב לאא"ג.
    גם הוא לא ראה גוף זר באזור הגרון, אבל הבחין במס' שריטות באזור של הכניסה לושט.
    הוא נתן לי אנטיביוטיקה "אוגמנטין 875" לנטילה לשבוע על מנת שלא יתפתח זיהום.
    לאחר לקיחת הכדור (המחולק לשניים) התחיל לשרוף לי מאוד באזור הוושט.

    א. האם להמשיך לדעתך בטיפול האנטיביוטי?
    ב. האם יש סיכוי לנזק בוושט מעבר לשריטה?
    ג. אני מאובחנת כבעלת חוסר בפקטור קרישה 11 (קרישת חסר)- האם זה משמעותי במקרה של שריטה בוושט?
    ד. האם כדאי לפנות לרופא אא"ג נוסף/גסטרואנטרלוג או פשוט לחכות שזה יעבור?
    ה. אני אמורה לעבור גסטרוסקופיה בקרוב (על רקע צרבות) האם כדאי להקדים/לדחות את זה לאור האמור לעיל?

    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריטה בגרון ובושט - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    27/12/2011

    מציע להמשיך עם אוגמנטין- לדעתי הגירוי רק בגלל שזה כדור גדול.
    מציע לדחו גסטרוסקופיה עד שמרגישים יותר טוב.
    אין השפעה כעת של חוסר פקטור 11.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו