מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי תופתרוני26/12/2011
שלום רב,
ראשית, אני רוצה להודות לכם על הפורום הנהדר הזה.
הצלחתי להשיג תור לרופא גסטרו לעוד שבועיים אך עד אז אני מנסה ללמוד מה יכול לגרום למצב בו אני מצוי ואשמח לעזרתכם כי הכאב בלתי נסבל.
אין לי IBS, ולמיטב ידיעתי גם לא IBD (אם כי אחי ודודי סובלים מקוליטיס), מצב היציאות תקין לחלוטין, אין בחילות ואין צרבות.
מה שכן יש, שהבהיל אותי מאוד, זה התקפים של כאב בטן חזק שנמשך חצי שעה (ההתקף האחרון נמשך כשעה). התחושה היא שאזור רום הבטן עולה באש, הכאב כל כך חזק שאני רוצה שמישהו יהרוג אותי באותו הרגע (ואני ידוע כבעל סף כאב גבוה מאוד - לכן נבהלתי מעוצמת הכאב. זה משהו שלא חוויתי מימי).
שקלתי אפשרות של כיב בקיבה אבל זה לא לגמרי מתאים בסימפטומים.
היו לי 6 התקפים בלבד.
התקף מגיע אחת לכמה שבועות.
אין שום סדר או היגיון בזמן הופעתם -
אך הם תמיד תמיד מופיעים בלילה ומעירים אותי מהשינה!!!
הם גם לא קשורים לאוכל מסויים (שקלתי אפשרות שהם מגיעים בגלל העדר אוכל בקיבה בשעת לילה והצפת מיצי עיכול)
אין בחילות
אין צרבות
אני כן סובל מטחורים ומפיסורה שמסרבת להחלים למרות טיפול אינטנסיבי (ממש לאחרונה זה במעקב צמוד אצל פרוקטולוג)
ואולי יהיה נכון גם לציין שיש בסביבתי המון אנשים עם הליקובקטר פילורי. אך הבנתי שיש אותו ל 90% מהאנשים ושהוא לא בהכרח הגורם לכאבים מהסוג הזה.
לבת שלי התינוקת היה לא מזמן קמפילובקטר והיא טופלה באנטיביוטיקה.
אחד הפחדים שלי שהרופא יפתור אותי עם אומפרדקס (מעולם לא נטלתי) במקום להפנות אותי לבדיקות.
אני לא היפוכונדר (ההפך הגמור) אך כן פתאום חושש מסרטן קיבה וכדומה.
אשמח לרעיונות מה יכול לגרום לכאבי תופת כאלה, שאינם עקביים כלל, לא קשורים לאוכל, ומגיעים רק בלילה ומעירים מתוך שינה, והתדירות שלהם נמוכה יחסית, עם רקע של טחורים ופיסורה.
חן חן
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי תופת - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/12/2011קשה לי לתת אבחנה דרך הפורום.
מציע לדבר עם הרופא המטפל לגבי טיפול נגד חומצה לפני הביקור בגסטרו.
ההחלטה לגבי גסטרוסקופיה גם תלויה בגיל החולה שלא ציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
רוני26/12/2011תודה על תשובתך המהירה.
אני מבין שלא ניתן לאבחן בפורום ולא מצפה לזה. בשביל זה קבעתי תור לרופא גסטרו.
רק רציתי לשמוע חוות דעת של בעל מקצוע לגבי הגורמים האפשריים לכאבים מהסוג הזה.
גילי הוא 35.
תודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה
רוני27/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק27/12/2011הכאב יכול להיות ממקור קיבה ותריסריון וושט וגם מכיס המרה.
אנני חושב שיש מקור ממערכת העצבים.
מעבר לזה קשה לי לומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

