מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעול מתמשךzvi31/12/2011
לא יודע באיזה פורום לשאול...ובכ"ז
בן 57 בריא בדר"כ. לוקח סימובסטטין 10 מ"ג + Q10 אומגה 3. הולך 5 ק"מ 5 פעמים בשבוע.
משתעל בצורה מוזרה (אסביר) מספטמבר. הייתי אצל פרופ מוכר בתחום ריאות ואלרגיה. עשה לי צילום ריאות, תפקוד ריאות בדיקות אלרגיה ובדיקה לשלו אסמה..הכל תקין. הציע לקחת אומפרה 10 מ"ג חצי שעה לפני אוכל בבוקר ובערב. (לוקח שבועיים אין שיפור) בדיקות דם כולם בתחום ! (אולי צריך עוד בדיקות שלא עשיתי.....
הייתי א.א.ג. בדק...אמר לא מהאף נתן לי טיפות פליקסונס 3 שבועות ועוד משהו ליבש...לא עזר.
מה אני מרגיש ?
בלילה אני ישן כמו תינוק...בלי שיעול ! כשמתעורר ועדיין שוכב..אין שיעול.
יש לי צרבת אחת לחודשיים שלושה...מעט מאוד..(לא מעשןולא שותה)לפני 6 חודים למשך חודשיים שלושה...אחת לשבועיים....בלילה הייתי מתעור כי הרגשתי שעולה לי מין חומצה לא נעימה...אחרי דקה נירדמתי. אין לי את זה מספטמבר...
כיום מאז סוף ספטמבר ברגע שאני קם..מתחיל שיעול עם ליחה..מן גושים קטנים וצהובים (מתנצל על התיאור..) וגם קצת נוזלת...זה נעשה בשעה הראשונה של הבוקר..
במשך היום יש מעט שיעול עם ליחה...
בערב שאני בישיבה במיטה...שוב מן התקפה של שיעול עם ליחה...
התחלתי לאכול רק גבינת עזים..שותה קפה עם חלב עזים..וזה כ"כ רע...יאללה מנסים...
כשאני עושה את ההליכה היומית שלי ..אין לי שיעול !
====== בבקשה...איזה רופא ובאיזה תחום אני אמור ללכת ?======
תודה רבה על עצתך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול מתמשך - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק31/12/2011יתכן קשור לרפלוקס למרות שאתה לא סובל כל כך מצרבת.
מציע לנסות מינון גבוה יוצר של אומפרדקס - עד 40 מג 2x למשך חודש חודשיים.
לאחר מכן להפנות לרופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

