כאב בבטן העליונה,סוג של לחץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בבטן העליונה,סוג של לחץ
    טניה
    07/01/2012

    שלום,
    מזה כמה חודשים יש לי כאב בטן עליונה , הכאב לא חד והוא בא והולך באותו התקף,ההתקפים יכולים להופיע כל יום, יכולים להופיע פעם בשבוע או פעם בכמה ימים,שמתי לב שזה קורה לי כמה שעות לאחר ארוחת צהריים המלאה, הרבה פעמים זה חוזר על עצמו באותה השעה בימים שונים..אם אני מקפידה לאכול משהו אז הכאב ברוב המקרים לא יגיע,אם שותה קפה בבוקר ללא אוכל אז הכאב יופיע,יש לציין שכבר שנים יש לי בעיות בקיבה כגון גזים רבים ממזון כזה או אחר..לפעמים שלשולים,עצירות..נפיחות רבה בבטן,אבל עניין הכאב הוא חדש והאמת גם מלחיץ,חוץ מהכאב אני מרגישה בסדר אין שינויים בהרגשה כללית,כמו כן אני בטיפולי פוריות אם זה משנה..מה זה יכול להיות? יש לי תור לרופא רק ב22.02 עד אז אני בלחץ כמובן
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בבטן העליונה,סוג של לחץ - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    07/01/2012

    קיים קשר לאוכל ולפיכך כדאי לבצע וגסטרוסקופיה לשלילת כיחב או דלקת או לפחות תבחין נשיפה. הייתי מוסיעף גם US לשלילת ממצא ביליארי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו