שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    חני
    10/01/2012

    שלום רב לפני ארבעה חודשים נשלחתי לבדיקתUS בשל GGT חורג יש לי גרייבס וזה כך חורג כבר שנים בבדיקה מצאו כבד מעט שומני הרופאה ששללה בבדיקות הדם את כל במחלות שקשורות לכבד וכולן תקינות לכן הציעה לחזור על הבדיקה בעוד כשלושה חודשים וכך עשיתי.בבדיקה השניה הטכנאי היה מאד מבולבל וחסר סבלנות אמר תחילה אבן בדרכי מרה לאחר מיכן חזר בו אמר עוד מונח רפואי ושוב חזר בו ולבסוף כתב וירסונג מורחב עד 4 ממ לבלב ללא מימצא פוקאלי חשוד כבד דרכי מרה וכל השאר תקין,והמליץ על סיטי.מיותר לציין כמה מבוהלת הייתי פניתי שוב לרופאה סיפרתי מה קרה והיא החליטה שהשתלשלות הדברים לא מוצאת חן בעניה לכן היא שולחת אותי לרופא מומחה לUSשיחזור שוב על הבדיקה ולאחר שבוע חזרתי על הבדיקה והסיכום היה הסננה קלה במרקם הכבד כל השאר לא מורחב בלי שום ממצא חשוד והכל תקין אבל מאז אני בחרדות קשות פוחדת אפילו לגשת לבדיקות כי קראתי באנטרנט שוירסונג מורחב יכול להצביע על סרטן לבלב ואני כבר לא יודעת למי להאמין בבקשה דר אשמח לשמוע מה דעתך אציין שגופנית אני מרגישה טוב רצה כל יום שלשה קלומטר אבל הפחד לא מרפה אשמח מאד לשמוע דעתך
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    12/01/2012

    כבד שומני ללא חשיבות לרוב.
    us זו בדיקה שמאוד תחויה במבצע - ולכן לפעמים רואים ולפעמים לא.
    אני מציע להחזור על us של הוירסונג.
    אם עדיין 4 מ"מ לעשות mri - בדיקה ללא קרינה שיכול לשלל בעיה כלשהיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו