מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהחני10/01/2012
שלום רב לפני ארבעה חודשים נשלחתי לבדיקתUS בשל GGT חורג יש לי גרייבס וזה כך חורג כבר שנים בבדיקה מצאו כבד מעט שומני הרופאה ששללה בבדיקות הדם את כל במחלות שקשורות לכבד וכולן תקינות לכן הציעה לחזור על הבדיקה בעוד כשלושה חודשים וכך עשיתי.בבדיקה השניה הטכנאי היה מאד מבולבל וחסר סבלנות אמר תחילה אבן בדרכי מרה לאחר מיכן חזר בו אמר עוד מונח רפואי ושוב חזר בו ולבסוף כתב וירסונג מורחב עד 4 ממ לבלב ללא מימצא פוקאלי חשוד כבד דרכי מרה וכל השאר תקין,והמליץ על סיטי.מיותר לציין כמה מבוהלת הייתי פניתי שוב לרופאה סיפרתי מה קרה והיא החליטה שהשתלשלות הדברים לא מוצאת חן בעניה לכן היא שולחת אותי לרופא מומחה לUSשיחזור שוב על הבדיקה ולאחר שבוע חזרתי על הבדיקה והסיכום היה הסננה קלה במרקם הכבד כל השאר לא מורחב בלי שום ממצא חשוד והכל תקין אבל מאז אני בחרדות קשות פוחדת אפילו לגשת לבדיקות כי קראתי באנטרנט שוירסונג מורחב יכול להצביע על סרטן לבלב ואני כבר לא יודעת למי להאמין בבקשה דר אשמח לשמוע מה דעתך אציין שגופנית אני מרגישה טוב רצה כל יום שלשה קלומטר אבל הפחד לא מרפה אשמח מאד לשמוע דעתך
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק12/01/2012כבד שומני ללא חשיבות לרוב.
us זו בדיקה שמאוד תחויה במבצע - ולכן לפעמים רואים ולפעמים לא.
אני מציע להחזור על us של הוירסונג.
אם עדיין 4 מ"מ לעשות mri - בדיקה ללא קרינה שיכול לשלל בעיה כלשהיא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

