טחורים מהליכת ספורט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים מהליכת ספורט
    הילית
    31/01/2012

    אני מתעמלת על מכשיר הליכה כ40 דקות מידי יום (במשך חודש) - מהירות בערך 7.5 - 7.7 קמש. בד בבד עם דיאטה מאוזנת שאני עושה.

    לפני יומיים הרגשתי במהלך הריצה (יתכן ואז הלכתי אפילו על מהירות 7.9)אי נוחות קלה באיזור התחתון - לא בפי הטבעת אלא אזור קדמי יותר, אולי בסמוך לאזור המחבר את הרגל... סליחה שאינני מצליחה להגדיר
    לא התייחסתי והמשכתי ללכת.
    לאחר מכן (לא זוכרת אם ממש ישיר....) החלו כאבי טחורים נוראים - גם חיצוניים וגם פנימיים.

    האם זה כתוצאה מהליכה מאומצת ? (אני מקפידה גם כשאני עייפה)

    מה מומלץ ? להפסיק ? איך אמשיך לשרוף קלוריות ?

    (אם זה רלוונטי - אציין שהתחלתי לשתות יותר תה ביום וכוס אחת קפה - לפני כן לא שתיתי דברים אלו, זה קשור?)

    מודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים מהליכת ספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים מהליכת ספורט - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    02/02/2012

    הליכה אינה גורמת לטחורים עצירות גורמת להם אך ההליכה המרובה כמו גם נסיעה על אופניים גורמים לטחורים או לפיסורה או סתם לאקזמה מקומית לכאוב בשל החיכוך וההזעה אם האזור כואב כדאי להפסיק לזמן מה ולטפל בטחורים אם בכך מדובר-כדאי לבדוק קלינית הענין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו