חיידקיים SIBO

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידקיים SIBO
    דנה35
    04/02/2012

    לפני כחצי שנה, היו לי המון גזים,ויציאות משתנות..הייתי עם הכאבים בערך כשנה וחצי.שעיתי בדיקות, והרופא אמר שיש לי SIBO, קיבלתי טיפול של אנטביוטקה..עזר בדיוק לחודש, ואז התסמינים חזרו שוב..
    לפני כחודש וחצי, התחלתי דיקור סיני של פעם בשבוע, ומטיפול לטיפול הרגשתי טוב..עד שיום אחד יצא לי המון המון ריר ללא יציאה (נראה כמו נזלת..),זה מרגיש כאילו הגוף מוציא משהו לא טוב עם ריח חזק ורע , ואז נאמר לי שהגוף פשוט מוציא את החיידקים וזה סימן טוב, ובאמת הרגשתי הקלה, ואז המשכתי עם הדיקור, והיציאות חזרו למצב נורמלי, הגזים נעלמו, ולא היה ריר, ואכלתי כל מה שרציתי...
    עכשיו אני 3 שבועות ללא דיקור, אבל היום חזרו לי הכאבים בטן, והרעשים המוזרים, וכשנכנסתי לשירותים שוב יצא לי הריר עם יציאה ממש קטנה (אני ביומיים האחרונים עם יציאה קטנה ביותר)
    יכול להיות שהחיידיקים חזרו אחרי 3 שבועות? האם זה מסוכן? אשמח לשמוע את דעתך
    והאם הריר הזה זה באמת דבר שאמור להתנקות מהגוף? סימן טוב? בדרכ אחרי שזה יוצא אני מרגישה הקלה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידקיים SIBO

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידקיים SIBO - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    05/02/2012

    יכול להיות שיש לך גם תסמונת מעי רגיש בנוסף. אינני ממאמיני האקופונקטורה אך אם הטיפול בזה עזר, שקלי טיפול נוסף. כדאי לבצע בדיקות דם וצואה ולהבדק ע"י גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    דנה35
    05/02/2012

    עשיתי בדיקות דם והכל היה תקין...וגם כל התקופה האחרונה הרגשתי טוב, היציאות היו בסדר גמור , רק שעכשיו התחיל הריר לצאת , ויש לי רעשים חזקים כאילו שמשהו עובד לי במערכת העיכול...
    האם זה משהו מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו