בדיקת גסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן

    אידית
    12/02/2012

    תודה על תגובתך.
    1.אני סובלת מכאבי בטן עזים כבר 10 חו'ד אז מה העדיפות בגיל 24 לבצע סיטי בטן
    או בדיקת קולונסקופיה פולשנית?
    2.מה ההבדל בין אומפרדקס 20מ'ג 1 ליום לבין לנטון 30מ'ג 2 ליום,והאם ניתן לפתח היתמכרות(תלות)בכדור לנטון כמו שקראתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת גסטרוסקופיה
    אידית
    09/02/2012

    שלום רב אני בחורה בת 24 הנני סובלת מכאבי בטן חזקים מזה 10 חודשים המתחזקים לאחר אכילה עשיתי בדיקת גסטרו נבדקו ושט קיבה ותריסריון ובוצע תרגיל היפוך והתוצאות ושט-הרירית בחלק השסטלי היפאמית,קיבה-בץמץפ,תריסריון-בצל וחלק שני תקינים.סיכום: בדיקה תקינה
    אבחנה: .ESOPHAGEAL REFLUX
    אני נוטלת מזה 4 חודשים כדור אומפרדקס 20 מ"ג פעם ביום כיום אני מרגישה לא טוב שאני לוקחת את הכדור מרגישה שורף באיזור הוושט והגרון והלשון שינתה את הצבע.
    אני רוצה לדעת אם יש צורך לנטול כדורים קבועים? או שאפשר בלי?
    והאם אני זקוקה לבצע עוד בדיקות כגוןדם או סיטי לבטן.
    ולגביי המעיים אני מרגישה שהכאבים גם משם והאם ניתן לבדוק את איזור המעיים ללא בדיקה פולשנית אלא ע"י בדיקת סיטי?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת גסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    09/02/2012

    נראה לי שיש מקום לנטל הטיפול קבוע ואולי במינון יותר גבוה- אפילו עד 4 כדורים ליום של אומפרדקס.
    לא ברור לי אם הכאב ממקור המעי ולא ואנני בטוח שct בדיקה טובה לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כאבי בטן

    אידית
    10/02/2012

    אינני מרגישה שיש לי רפלוקס(צרבת),גם לא את התסמינים שמופיעים כתוצאה מכך.
    אלא הכאבים בחלק התחתון של הבטן גם לאחר אכילה הבטן נימתחת ומיתנפחת מכאבים. והכאבים בעת העיכול כחצי שעה לאחר האכילה כמו רעידות של הבטן התחתונה.
    בנוסף לאחר בדיקת הגסטרוסקופיה כשניגשתי לרופא הוא אמר אינני בטוח שיש דלקת בושט הוא אומנם ניראה אדום מעט אך ללא פצעים. ברצוני להפסיק את נטילת התרופות האם אגרום נזק לאזור הושט?
    ובנוסף כיצד אוכל להמשיך בבירור אחר כאבי הבטן(התבצע גסטרוסקופיה, וus בטני)
    איך אוכל לבדוק את איזור המעיים ?(שלפי תחושותי הכאב העז ניגרם מאזור זה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כאבי בטן - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    11/02/2012

    לדעתי אין בעיה להפסיק האומפרדקס.
    אם יש כאבי בטן תחתון יש מקום לשקול קולונוסקופיה בחשד למקור במעי הגס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו