מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
כאבי בטן
אידית12/02/2012תודה על תגובתך.
1.אני סובלת מכאבי בטן עזים כבר 10 חו'ד אז מה העדיפות בגיל 24 לבצע סיטי בטן
או בדיקת קולונסקופיה פולשנית?
2.מה ההבדל בין אומפרדקס 20מ'ג 1 ליום לבין לנטון 30מ'ג 2 ליום,והאם ניתן לפתח היתמכרות(תלות)בכדור לנטון כמו שקראתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גסטרוסקופיהאידית09/02/2012
שלום רב אני בחורה בת 24 הנני סובלת מכאבי בטן חזקים מזה 10 חודשים המתחזקים לאחר אכילה עשיתי בדיקת גסטרו נבדקו ושט קיבה ותריסריון ובוצע תרגיל היפוך והתוצאות ושט-הרירית בחלק השסטלי היפאמית,קיבה-בץמץפ,תריסריון-בצל וחלק שני תקינים.סיכום: בדיקה תקינה
אבחנה: .ESOPHAGEAL REFLUX
אני נוטלת מזה 4 חודשים כדור אומפרדקס 20 מ"ג פעם ביום כיום אני מרגישה לא טוב שאני לוקחת את הכדור מרגישה שורף באיזור הוושט והגרון והלשון שינתה את הצבע.
אני רוצה לדעת אם יש צורך לנטול כדורים קבועים? או שאפשר בלי?
והאם אני זקוקה לבצע עוד בדיקות כגוןדם או סיטי לבטן.
ולגביי המעיים אני מרגישה שהכאבים גם משם והאם ניתן לבדוק את איזור המעיים ללא בדיקה פולשנית אלא ע"י בדיקת סיטי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק09/02/2012נראה לי שיש מקום לנטל הטיפול קבוע ואולי במינון יותר גבוה- אפילו עד 4 כדורים ליום של אומפרדקס.
לא ברור לי אם הכאב ממקור המעי ולא ואנני בטוח שct בדיקה טובה לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך כאבי בטן
אידית10/02/2012אינני מרגישה שיש לי רפלוקס(צרבת),גם לא את התסמינים שמופיעים כתוצאה מכך.
אלא הכאבים בחלק התחתון של הבטן גם לאחר אכילה הבטן נימתחת ומיתנפחת מכאבים. והכאבים בעת העיכול כחצי שעה לאחר האכילה כמו רעידות של הבטן התחתונה.
בנוסף לאחר בדיקת הגסטרוסקופיה כשניגשתי לרופא הוא אמר אינני בטוח שיש דלקת בושט הוא אומנם ניראה אדום מעט אך ללא פצעים. ברצוני להפסיק את נטילת התרופות האם אגרום נזק לאזור הושט?
ובנוסף כיצד אוכל להמשיך בבירור אחר כאבי הבטן(התבצע גסטרוסקופיה, וus בטני)
איך אוכל לבדוק את איזור המעיים ?(שלפי תחושותי הכאב העז ניגרם מאזור זה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך כאבי בטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק11/02/2012לדעתי אין בעיה להפסיק האומפרדקס.
אם יש כאבי בטן תחתון יש מקום לשקול קולונוסקופיה בחשד למקור במעי הגס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

