האם כבד שומני?? האם היפטיטיס??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם כבד שומני?? האם היפטיטיס??
    לילך
    17/02/2012

    שלום רב,

    אני בת 35,כבר חצי שנה,לאחר בדיקות, נקייה מסרטן השחלה טפו טפו.(לפני חצי שנה סיימתי טיפולי כימותרפיה וסטרואידים).עלי לציין שמרגישה טוב סהכ למעט התופעות שיתוארו מטה.

    בבדיקות דם שגרתיות נמצא כי-

    ALK PHOSPATASE 159 -האם זה שם חופף ל ALD/P?
    ESTRADIDOL-E2<44
    HEPATITIS BS AB-61.1
    שאר היפטיטיס שלילי.

    שאלתי היא, האם לאור הנתונים הללו יש חשד לצהבת זו או אחרת?
    האם יש חשד לכבד שומני?
    היתכן כי שימוש רב מאוד בסטרואידים וכימותרפיה שיבש לי את פעילות הכבד?
    והאם כאבים בבטן בצד שמאל מעלה מטה למטה מעידים על משהו הקשור לכבד?
    עלי לציין שניתן להגדיר את הכאבים כאי נוחות זה לא כאבים שגוברים אלא נותרים סטטיים..וגם לעתים אם אני אוכלת הרבה מתוק או לחלופין חריף מאוד אז ישנם רעשים מבטני..יש לי אף כאבים בפרקים בייחוד בפרקי כף היד אך בעמידה ממושכת גם בברכיים..אני מרגישה לפעמים כאילו הפרקים נחלשים מיום ליום..

    אשמח לעזרתכם,

    לילך


    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כבד שומני?? האם היפטיטיס?? - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    18/02/2012

    הפוספטזה הבסיסית שלך מוגברת, לכך יכולות להיות סיבות רבות, פחות סביר שסטרואידים, כדאי לעשות US AMA ASMA ANA וכיוב. יתכן שהאנזים הנ"ל מקורו בעצם ואת זה ישלול GGT גבוה כאהב בבטן שמאל כנראה לא קשור לענין וכן רעשי הבטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוספטזה גבוהה

    לילך
    18/02/2012

    שלום רב,

    תודה רבה על התשובה המהירה!

    האם פוספטזה גבוהה נובעת ממזון כלשהו,האם יש משהו שאוכל לעשות או להימנע ממנו בכדי שזה יחזור לתקינותו?

    ובעצם אלו סיבות יכולות להיות לפוספטזה גבוהה?

    כשאתה אומר שמקור של האנזים בעצם, יתכן כי הכימותרפיה פגעה בכך או שמא נהפוכו חלילה והסרטן עבר לעצמות?

    אני מקווה שלא. אך רציתי לברר בגדול..עד שאגש לבדיקה ותחזור תשובה יקח זמן..


    תודה מראש,
    ושבוע טוב
    לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקור הבעיה לפי GGT

    לילך
    19/02/2012

    היי לפי בדיקה בGGT שלי לפי הנורמה בתוך הטווח (באמצע) ולא גבוה.

    האם אם כך ניתן לשלול בעיה בעצם או שלא?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו