מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם כבד שומני?? האם היפטיטיס??לילך17/02/2012
שלום רב,
אני בת 35,כבר חצי שנה,לאחר בדיקות, נקייה מסרטן השחלה טפו טפו.(לפני חצי שנה סיימתי טיפולי כימותרפיה וסטרואידים).עלי לציין שמרגישה טוב סהכ למעט התופעות שיתוארו מטה.
בבדיקות דם שגרתיות נמצא כי-
ALK PHOSPATASE 159 -האם זה שם חופף ל ALD/P?
ESTRADIDOL-E2<44
HEPATITIS BS AB-61.1
שאר היפטיטיס שלילי.
שאלתי היא, האם לאור הנתונים הללו יש חשד לצהבת זו או אחרת?
האם יש חשד לכבד שומני?
היתכן כי שימוש רב מאוד בסטרואידים וכימותרפיה שיבש לי את פעילות הכבד?
והאם כאבים בבטן בצד שמאל מעלה מטה למטה מעידים על משהו הקשור לכבד?
עלי לציין שניתן להגדיר את הכאבים כאי נוחות זה לא כאבים שגוברים אלא נותרים סטטיים..וגם לעתים אם אני אוכלת הרבה מתוק או לחלופין חריף מאוד אז ישנם רעשים מבטני..יש לי אף כאבים בפרקים בייחוד בפרקי כף היד אך בעמידה ממושכת גם בברכיים..אני מרגישה לפעמים כאילו הפרקים נחלשים מיום ליום..
אשמח לעזרתכם,
לילך
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כבד שומני?? האם היפטיטיס?? - תגובה
פרופ' דורון זמיר18/02/2012הפוספטזה הבסיסית שלך מוגברת, לכך יכולות להיות סיבות רבות, פחות סביר שסטרואידים, כדאי לעשות US AMA ASMA ANA וכיוב. יתכן שהאנזים הנ"ל מקורו בעצם ואת זה ישלול GGT גבוה כאהב בבטן שמאל כנראה לא קשור לענין וכן רעשי הבטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוספטזה גבוהה
לילך18/02/2012שלום רב,
תודה רבה על התשובה המהירה!
האם פוספטזה גבוהה נובעת ממזון כלשהו,האם יש משהו שאוכל לעשות או להימנע ממנו בכדי שזה יחזור לתקינותו?
ובעצם אלו סיבות יכולות להיות לפוספטזה גבוהה?
כשאתה אומר שמקור של האנזים בעצם, יתכן כי הכימותרפיה פגעה בכך או שמא נהפוכו חלילה והסרטן עבר לעצמות?
אני מקווה שלא. אך רציתי לברר בגדול..עד שאגש לבדיקה ותחזור תשובה יקח זמן..
תודה מראש,
ושבוע טוב
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקור הבעיה לפי GGT
לילך19/02/2012היי לפי בדיקה בGGT שלי לפי הנורמה בתוך הטווח (באמצע) ולא גבוה.
האם אם כך ניתן לשלול בעיה בעצם או שלא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

