חיידק ההליקובקטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידק ההליקובקטר
    דנה35
    28/02/2012

    לפני כשנה וחצי התחילו לי כאבי בטן ובועות..כתוצאה מגזים-פניתי לרופא המשפחה שלי והוא נתן לי לעשות בדיקה של החיידק ההליקובקטר..ונאמר לי שיש לי אותו
    קיבלתי את הטיפול של 2 סוגי אנטביוטיקה,וכדור לחומציות
    קלריתרומיצין-2 כדורים ביום, אמוקסיצילין-4 כדורים ביום,ולוסק כדור בבוקר וכדור בערב..-למשך 14 יום...ולאחר מכן הרגשתי טוב
    לאחר כחצי שנה התחילו לי שוב הגזים, פניתי לרופא גסטרו-עשה לי בדיקות דם מקיפות, בדיקת נשיפה, ובדיקת צואה-הכל היה תקין, למעט שנאמר לי שיש לי אובר חיידקים במעיים,קיבלתי אנטיביוטיקה בשם Rifaximin ועוד סוג...וזה בדיוק עזר לי לחודש..ואז שוב התחילו הגזים...
    הפעם פניתי לרופא גסטרו אחר..(בגלל מעבר דירה)
    עשה לי את בדיקת נשיפה של החיידק ההליקובקטר..ונאמר לי שיש לי אותו שוב..(הפרש של 10 חודשים מהפעם הראשונה שהתגלה אצלי..)ושוב קיבלתי את אותו טיפול משולש של קלריתרומיצין-2 כדורים ביום, אמוקסיצילין-4 כדורים ביום,ולוסק..
    השאלה שלי, האם זה הגיוני שאני צריכה לשתות המון סוגים של כדורים? החיידק הזה הולך וחוזר?? הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם...תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק ההליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק ההליקובקטר - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    28/02/2012

    החידק פשוט לא הושמד ולכן כדאי לתת לו קורס אחר .(פלגיל קלבטן ולוסק עם או ללא טטראציקלין). ברם החידק אינו אחראי לריבוי גזים, נסי פרוביוטיקה או וסופחי גזים כאנצפלמד לגזים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו