שלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות...
    סנדי
    29/02/2012

    שלום רב...
    אמי סובלת מזה כחודש מבחילות, שיהוקים, הקאות בתדירות נמוכה, הזעות לילה, תחושה של עייפות והרגשה כללית לא נעימה..
    כל זה התחיל מכאב בבטן עליונה שכעת אחרי חודש עבר ונותרו הסימפטומים שציינתי לעיל...
    יש לציין כי היא אושפזה למשך שבוע שבמהלכו עשו לה אולטרסאונד בטן וסיטי בטן אשר יצאו תקינים למעט כבד שומני במקצת...
    היום היא גם עברה גסטרוסקופיה שגם יצאה תקינה.
    ברצוני לשאול מה עוד ניתן לעשות ואיזה בדיקות עוד יש לבצע כדי לגלות את מקור הבעיה.. או לחילופין האם יש חשש או חשד לאבחונים נוספים... תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין...

    סנדי
    29/02/2012

    שכחתי להוסיף גם שיש לה כאבי ראש חזקים ולחץ דם גבוה במקצת (בבית החולים אמרו כי ייתכן שלחץ הדם נובע מלחץ וחוסר ידיעה ממה מקור הכאב) במשפחתה יש עבר לחץ דם גבוה..ושוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות... - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    01/03/2012

    כללית נראה שעברה בירור סביר. יש כמובן הרבה אפשרויות נוספות-סיבות נפשיות כחרדה או דכאון, מחלת חום,גידולים כמו מחלת הוגקין ואחרים חשוב לדעת אם היתה ירידה במשקל אם יש חום, תיאבון ואיך בדיקות הדם גם בעיה נורולוגית או אנדוקרינית יכולים לגרום לכך. אין תחליף לבדיקה רצינית במרפאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית תודה רבה!!! שאלה אחרונה נוספת

    סנדי
    02/03/2012

    ראשית תודה רבה... בתשובה לשאלתך...למיטב ידיעתי בדיקות הדם יצאו תקינות.
    כמו כן היו לה רעידות לא רציונליות, חוסר תיאבון ולחילופין צורך
    להכניס משהו לגוף כמו פרוסת לחם על מנת להרגיש טוב... יש ירידה משמעותית במשקל (היא בקושי אוכלת מלבד הצורך במשהו כמו קרקר ופרוסות על מנת "להשתיק" את ההרגשה הלא נעימה...
    שכחתי לציין שאימי בת 53 וארבעה חודשים..
    אגב רופא הגסטרו הפנה אותנו לרופא נשים, היום ההינו שם והוא אמר שאין קשר ושהבדיקה תקינה.
    האם ההמלצה לבוא למרפאתך? תודה רבה רבה והמשך יום קסום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו