מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות...סנדי29/02/2012
שלום רב...
אמי סובלת מזה כחודש מבחילות, שיהוקים, הקאות בתדירות נמוכה, הזעות לילה, תחושה של עייפות והרגשה כללית לא נעימה..
כל זה התחיל מכאב בבטן עליונה שכעת אחרי חודש עבר ונותרו הסימפטומים שציינתי לעיל...
יש לציין כי היא אושפזה למשך שבוע שבמהלכו עשו לה אולטרסאונד בטן וסיטי בטן אשר יצאו תקינים למעט כבד שומני במקצת...
היום היא גם עברה גסטרוסקופיה שגם יצאה תקינה.
ברצוני לשאול מה עוד ניתן לעשות ואיזה בדיקות עוד יש לבצע כדי לגלות את מקור הבעיה.. או לחילופין האם יש חשש או חשד לאבחונים נוספים... תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין...
סנדי29/02/2012שכחתי להוסיף גם שיש לה כאבי ראש חזקים ולחץ דם גבוה במקצת (בבית החולים אמרו כי ייתכן שלחץ הדם נובע מלחץ וחוסר ידיעה ממה מקור הכאב) במשפחתה יש עבר לחץ דם גבוה..ושוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות... - תגובה
פרופ' דורון זמיר01/03/2012כללית נראה שעברה בירור סביר. יש כמובן הרבה אפשרויות נוספות-סיבות נפשיות כחרדה או דכאון, מחלת חום,גידולים כמו מחלת הוגקין ואחרים חשוב לדעת אם היתה ירידה במשקל אם יש חום, תיאבון ואיך בדיקות הדם גם בעיה נורולוגית או אנדוקרינית יכולים לגרום לכך. אין תחליף לבדיקה רצינית במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה!!! שאלה אחרונה נוספת
סנדי02/03/2012ראשית תודה רבה... בתשובה לשאלתך...למיטב ידיעתי בדיקות הדם יצאו תקינות.
כמו כן היו לה רעידות לא רציונליות, חוסר תיאבון ולחילופין צורך
להכניס משהו לגוף כמו פרוסת לחם על מנת להרגיש טוב... יש ירידה משמעותית במשקל (היא בקושי אוכלת מלבד הצורך במשהו כמו קרקר ופרוסות על מנת "להשתיק" את ההרגשה הלא נעימה...
שכחתי לציין שאימי בת 53 וארבעה חודשים..
אגב רופא הגסטרו הפנה אותנו לרופא נשים, היום ההינו שם והוא אמר שאין קשר ושהבדיקה תקינה.
האם ההמלצה לבוא למרפאתך? תודה רבה רבה והמשך יום קסום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

