כאבי קיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי קיבה
    TAW
    10/03/2012

    שלום
    בן 36 בריא בדרך כלל, בתקופה האחרונה סבלתי מכאבי ראש ,עייפות וכאבי קיבה.
    ארי שבועיים כאבי הראש והעייפות נרגעו(לא נעלמו) אך כאבי הקיבה נשארו
    כאבים בחלק העלון מרוכזים כמעט באמצע,כאבים לא נוראיים אך מפריעים,לא רציפים (3-4 פעמים ביום) עם תחושת רעב,מדי פעם יש צריבה ותחושת בחילה.
    נא עזרתכם,אני מודאג
    הזמנתי תור לגסטרולוג הוא רחוק רק בעוד חודש ומת מדאגות.

    הערה: עשיתי בדיקות דם ולא נמצאו חריגים מלבד HB 13.4 מעט נמוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי קיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו