האם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם
    א.
    31/03/2012

    שלום. אני בן 48, לא מעשן, בריא בד"כ. משקל תקין. עוסק בספורט באופן קבוע (כ 40 דקות ביום). מזה כחודשיים אני סובל מכאבים לא ממוקדים וחוסר נוחות ברום הבטן (ממתחת לצלעות ועד מעל הטבור), בעיקר בצד שמאל. הכאבים לעיתים מקרינים לגב (באזור השכמות). הכאבים אינם חזקים אבל ממושכים. עברתי את הבירורים הבאים: בדיקות דם (ספירה וכימיה כללית) ושתן תקינות. אולטרסאונד בטן עליונה - ללא ממצאים פתולוגיים. בגסטרוסקופיה גילו איזופגיטיס וגסטריטיס קלה. קיבלתי אומפרדקס 2X20 מ"ג למשך חודש ללא הקלה בכאבים. CT בטן עם שתית יוד והזרקת חומר ניגודי שבוצע לפני שבוע היה תקין לגמרי למעט הגדלה מינורית של הטחול שנבעה כנראה מזיהום ויראלי יומים קודם לבדיקה. אני בחשש גדול מסרטן הלבלב. האם לאור הבדיקות שעברתי אני יכול להרגע? אציין שבחודשים האחרונים אני בלחץ נפשי גדול עקב בן משפחה קרוב שאובחן כסובל ממחלה קשה. בעקבות החרדה איבדתי 7 ק"ג ממשקלי אך החזרתי אותם והיום המשקל והתיאבון תקינים. האם הכאבים יכולים לנבוע מלחץ נפשי ? האם מומלצות בדיקות נוספות ? תודה א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    31/03/2012

    אם גם המרקרים תקינים הייתי מסתפק בכך. היה לך ממצא פפטי שגם יכל להסביר הכאבאם יש שינוי ביציאות הייתי מוסיף קולונוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    א.
    01/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו