מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולונסקופיהקרן08/04/2012
שלום רב, לפני כשבועיים בוצעה בי בדיקת קולונסקופיה, במהלכה נכרתו 2 פוליפים דלקתיים (כדבריי הרופא). לאחר הבדיקה המשכתי ליטול אספירין וקרטיה וכתוצאה מכך, בחלוף 4 ימים החלתי לדמם בצורה מסיבית, אושפזתי בחדר המיון למשך יום להשגחה, כאשר בבדיקה לא נמצאו שרידי דם טרי. הפסקתי עם התרופות למשך מספר ימים היות ונאמר לי כי עקב נטילת התרופות מיד לאחר הבדיקה, ללא הפסקה, נוצר הדימום. מחר יהיה זה 3 שבועות לאחר הקולונסקופיה, כאשר התחלתי לקחת שוב את האספירין לפני 4 ימים, את הקרטיה לקחתי שוב כעבור מס' ימים מהשחרור מבית החולים- בהמלצת הרופאים. האם תתכן הישנות בדימום או שמא "הפצע" לאחר הפרוצדורה התאחה ואין סיבה לחשש?
לתשובתכם אודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/04/2012דימום לאחר פוליפקטומיותלמספר ימים אינו נדיר בד"כ לא יותר משבוע. אספירין אגב וקרטייה הינם אותה תרופה. אם הדימום פסק ניתן לחדש האספירין לאחר מספר ימי הפסקה ללאדימום, באם האספירין חיוני לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
אנונימי09/04/2012שלום רב,
תודה לך על המענה. שתי התרופות אותן אני נוטל הן פלוויקס וקרטיה(חל בלבול עם כינוי פלוויקס כ"אספירין"). אם כך, לאחר שלא היה דימום במשך מספר ימים חידשו לי את התרופות, מבחינת מקום הקולונוסקופיה עצמו, האם התאחה המקום?
בנוסף, דימום מסיבי אינו נדיר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה בבקשה.
קרן12/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/04/2012קרוב לוודאי שאפשר אכן לחדש הטיפול ואין צורךלדאוג צפה בצואתךמספר ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

