מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בבקשהנתי09/04/2012
הייתי במגע מיני בתאריך 1.1.12 עקב חתך ביד עשתי בדיקות ל-hiv שיצאו שליליות אך בצהבת קיבלתי את התוצאות האלה האים אפשר לפרש לי אותם והם בוצעו ב-25.3.12 רציתי לישאול למה החיסון קשור חוסנתי בצבא לפני 18 שנה. לפי הבנתי אני אמור לחזור על הבדיקה לאחר חצי שנה ? האים אני ניחשב נשא ? האים אני מדבק לפי תוצאות אלה ? האים צהבת c היה כבר מופיע בבדיקות במידה ונידבקתי ?האים יש אפשרות להיתחסן ל b לפי התוצאות האלה? ויש עוד בדיקה HBV DNA Quant. IU/mL לא בוצע נא ראה הנחיות לבדיקה במדריך הבדיקות 19 IU/mL = 100 Copies/mL BD1 - HB Surface Ag Nonreactive BD1 HB Surface Ab mIU/mL >1000.0 Reactive BD1 HB Core Ab IgG&IgM Reactive BD1 Hepatitis C Ab Nonreactive BD1 תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012יש לך נוגדנים כנגד קור ואנטיגן מעטפת ללא אנטיגן מעטפת-משמע עברת הפטיטיס B ונרפאת אין לך כנגד C משמע אין לך הפטיטיס C לא ברור לי מה יש לך 100IU/ML לא כתבת יתכן שמדובר בבגדיקה של HBV DNA ואם כך הרי היא חובית??? אולם איש לא בודק זאת אם HBS שלילי. אנא עדכן תשובותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בבקשה
נתי11/04/2012תודה על העזרה אבל לא הבנתי האים אני ניחשב למחוסן טבעי ל-b ?יש סכוי שאדבק שוב ? לגבי ה-c מה אני יכול לעשות כרגע? בזמן של הבדיקה היה כ 3 מחודשים לאחר המגע המיני האים אני אמור לחכות זמן מסוים שהשאר התוצאות יהפכו לחיובי? האים אפשרי להידבק מרוק על חתך קטן שלא דימם מאחר ולא היה מגע מיני אולי מגע ברוק לא בטוח. איזו בדיקה יש לבצע כרגע ל-c הבנתי שאני חיובי ?תודה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בבקשה - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012לפי מה שכתבת אין לך נוגדנים לC משמע אתה אינך חולה בC וגם לא בB
עם זאת תשובתך בנוגע למספר ההעתקים אינה ברורה??? אנא כתוב שנית את התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה
נתי12/04/2012HBV DNA Quant. IU/mL לא בוצע נא ראה הנחיות לבדיקה במדריך הבדיקות 19 IU/mL = 100 Copies/mL BD1 שאלתך להעתקים זו הבדיקה הזאת ? מה אומרת התוצאה הזאת האים אני מדבק ביום יום ? ומתיי אני צריך להיבדק שוב ? חצי שנה בכללי ?ומדוע לא בוצעה הבדיקה ? תודה רבה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

