הליקובקטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליקובקטר
    דני
    19/04/2012

    שלום רב,
    שנים אני סובל מבעיות עיכול,לפני כשנה וחצי התברר לאחר בדיקת גסטרוסקופיה כי אני סובל מדאודוניטיס והליקובקטר.קיבלתי טיפול אנטיביוטי שהיה קשה עם תופעות לוואי.לאחר מספר חודשים עשיתי בדיקת נשיפה והתברר שהחיידת עדיין קיים אפילו ברמות יותר גבוהות,קיבלתי שוב טיפול אנטיביוטי בפלג'ל ומוקסיפן.ראוי לציין שבמהלך שני הטיפולים הרגשתי הכללית ביציאות,ובקיבה היו מעולות! מעולם לא הרגשתי כל כך טוב ,השילשולים פסקו,היציאות היו קשות ונורמאליות פעם אחת ביום במקום כמה פעמים ביום שלרוב היו מלווים בשילשולים.כיום לאחר חודשיים מהטיפול שוב התופעות חזרו,שילשולים ותחושה לא טובה במערכת העיכול.לדעתי גם ישנה דלקת במעיים ,לאחר בדיקת פרוקטולוג הוא ציין כי יש לי דלקת קלה בחלחולת.
    מה עושים?! איך ניתן להיפטר מהצרה הצרורה הזאת אחת ולתמיד? האם ניגזר עליי לחיות כל חיי כך? האם לרפואה אין תשובה מוחצת לחיידק שאינו מרפה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    19/04/2012

    משדרוש הוא אבחנה. לדעתי אין קשר לחיידק ואין צורך להתמקד בזה.
    יותר מ50% של האוכלוסיה בארץ נושאים החיידק ללא לתלונות.
    מציע להבדק אצל רופא גסטרו - כי יתכן דלקת במעי שניתן לטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו