מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לנטוןרון20/04/2012
שלום,
יש לי אי נוחות ממושכת בבטן עליונה (כמעט כחצי שנה)
לאי נוחות אין הסבר התבצעו בדיקות מקיפות כולל גסטרוסקופיה והבעיה הוגדרה כדיספפסיה.
בחודש האחרון לקחתי לנטון 30 מ"ג. ביום האחרון כלמר ביום שלקחתי את הכדור האחרון היתה רגיעה משמעותית של 3 ימים. ושוב חזרה האי נוחות.
רופאת משפחה רשמה לי לנטון לעוד חודש,הפעם במינון 15 מ"ג.
מה המלצתכם?
האם הגיוני שאי נוחות הפסיקה רק בסוף החודש? כמה זמן לוקח ללנטון להשפיע והאם לקחת אותו באופן קבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטון - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012יתכן מאוד שיש רפלוקס כגורם לתלונות. לעתים טיפול צריך עד 3 חודשים עד שיש הקלה.
אין בעיה לקחת לנטון לטווח הארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפלוקס
רון20/04/2012תודה על תשובתך,
אך חייבת לשאול, אם מדובר ברפלוקס לא היו רואים את זה בגסטרוסקופיה שעשו לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפלוקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012לא בהכרח.
יתכן רק דלקת מיקרוסקופית שרטואים בביופסיה בלבד ותלונות כמו שיעול ובעיות בשניים מהחשיפה לחומצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה יצאה תקינה
רון21/04/2012כמו כן אין בעיות שיעול/שיניים.
זאת באמת שאלה אחרונה- לאן תייעץ לי לפנות בשלב זה?
רפואה אלטרנטיבית? רופא מומחה בכיר בגסטרו?
הלנטון מקל אך חוששת שלא יפתור את הבעיה לצמיתות.
תודה רבה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

