אנמיה מחוסר ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנמיה מחוסר ברזל
    אלי
    21/04/2012

    אני בן 30, בעבר (10 שנים)סבלתי מאנמיה חמורה (המוגלובין 7-8) וערכתי בירור די מקיף אשר לא הניב אבחנה.
    הברזל הושלם במהרה עם תוספת ברזל.
    כיום, אני חש בסימפטומים של סחרחורות, דפיקות לב עייפות וכו..
    בדיקה אחרונה איבחנה רמת המוגלובין של 12.9 ופריטין 40.
    אציין שאינני צמחוני ואוכל מגוון.
    בשנים האחרונות אני סובל מתחושת עיקול לא תקינה וכן דקירות מידי כמה ימים באיזור הבטן התחתונה, קרוב למפשעה.
    קבעתי תור לגסטרואנטרולוג אומנם התור הקרוב הוא עוד חודשיים וחצי ותור לרופא מומלץ הינו כחצי שנה.
    אני מתלבט אם לחכות לרופא המומחה יותר וכמו כן מתלבט אם לקחת תוספים או שבכך אני מחבל באמינות בדיקות הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנמיה מחוסר ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו